Mitäs ihmettä! :D

Vilma-Vallaton

Voi hyvät hyssykät sentään, kun luen näitä viestejä!!

Olen ollut lomailemassa, (Savossa sukiulaisilla, ihanalla järvellä). Nyt taas kurkkailen tänne, JA MITÄS IHMETTÄ!!! Näyttää palstakeskustelu jatkuvan VÄHINTÄÄÄNKIN VAINOHARHAISENA!

Kuvani otin TIETENKIN pois koska alkoi tulemaan liikaa vonkauspostia. :D Joidenkin miesten seksinnälkä alkoi jo kuvottamaan.

Eikö miehet koskaan opi että naisia HARVEMMIN KIINNOSTAA semmoinen hieltä löyhkäävä samettihousuinen PUUTTEESSA oleva VONKAAJA!

SIISTIYTYKÄÄ!

:D

20

1259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanelma

ovat sympaattisia...

• Vilma-Vallaton

Niin kyllä samettihousuiselta irtoaa enemmän perustavaraa kuin nahkatakilta. Samettihousu on helpommin vietävissä.

Samettihousuiset maksavat monesti myös matkakustannukset, ovat jopa valmiita ostamaan autoja, jotta niitä rakastaisi. :D

Ravintolaankin kutsuu monesti vaan en semmoisen luutuneen 70-luvun vangin kanssa lähde illastamaan lähiöpizzeriaa pidemmälle.

Niistä pääsee myös helposti irti. Senkun sanoo että tykkää vapaudesta. Hassua kun vielä 10 vuoden jälkeen niillä tahtoo olla kuva seinällä.

• jorojukka-kukka

Kunhan ne ovat tyhjät!

• jorojukka-kukka

Sinä virtuaalinen hupakko!

• Vilma-Vallaton

Hupakko?

Tuskin on palstanaisten sananvarastoa.

Luulin sinua naiseksi. Pyh!

:(

• jorojukka-kukka
        Vilma-Vallaton kirjoitti:

Hupakko?

Tuskin on palstanaisten sananvarastoa.

Luulin sinua naiseksi. Pyh!

:(

Nainen, mies tai kaikkea tarvittavaa siltä ja väliltä. Väliäkös tuon, mitä kukin on, tärkeintä, että on.

Minä olen jo usein ilmoittanut, että olen: 8)

Ja se on yhtä kuin sammakko!

• Vilma-Vallaton
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Nainen, mies tai kaikkea tarvittavaa siltä ja väliltä. Väliäkös tuon, mitä kukin on, tärkeintä, että on.

Minä olen jo usein ilmoittanut, että olen: 8)

Ja se on yhtä kuin sammakko!

Entinen appiukko osaa ennustaa sammakoista tulevat säät.

¤Tänä kesänä on kuumaa kuin afrikassa ja mustikkasato kärsii. Hyttysiä tulee olemaan vaivaksi asti.¤

• jorojukka-kukka
        Vilma-Vallaton kirjoitti:

Entinen appiukko osaa ennustaa sammakoista tulevat säät.

¤Tänä kesänä on kuumaa kuin afrikassa ja mustikkasato kärsii. Hyttysiä tulee olemaan vaivaksi asti.¤

No joku hyöty tästä sammakkonakin olosta!

• Alkoi kuvottaa.

"
      Eikö miehet koskaan opi että naisia HARVEMMIN KIINNOSTAA semmoinen hieltä löyhkäävä samettihousuinen PUUTTEESSA oleva VONKAAJA!"

Niin, jolla on, annetaan lisää. Ja toisin päin.

• ..joten kannattaa pestä vähintäänkin saippualla ennen kuin tulee tänne meuhkaamaan.. :D

• ....

aito pukkila ei pahemmin hymiöitä käytä,,, taitaa olla tuttu feikkaaja asialla.

• j.pukkilakin on sitten viime näkemän löytänyt sisältään demarin.

