vuodelta 2005, tavataanko huomenna klo 19.00 Huuhaalla?
Kaffen Vakkarit
48
3954
Vastaukset
- tarkoitus
jotenkin jakaa porukkaa? Eikös tänne kaikki mahdu hauskaa pitämään?
- kokoonkutsuja
kun minulla on asiaa vuoden 2005 kaffen vakkareille. Onko sitä niin vaikea käsittää?
- animattiN
kokoonkutsuja kirjoitti:
kun minulla on asiaa vuoden 2005 kaffen vakkareille. Onko sitä niin vaikea käsittää?
Vanhat ja uusionikit sitten keskenään.
- kokoonkutsuja
animattiN kirjoitti:
Vanhat ja uusionikit sitten keskenään.
keille minulla on asiaa.
- animattiN
kokoonkutsuja kirjoitti:
keille minulla on asiaa.
Haen viimevuoden nikin etkä varmasti tiiä olenko minä se vai en. Et meinaan nytkään tiedä kuka loppujen lopuksi olen.
- kokoonkutsuja
animattiN kirjoitti:
Haen viimevuoden nikin etkä varmasti tiiä olenko minä se vai en. Et meinaan nytkään tiedä kuka loppujen lopuksi olen.
vain. Uskon ettei minulla ole entiselle nikillesikään asiaa :)
- Kalle-Aaretti
Minä pidän tämänlaatuisesta viehkoilusta. Sinulla on dodellista rohkeaa kutsumusta käsitellä herkkää asiaa laadukkaasti. Astianmakuiset vastalauseet jätettäköön taka-alustalle.
Tämäkin avaus todistaa kuppilan erinomaisuuden ja sen yhteisen arvomaailman suhteessa johonkin. Toistan johonkin. Älä anna periksi. Vuosilukurajankäynti on ehdoton dominanssi.- kokoonkutsuja
kiitos kannustuksesta :)
Aaretin tuntien toivottelen sinut tervetulleeksi huuhaalle huomenna. - Kalle-Aaretti
kokoonkutsuja kirjoitti:
kiitos kannustuksesta :)
Aaretin tuntien toivottelen sinut tervetulleeksi huuhaalle huomenna.Nooooo voisihan niinkin sanoa. Tsanserab vaan pukkaa keikkaa, pukkaa keikkaa huomisehtooseen en saavu, en savustu en.
Minun ihastukseni on palstan moni-ilkeinen ilme. Vaikka kolmetoista puukkoa selässä, kylkiluiden välissä samanmoinen linkkupuukon kihnutus, anti pasto--äääh anti palaa.
Mutta sallittakoon valitukset. Ei aina hölsä onnistu, ei maistu suulas uho. Suudelkaa toisianne. Anne. - kokoonkutsuja
Kalle-Aaretti kirjoitti:
Nooooo voisihan niinkin sanoa. Tsanserab vaan pukkaa keikkaa, pukkaa keikkaa huomisehtooseen en saavu, en savustu en.
Minun ihastukseni on palstan moni-ilkeinen ilme. Vaikka kolmetoista puukkoa selässä, kylkiluiden välissä samanmoinen linkkupuukon kihnutus, anti pasto--äääh anti palaa.
Mutta sallittakoon valitukset. Ei aina hölsä onnistu, ei maistu suulas uho. Suudelkaa toisianne. Anne.ettet voi saapua, vaan hienoa että keikkaa pukkaa. Suutelemme toisiamme. Amme.
- hurlumi
...en pääse huomenna. Mutta voisin kyllä rallatella nyt kanssasi ummet ja lammet. Vaikka siis lähdinkin tässä jo aikas lopullisesti, niin tulin taas. Koska se on niin kivaa. Kilpailuilujen, gallupien ja natkutusten lisäksi siis.
No?- kokoonkutsuja
kun et sinäkään pääse huomenna, mutta ehkäpä joskus voinen asiani kertoa sinullekin.
