Osaisiko joku suositella parhaita ja viihtyisimpiä coffeeshoppeja Amsterdamin keskustassa?
Parhaat coffeehsopit?
5
1967
Vastaukset
- jadie
Keskustan alueelta niitä löytyy melkoisesti, ja kokeilemalla selviää parhaiten, mistä itse pitää. Ovesta sisään vaan ja tarkastukierrokselle ;)
- kokemusta on.
Seuraavissa olen käynyt ja jokaista näistä voin lämpimästi suositella:
De Kuil
Abraxas
Tweede Kamer
Dampkring
Amnesia
Täältä löydät amsterdamin kartan kahvikauppojen sijaintien kera: http://www.coffeeshop.freeuk.com/ACDfrmGu.html?ACDpage=General/Map.html
Lisäksi menuja (jotkut hieman vanhoja, mutta kuitenkin suuntaa-antavia) on osoitteessa:
http://192.148.252.25/~reatta/menus.html
Kannattaa välttää noita turisti-coffeeshoppeja, bulldog-ketju on pahimmasta päästä, huono palvelu, huono laatu ja tarjonta ja sikamaiset hinnat. Amsterdam on sen verran pieni kaupunki pinta-alaltaan, että periaatteessa nuo kaikki on kävelymatkan päässä - coffee shopitkin ovat keskittyneet aika nätisti pienelle alueelle. Punaisten lyhtyjen alueelta ei noita kahvikauppoja kannata kauheasti lähteä etsimään.
A'damissa kannattaa ehdottomasti myös tutustua kulttuuritarjontaan: Rijksmuseum, van Gogh-museo ja Anne Frank Huis ovat tutustumisen arvoisia (vaikka rijksmuseumissa onkin peruskorjaus meneillään, siellä on suht. laaja kokoelma hollannin kultaisen kauden töitä)- Grass
Kiitti kovasti tiedoista!Tarkoitus on tosiaan myös muuhinkin kuin coffeeshoppeihin tutustua matkalla :)
- Muistakaa
Muistakaa ihanat siente joita myydään Smartshopeissa :)
- AmsterdamForever
Kannattaa kysyä tiskiltä myyjältä suosituksia jos ekaa kertaa sieniä syö.Yleensä niissä taitaa kyllä lukea míkä sopii aloittelijoille.Sitten vaan rouskuttamaan ja istumaan johonkin Damin ihanista puistoista tai esimerkiksi kanaali-risteilylle :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096