Voisko joku ainakin pääpiirteittäin suomentaa a dos le pidon ja camisa negran sanat?Anteeks jos tulee kirjotusvirheitä ku lapsukinen on kintussa koko ajan!
Juanesin sanat
4
1209
Vastaukset
- camisa negran
sanat vapaana käännöksenä iskelmäradion sivuilta: Iskelmän lista, valitse kynän kuva ja mene viestit läpi. Siellä oli joku kääntäny tämän kappaleen, aika alkupäässä, kun eilen kävin sivuilla.
- vielä....
..mutta ihmettelen jos ne joku on yleensä jotenkin voinut suomentaa. Juanes itse kertoi, ettei niitä voi kääntää oikein millekään kielelle koska ovat espanjankielen sanaleikkiä.
Eli jos joku sanakirjan kanssa on mennyt sörssimään, voi olla ettei ole sinnepäinkään.
La Camissa Negra tarkoittaa Musta pakkopaita, sen tiedän. - Juanes fanit
vielä.... kirjoitti:
..mutta ihmettelen jos ne joku on yleensä jotenkin voinut suomentaa. Juanes itse kertoi, ettei niitä voi kääntää oikein millekään kielelle koska ovat espanjankielen sanaleikkiä.
Eli jos joku sanakirjan kanssa on mennyt sörssimään, voi olla ettei ole sinnepäinkään.
La Camissa Negra tarkoittaa Musta pakkopaita, sen tiedän.tuonne http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001582
Se on musta paita, eikös pakkopaita ole camisa de fuerza. - on paljon
vielä.... kirjoitti:
La Camissa Negra tarkoittaa Musta pakkopaita, sen tiedän.kaikissa hänen biiseissään, siksi käännökset jäävät pakosta vaisuiksi eli kertovat ainoastaan "näkyvän", ei sitä, mitä pinnan alla muhii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823