Palstalla en muista tavanneeni kuin yhden herrasmiehen, kautta aikain.

j.pukkila, niin demari kuin onkin, on väärässä. Väärässä oleminen seuraa asenteellisuudesta automaattisesti.

• Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

j.pukkilakin on sitten viime näkemän löytänyt sisältään demarin.

Palstalla en muista tavanneeni kuin yhden herrasmiehen, kautta aikain.

j.pukkila, niin demari kuin onkin, on väärässä. Väärässä oleminen seuraa asenteellisuudesta automaattisesti.

..kepulaiset sitten saaneet puoluekokouksensa päätökseen..

..mutta kovastipa olette väärässä asenteinenne, olen tällä hetkellä selibaatissa, siis en kannata mitään poliittista suuntausta, tosin riistokapitalismi raastaa sisuskaluja muista puhumattakaan, kaluista siis..

..mutta kiitos kohteliaisuudesta, sulkeudun suosioonne..

• j.pukkila kirjoitti:

..kepulaiset sitten saaneet puoluekokouksensa päätökseen..

..mutta kovastipa olette väärässä asenteinenne, olen tällä hetkellä selibaatissa, siis en kannata mitään poliittista suuntausta, tosin riistokapitalismi raastaa sisuskaluja muista puhumattakaan, kaluista siis..

..mutta kiitos kohteliaisuudesta, sulkeudun suosioonne..

kovin kauan j.pukkila jaksoi elää järjestäytyneen palstayhteiskunnan ulkopuolella villinä kapinallisena.

Mutta sitten j.pukkila löysi sisältään pienen mutta sitä vaativamman demarin, joka tunsi salaista kaihoa kaikenlaisen rekisteröitymisen, kirjautumisen ja virallisen identifioinnin pariin.

Näinkö se meni?

• Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

kovin kauan j.pukkila jaksoi elää järjestäytyneen palstayhteiskunnan ulkopuolella villinä kapinallisena.

Mutta sitten j.pukkila löysi sisältään pienen mutta sitä vaativamman demarin, joka tunsi salaista kaihoa kaikenlaisen rekisteröitymisen, kirjautumisen ja virallisen identifioinnin pariin.

Näinkö se meni?

..valitettavasti jouduin tasa-arvon vuoksi uhrautumaan, eihän feministipalstalla ole mistään kotoisin, että täällä hilluu eri kerroksen väkeä..

..en kylläkään ymmärrä, miksi villinä kapinallisena pitäisi elää palstyhteiskunnan ulkopuolella..??

..yleensä on mukavampi istua kutsuvieraana hyvin varustetuissa pidoissa kuin piileskellä jossakin maakuopassa..

..tänä päivänä vallankumous tehdään sivistyneesti..

• ####

"tule ja ota minut"
      "rakastellaan suden ulvontaan
      "vonkaajille sanon älköön vaivautuko"

Jokin tässä sun yhtälössä on sellaista mikä ei sovi yhteen.
      Katsos ny vähän galleria-sivuasi ja mieti kannaataako ihmetellä jos tulee vonkauksia.

• Kurre_Orava

"
      Kuvani otin TIETENKIN pois koska alkoi tulemaan liikaa vonkauspostia. :D Joidenkin miesten seksinnälkä alkoi jo kuvottamaan.
      "
      No juu. Täytyi kyllä olla todella kuvottava pillunpuute jos sinultakin joku... :D

• ajantasalle

Vilma on mi-yesin käsialaa.

• avecMaria

Millainen mahtaa olla kuvottava pillunpuute...entä miksi minä en tapaa niitä miehiä joilla sellainen olisi?

• Kurre_Orava
        ajantasalle kirjoitti:

Vilma on mi-yesin käsialaa.

Jaha, vai niin. No minä jo ihmettelinkin, että eihän noin puupäätä ihmistä voi oikeasti olla olemassa. :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe