Onko kellään Hyvät herrat tv-sarjasta nauhotettuja jaksoja tallella? Jos olisi niin olisi ehkä halukas ostamaan tai saamaan kopioita =)
Hyvät herrat tv-sarjan jaksoja?
9
626
Vastaukset
- Miss Käksalmi
On tottakai! Parasta poliittista satiiria :)
- Minä~87
Mitäs jaksoja?
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Mitäs jaksoja?
esim. osa 163, Käärme paratiisissa 21.3.1995
- Minä~87
Miss Käksalmi kirjoitti:
Paljonkin jaksoja videolla?
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Paljonkin jaksoja videolla?
Tammikuun pressajaksot ja tuo 163. Lisäks kaksi c-kasetille tehtyä jaksoa, joita ei ole esitetty tv:ssä, tehty kuunnelmiksi. Mukana Paukku, Tollo, Tyyne ja Håkan-Timo. Ollu kaupoissa myynnissä 1992.
Tätä keskustelua vois jatkaa vaikka maililla, jos oot kiinnostunut Käärme paratiisissa jaksosta. - Minä~87
Miss Käksalmi kirjoitti:
Tammikuun pressajaksot ja tuo 163. Lisäks kaksi c-kasetille tehtyä jaksoa, joita ei ole esitetty tv:ssä, tehty kuunnelmiksi. Mukana Paukku, Tollo, Tyyne ja Håkan-Timo. Ollu kaupoissa myynnissä 1992.
Tätä keskustelua vois jatkaa vaikka maililla, jos oot kiinnostunut Käärme paratiisissa jaksosta.Laitatko mailiosoitteesi niin voin ottaa sinuun yhteyttä ;)
- Miss Käksalmi
Minä~87 kirjoitti:
Laitatko mailiosoitteesi niin voin ottaa sinuun yhteyttä ;)
jone.pimpelipom@luukku.com
- Anonyymi
Miss Käksalmi kirjoitti:
Terve.Saanko minäkin myös Hyvät Herrat jaksoja kopioituna Dvdlle tai USB.lle. Onko myös Herrat Nauraa ja muita harvinaisuuksia?
- Anonyymi
Onk totta, että pesijänpukissa oli pieni reikä, johon Paukku ja vieraat pysty kohdistamaan pystyssä sojovan kikkelinsä selän pesun ajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299