Heh...kukapa ei olisi aina silloin tällöin lähtemässä lopullisesti, mutta miten voisi palata jos ei lähde välillä? - hurlumi
kokoonkutsuja kirjoitti:
kun et sinäkään pääse huomenna, mutta ehkäpä joskus voinen asiani kertoa sinullekin.
Heh...kukapa ei olisi aina silloin tällöin lähtemässä lopullisesti, mutta miten voisi palata jos ei lähde välillä?...kauniisti sanottu. Lähtemistä tärkeämpää on vain tuleminen. Ja se, että mun kesis alkoi tänään. Ja koirallakin on ripuli, mutta onneksi viiniä sentään riittää.
- kokoonkutsuja
hurlumi kirjoitti:
...kauniisti sanottu. Lähtemistä tärkeämpää on vain tuleminen. Ja se, että mun kesis alkoi tänään. Ja koirallakin on ripuli, mutta onneksi viiniä sentään riittää.
sinullahan on elämä lähes mallillaan, ainoastaan koran ripuli vähän himmentää täydellisyyttä.
Kuinka on, vieläkö viihdyt Turkkusissa? - hurlumi
kokoonkutsuja kirjoitti:
sinullahan on elämä lähes mallillaan, ainoastaan koran ripuli vähän himmentää täydellisyyttä.
Kuinka on, vieläkö viihdyt Turkkusissa?vielä, vielä vaan. Huomenna taas. Merkillepantavaa ja somaa asiassa on, ettei Turkkusessa sentään (vielä) ole ripulia...
Jokos itse kesälaitumilla? - kokoonkutsuja
hurlumi kirjoitti:
vielä, vielä vaan. Huomenna taas. Merkillepantavaa ja somaa asiassa on, ettei Turkkusessa sentään (vielä) ole ripulia...
Jokos itse kesälaitumilla?tänään pääsin hetkeksi laitumille, tosin vain viikon verran mutta tiiviisti eläen siitäkin saa paljon irti.
Ahaa..riemuitkaahan sitten rasialla huomenna Turkkusissa ;D
Minun on ikävä kyllä nyt jo jätettävä miellyttävä seurasi, lähden hetkeksi hunningolle. Iloista illanjatkoa. - hurlumi
kokoonkutsuja kirjoitti:
tänään pääsin hetkeksi laitumille, tosin vain viikon verran mutta tiiviisti eläen siitäkin saa paljon irti.
Ahaa..riemuitkaahan sitten rasialla huomenna Turkkusissa ;D
Minun on ikävä kyllä nyt jo jätettävä miellyttävä seurasi, lähden hetkeksi hunningolle. Iloista illanjatkoa.myös. Hauskaa iltaa sinulle ja sille sinun ilojutullesi...nauttikaa hunningosta...
- vuosimallia 2005
ysiltä sitte, rekatuilla nikeillä.
- kokoonkutsuja
rekatuilla nikeillä, lähes jokaisella v20005 vakkarilla on rekattu nikkin. (jos ei ole rekattua niin sillä muutoin käyttämällään tunnetulla nikillä).
Taidan jättää väliin, sillä olen vuoden 2004 vakkari. :)
Kuka on muuten kutsuja?- kokoonkutsuja
täysi vapaus.
Henkilöni selviää illalla huuhaalla.
- PUNAISELLA
SOPIIKO?
- kokoonkutsuja
sopii.
- PUNAISELLA
kokoonkutsuja kirjoitti:
sopii.
yksityiseen huoneeseen juttelemaan? Helpompaa kuin punaisella keskustelu.
- kokoonkutsuja
PUNAISELLA kirjoitti:
yksityiseen huoneeseen juttelemaan? Helpompaa kuin punaisella keskustelu.
harjoittelemassa?
- Pumpulipaj
Olen Jermun kanssa tiskikaapissa enkä pääse.
Mutta olkaatten te muut sitäkin innokkaammin...siellä :D- kokoonkutsuja
kaappiin.
- hurlumi, ejk
aiemmat suunnitelmani vesittyivät eli huuhaalla tavataan.
- kokoonkutsuja
selvä.
