Juanesin sanat

grgg

Voisko joku ainakin pääpiirteittäin suomentaa a dos le pidon ja camisa negran sanat?Anteeks jos tulee kirjotusvirheitä ku lapsukinen on kintussa koko ajan!

4

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camisa negran

sanat vapaana käännöksenä iskelmäradion sivuilta: Iskelmän lista, valitse kynän kuva ja mene viestit läpi. Siellä oli joku kääntäny tämän kappaleen, aika alkupäässä, kun eilen kävin sivuilla.

• vielä....

..mutta ihmettelen jos ne joku on yleensä jotenkin voinut suomentaa. Juanes itse kertoi, ettei niitä voi kääntää oikein millekään kielelle koska ovat espanjankielen sanaleikkiä.

Eli jos joku sanakirjan kanssa on mennyt sörssimään, voi olla ettei ole sinnepäinkään.

La Camissa Negra tarkoittaa Musta pakkopaita, sen tiedän.

• Juanes fanit
        vielä.... kirjoitti:

..mutta ihmettelen jos ne joku on yleensä jotenkin voinut suomentaa. Juanes itse kertoi, ettei niitä voi kääntää oikein millekään kielelle koska ovat espanjankielen sanaleikkiä.

Eli jos joku sanakirjan kanssa on mennyt sörssimään, voi olla ettei ole sinnepäinkään.

tuonne http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001582

Se on musta paita, eikös pakkopaita ole camisa de fuerza.

• on paljon
        vielä.... kirjoitti:

kaikissa hänen biiseissään, siksi käännökset jäävät pakosta vaisuiksi eli kertovat ainoastaan "näkyvän", ei sitä, mitä pinnan alla muhii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe