mars vai jupiter?

stadium arcadium

Kumpi on mielestäs parempi levy tältä uudelta albumilta? Perustelkaa myös mieluusti!

Itse pidän paaaaljon enemmän jupiterista. Marsilla on vain yks semmosen erityisen hyvä kappale, animal bar. Jotkut old school fanit ovat varmaan eri mieltä kanssani tästä: vaikka marsinkin biisit on ihan hyvää peppersiä, niin ei vaan niin hyvää kuin jupiterilla. Joissain kappaleissa on mielestäni liikaa sitä 80-luvulle tunnusomasita bassoilua, semmosta dau-dau-däy värähtelevää seinfeld-tunnaribassoa u know...

noniin mutta teiän mielipiteitä näistä kahesta levystä?

10

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mä oon vielä vähän aloittelija tän levyn kanssa, mutta mun mieleen on kyllä enemmän ne bassottelu zipaleet, en kyllä muista kummalla niitä nyt oli enempi. lemppari tähän saakka ehkä toi storm in a teacup.

• rhcpsbm

Musta kummatkin on toosi hyviä,mutta pitää sanoo että Mars on parempi!En vaan tiiä,jotenki se svengaa niin hemmetisti!Mars on vaan 1 % parempi ku Jupiter...Äijät rokkaa!:D

• 2zxw
        rhcpsbm kirjoitti:

Musta kummatkin on toosi hyviä,mutta pitää sanoo että Mars on parempi!En vaan tiiä,jotenki se svengaa niin hemmetisti!Mars on vaan 1 % parempi ku Jupiter...Äijät rokkaa!:D

Must Jupiter on kokonaisuutena parenpi, mutta Marsilla on koko levyn paras biisi Readymade ja joo on se Storm In The Teacup kans hyvä.

• 2zxw

• mikk0
        2zxw kirjoitti:

Täs on Dani California videolinkki kannattaa katsoa jos Media Player toimii.
        http://streamos.wbr.com/wmedia/wbr/rhcp/dcvideo/rhcp_dani-california9v4k5f_300.wvx

voittaa minusta jupiterin. Jupiterilla on ehkä paras yksittäinen kipale, eli hump de bump , mutta mars jytää silti paremmin. Marsin alku, ekat neljä biisiä ovat uskomatonta juhlaa.

Ylipäänsä vois sanoo, että peppers on onnistunut sulauttamaan aika mainiosti radiopopin ja rankemman funkin sulavaksi keitokseksi !

• rhcprhcp

• kylläkään
        rhcprhcp kirjoitti:

Hauska video! Mitä kaikki bändejä tossa matkittiin, ainakin Marilyn Manson ja Green day....?

green dayta nähdä, eikä marilyn mansoniakaan. elvis ja freddie mercury (tai culture club) ainakin. mutta ehkäpä video kertoikin vaan erilaisista musiikkityyleistä?

• nOObQueen
        kylläkään kirjoitti:

green dayta nähdä, eikä marilyn mansoniakaan. elvis ja freddie mercury (tai culture club) ainakin. mutta ehkäpä video kertoikin vaan erilaisista musiikkityyleistä?

ei elvistä.ei mansonia. ei green dayta.

• ei..
        nOObQueen kirjoitti:

ei elvistä.ei mansonia. ei green dayta.

mut sen sijaan täälläpä on ihan oma ketju tolle videolle.

• puupääIV
        ei.. kirjoitti:

mut sen sijaan täälläpä on ihan oma ketju tolle videolle.

Marsilla eika biisi, joku Desecration Smile ja toka Tell me baby loistobiisejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe