Haluisin nyt tietää,että onko sulla luonnosta otettu kotilo,vaiko lemmikkiliikkeestä,vai "kasvattajalta" ostettu kotilo?Ja laitathan kotilosi lajin mukaan!
Itselläni on luonnosta otettuja takkuja.
*Utelias*
6
342
Vastaukset
- joku--93
Mulla on kasvattajalta SAATU akaattikotilo, Lohmo. Ihana veijari.
- kotilo-ja-gekkofani
on neljä akaattikotiloa (achatina fulica)
Amadeus 2,5 v. on saatu kaverilta.
Lime n. 2,5 v. ostettu lielahden Reporanka - eläinliikkeestä
Elvenin Alex (kutsumanimi Alex) n. 4 kk on ostettu kasvattajalta
Tamanak's Charlotte (kutsumanimi Siru) n. 6 kk on oma kasvattini. - Eeca
on luonnosta otettuja lehtokotiloita. Pian on myös tulossa (tai se ei ole vielä täysin varmaa, mutta suurella todennäköisyydellä on tulossa) viinimäkikotiloita Ruotsista, mutta nekin ovat luonnosta otettuja.
- kotilo-kaktusfani
Minä löysin äskeen puronvarresta meripihkakotilon:)Sen nimeksi tuli Aura koska se löytyi nukkumasta aurauskepissä!:D
- holleliini
Minulla on luonnosta otettuja kotiloita (valkohuulia, takkuja, lehtoja, pensaita ja meripihkoja) sekä niiden kaikkien itse kasvattamia poikasia 'aikuisia'. Olen saanut pari lehtoa ja meripihkoja eräältä joka niistä halusi päästä eroon (siis ei halunnut, mutta...siis...joo).
'Kasvattajilta' tai eläinkauposta en ole yhtään kotiloa hankkinut/ostanut.- vivi
mä niistä eroon halunnu vaan äiti.Nyt äiti jo sulattaa sen että mulla on kotiloita ja saan pitää niitä vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076