- kokoontumiseen
ihmettelix ja Mariet
- ennustajaeukkonen
intiutioni sanoo etteivät he ole tulossakaan.
Alkuperäisessa kutsussa ei ole mainintaa, etteikö mainitsemasi henkilöt olisi tervetulleita.
Ehkä on parempi että sinä jäisit pois? Taidan muuten tosissani jättää nämä pippalot väliin.- kokoonkutsuja
miksi et?
- ihmettelix
kovasti kun vaatimattoman palstapersoonani mainitsit, minussa täytyy olla jotain todella erityistä, tokihan sen olen aina tiennytkin *hymy*
- loruilija
Waffen-ss kirjoitti:
Alkuperäisessa kutsussa ei ole mainintaa, etteikö mainitsemasi henkilöt olisi tervetulleita.
Ehkä on parempi että sinä jäisit pois? Taidan muuten tosissani jättää nämä pippalot väliin.laittavan ilkeyksiä toisten piikkiin
- Ex vanha pieru
että he puolustivat uusienkin kirjoittajien vapautta kirjoittaa palstall
Olet kuin kiihkouskovainen joka potkii sukulaisensa pois, jos hän hairahtaa epäilemaan uskontoaan. Ja sen jälkeen sukulainen on sinulle kuollut, vaikka hän kärsii suunnattomasti hyljätyksi tulemisesta.
Uskomatonta käytöstä vanhoilta fiksuksi luulemiltani vakkareilta.
Itse pyörin vielä joukossanne, en ole ottanut kantaa suuntaan enkä toiseen omalla nikilläni.
Olen pettynyt ja ällistynyt teidän minä, minä, minä ajatustyylistänne. miksi emme saaneet ihmettelixin kanssa tulla mukaan. Uskon että olet kuitenkin joku paikalla olijoista tai ainakin tarkoituksena sinne mennä.
Paha mieli tuommosesta tuli.
Puolustan uusia tulokkaita koska itsekin olen aikoinaan ollut uusi näillä palstoilla. Ei ole kiva saada tämänlaatuista ajojahtia mitä nämä uudet nyt saa.- ihmettelix
Mariet kirjoitti:
miksi emme saaneet ihmettelixin kanssa tulla mukaan. Uskon että olet kuitenkin joku paikalla olijoista tai ainakin tarkoituksena sinne mennä.
Puolustan uusia tulokkaita koska itsekin olen aikoinaan ollut uusi näillä palstoilla. Ei ole kiva saada tämänlaatuista ajojahtia mitä nämä uudet nyt saa.olen pahoillasi puolestasi, et olisi ansainnut tällaista kohtelua, olet kuitenkin aina kirjoittanut ystävällisesti, se vain että omaa mielipidettään ei saisi kirjoittaa ei ainakaan "vanhoista vakkareista", eikä olla vakkareiden kanssa erimieltä asioista. No minä taas olen tottunut jo vuosien varrella ja monta kertaa yhteen ottanut, etten sen kummemmin enää näistä jutuista niin piittaa. Jo kauan sitten sanouduin irti vakkariporukoista ja kirjoittelen missä haluan ja kenelle haluan. Minun mielestäni kivempi niin ja silti voi saada oikeitakin ystäviä olematta minkään sisäpiirin jäsen.
- Jermu
Mariet kirjoitti:
miksi emme saaneet ihmettelixin kanssa tulla mukaan. Uskon että olet kuitenkin joku paikalla olijoista tai ainakin tarkoituksena sinne mennä.
Puolustan uusia tulokkaita koska itsekin olen aikoinaan ollut uusi näillä palstoilla. Ei ole kiva saada tämänlaatuista ajojahtia mitä nämä uudet nyt saa.Jospa hää kokeili kepillä jäätä ja katsoi saako teidät suuttumaan tai pahastumaan. Voi olla, että kyseessä oli vanha parta tai sitten ihan uusi, hui hai. Kyllä sää Marijetti tiedät kuvioista ihan riittävästi, pistä niitä turpiin vaan..Hah!
