SIis toi Purppuravyöhyke on just NIIN ÄIJJÄ leffa kun voi vaan olla, lol oikein nauruksi pistää eihän tota voi tosisaan katsoa kukaan urpokaan )
Purppuravyöhyke hahaa kunnon äijäilyä
5
406
Vastaukset
- napapaljaana
kolmas kerta kun aloin katsoa ja nyt katsoin väkisin loppuun. oli kyllä koettelemus niin sontaa oli koko lehva. kyllä DAS BOOT U96 on neron taidon näyte tuohon verrattuna,paras sotakuva.
- cage
Mä olen tyttö ja mä melkeen pidin tosta. Ei se siis todellakaan mikään mukaansa tempaava ole, mutta kaikkihan pitää sankari elokuvista.
Ei ole U96:sta voittanutta. Sukellusveneleffat taitavat olla vaikea laji. Amerikkalaisilla homma kusee siinä, että niiden on ihan pakko tehdä jotain sankarirainaa.
- jenkit pois USASTA
amerikkalaiset haluaa katsoa vaan AMERIKKALAISIA SANKAREITA ja rahan takia elokuvia tehdään vai kuvitteleeko joku että hollywood haluaa antaa maailmalle laatu kuvia,ei vaan se ratkaisee että saadaan mahdollisimman monta jenkkikatsojaa. siksi meitä muitten maiden kansalaisia jurppii kun joudutaan katsomaan jenkkipaskaa.
- Anonyymi
Das boot parempi ja inhimillisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249