Mitä mieltä olette eminemin ex vaimosta kimberly mathersista?olen saanut itse siitä aika surkeen kuvan.Olen myös kuullut että eminemin d-12 bändin jäsen vihaa kimiä.Nyt nainen tahtoo eminemin rahat heidär erottuaan=/.täyty keksii tänne jotain vaan,kun ei ollut mitään tekemistä..=9.
kimberly mathers
4
774
Vastaukset
- ;((
se on varmaan omalla tavallaan ihan mukava, mutta sillä on ollut elämässsään avioeroja, riitoja ja kaikenlaisia muita ikäviä asioita, jotka on johtaneet masennukseen ja huumeriippuvuuteen. enhän mä sitä tunne, mutta oon myös saanut siitä aika kielteisen kuvan. varmaan vaan parempi jos eminem ei enää sen kans hengaa :D
Ei Kimistä oikein mitään tiedä, kun se ei anna haastatteluja ja ainoa tapa muodostaa mielipide siitä on Eminemin lyriikoiden ja tosielämän sekoilujen kautta, jotka varmasti jossain määrin vääristää totuutta.
- bling_gangsta
ite oon sitä mieltä et silt muijalt täytyis mistää leegot suuhu ja lähettää siperiaa.. ku eihän se oo oikein et aluks erotaa sit takas yhtee ja taas erotaa ja sit viel halutaa toise rahat...
- minä vaan..
No mun mielestä on tyhmää, että kun eminem "vihaa" kimiä nii emin fanitkin viha sitä! mitä se muka on tehny!? ja ton surkeen kuvan kimberlystä oot saanu varmaan six että eminem kirjottaa siitä biiseihinsä kaikkee kauheeta.. mutta eihän se sitä oikeesti tarkota (esim. et se haluis tappaa kimin)
tosta raha jutusta mä en tiedä...
mut mä oon kimberlyn puolella! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184