Ihmettelixi taitaa tietää tän jo sanomattakin.. ihmettelix kirjoitti:
olen pahoillasi puolestasi, et olisi ansainnut tällaista kohtelua, olet kuitenkin aina kirjoittanut ystävällisesti, se vain että omaa mielipidettään ei saisi kirjoittaa ei ainakaan "vanhoista vakkareista", eikä olla vakkareiden kanssa erimieltä asioista. No minä taas olen tottunut jo vuosien varrella ja monta kertaa yhteen ottanut, etten sen kummemmin enää näistä jutuista niin piittaa. Jo kauan sitten sanouduin irti vakkariporukoista ja kirjoittelen missä haluan ja kenelle haluan. Minun mielestäni kivempi niin ja silti voi saada oikeitakin ystäviä olematta minkään sisäpiirin jäsen.
välillä taas kestän mitä vaan. Kiitos sinulle viestistäsi.
Olenhan minäkin vähän sellainen oman tieni kulkija. Ehkä joku ajattelee että olen porukan petturi.
Tykkään naistä kahvilan palstahöperöistä, vaikka välillä olenkin asioista eri mieltä.Jermu kirjoitti:
Jospa hää kokeili kepillä jäätä ja katsoi saako teidät suuttumaan tai pahastumaan. Voi olla, että kyseessä oli vanha parta tai sitten ihan uusi, hui hai. Kyllä sää Marijetti tiedät kuvioista ihan riittävästi, pistä niitä turpiin vaan..Hah!
Ihmettelixi taitaa tietää tän jo sanomattakin..on tuon kirjoittanut. Hänen on täytynyt tietää palstan tapahtumista pitemmältä ajalta.
Niin nopeasti hän oivalsi tilanteen.
Ei minusta ole turpiin vetäjäksi, sattuu vielä omaan leukaan.- kokoontumiseen
ei ole ihmettelixin eikä Marietin kirjoittama
kokoontumiseen kirjoitti:
kun tulit tarkentamaan asian.
Epäilijöille tiedoksi, en ole kirjoittanut tuota viestiä.
Kuka sitten lienetkin, saadaanko seuraavan kerran tulla mukaan?- kokoonkutsuja
minäkään kirjoittanut tuota viestiä.
- ihmettelix
vaikka eipä tuo vakuuttelusi auta, minua tai Mariettia meitä syytetään tästä, "vanhat vakkaritkin", en ole tuota kirjoittanut ja uskon ettei se ole Marietkaan.
Vaan mitäpä tuosta, luulkoot mitä luulevat, yks hailee.
Enkä aio tästälähin kuokkia teidän jutuissanne, älä pelkää... vain ja ainoastaan siellä missä ovat ystävät. *hymy* - Ex vanha pieru
ihmettelix kirjoitti:
olen pahoillasi puolestasi, et olisi ansainnut tällaista kohtelua, olet kuitenkin aina kirjoittanut ystävällisesti, se vain että omaa mielipidettään ei saisi kirjoittaa ei ainakaan "vanhoista vakkareista", eikä olla vakkareiden kanssa erimieltä asioista. No minä taas olen tottunut jo vuosien varrella ja monta kertaa yhteen ottanut, etten sen kummemmin enää näistä jutuista niin piittaa. Jo kauan sitten sanouduin irti vakkariporukoista ja kirjoittelen missä haluan ja kenelle haluan. Minun mielestäni kivempi niin ja silti voi saada oikeitakin ystäviä olematta minkään sisäpiirin jäsen.
En pysty ymmärtämään koko asiaa siitä mitä täällä nyt tapahtuu.
Miten jotkut voivat omia palstan itselleen niin, että kukaan uusi ei saa tulla mukaan.
Toivon edelleen että kysymyksessä on vain väärinkäsitys tai jonkun ilkeän ihmisen pila, joka haluaa mustata kaikkien vanhojen vakkareiden maineen.
- vieras tsadista
Vuoden kuluttua luette jo ihan suoraan, sillä harjoitus tekee mestarin ja hyvää eritoten teillekkin jotka ette ole kouluilla itseänne rasittaneet. :)
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266