Naiset ja ikä

Jeromex

Jotenkin on alkanut näyttää ja tuntua siltä että yli 40 v mimmit järestään valehtelevat ikänsä?

Onkos muilla samanlaisia kokemuksia?

Arvon naiset, kommentteja olkaa hyvät.

Sit toiseksi koskien myös mihiä ja naisia, miksi laittaa harrastuksiin ja liikuntaan jotain ufo juttuja jos todellisuudessa on sohvaperuna ja liikunta rajoittuu vain roskien vientiin tai satunnaiseen kävelylenkkiin.

Et tällaista tällä kertaan :)

14

1631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää paikkansa

Täytin huhtikuussa 40 ja haluan että treffeissä olen viel 39, en olisi uskonut että tosiaan se päivä tulee että valehtelen ikäni. Mut nyt on näimmä tullut :-\.

• 29-vuotias nainen

miehetkin. Laitoin treffi-ilmoituksen, jossa ehdottomasti ilmoitin etsiväni alle 36-vuotista miestä, niin johan sieltä ilmaantui nelikymppisiä ukkeleita huijaamaan ikäänsä.

Mistä tiedän, että huijareita melkein kaikki tyynni. Kierona naisena laitoin kaksi treffi-ilmoitusta.

Samaiset miehet huijasivat muutakin, kuin pelkän ikänsä. No löytyi sieltä rehellisiäkin ja kerroinhan minä kahdesta ilmoituksestani ja syyn miksi.

• nainen43.

minä olen 43v enkä ole koskaan valehdellut ikääni, miksi olisin?
      On vain käynyt niin, että kun olen ikäni sanonut; kommentit ovat olleet, ettei uskois :), eli on luultu nuoremmaksi.
      Rehellinen kun on; silloin on hyvä elää ja olla :).

• Tra

ne valehtelee?? Ehkä siksi että yksikään mies ei lue ilmoitusta tai vastaa viestiin ellei lähettäjä ole n 30 vuotta, kaunis ja lapseton??
      Menkää miehet itseenne!!

• N44

Olen 44v. nainen, 3 lasta, koulutettu, itseni hyvin hoitanut ja ihan oikeasti urheilullinen (säännöllinen treeni päällä). Laitoin kuvallisen profiilini suomi24:een kuukausi sitten ja hämmästyin todellakin sitä, miten paljon saan ASIALLISIA yhteydenottoja itseäni jopa 5-10v. nuoremmilta miehiltä. Moni mies on kertonut, etteivät enää viitsi edes yrittää lähestyä ikäisiään n. 30-35v. lapsettomia sinkkunaisia, koska näillä on kuulemman täysin epärealistiset toivelistat ja odotukset...

• ikävä kyllä

Samoja kokemuksia on. Ikä valehdellaan muutamia vuosia alaspäin. Harrastukset: "Kirjallisuus, musiikki ja liikunta" = Anttilan kuvasto ja kävely lähipubiin karaokea (huonosti) laulamaan.

• iällä on?

Itse olen 49v ja seurustellut eri pituisia jaksoja (1v-3v) itseäni 7-10v nuorempien miesten kanssa. Olen tavannut heidät deittinetin kautta ja ihan ok miehiä ovat olleet jokainen, koulutettuja, hyvissä ammateissa, asiat kunnossa jne. Ikäni on ollut heille aivan yhdentekevä asia. Olen ns. hyvin säilynyt, ylipainoa ei juurikaan ole ja viitsin edelleen pitää huolta itsestäni. Nykyiselle, 10v nuoremmille miesystävälleni olen ollut seuralaisena esim. hänen firmansa edustustilaisuuksissa.

Ikä numeroina ei kerro ihmisestä mitään. Tunnen reilusti yli viiskymppisiä miehiä, jotka näyttävät hyvälle edelleen ja ikäänsä 10v nuoremmilta. Katukuvassa suurin osa kun on päinvastaisia tapauksia. Ikää saattaa olla 42v, mutta naama ja kroppa kuin liki 60v kulahtaneella ukolla.

Deittihakuja tehdessä ei kannata rajata ikähaarukkaa liian pieneksi. Siellä vanhempien joukossa saatta olla helmiäkin!
      Olen miehiltä kuullut tarinoita siitä millaisia naisia trefeille on vastaan tullut.. Huijaamista on taatusti puolin ja toisin. Käsitteet 'sopusuhtainen', 'normaalivartaloinen', 'nuorekas' saatetaan käsittää aivan eri tavalla. Itse en meileissäni kuvaile itseäni kovinkaan paljoa, näissä kirjetuttavuuksissa on helposti yli suuret odotukset toista kohtaan. Positiivinen yllätys on parempi, kuin pettymys, joka näkyy varmasti naamasta.

Realismia peliin ja kriittinen katse peiliin, ennen kuin laatii ilmoitusta. Parempi on pysyä tosiasioissa, kuin satuilla. Iän lisäksi eniten huijataan painossa, näin ainakin miehet sanovat, lieneekö totta? Sopusuhtainen kirjekamu saattaa olla yhtä leveä kuin pitkäkin, mutta onhan sekin laillaan "sopusuhtaista"!

Kumpi on pahempi, iän vai koon valehtelu?
      Entä jos nainen onkin sekä kaunis että kiinnostava? Hiipuuko kiinnostus kun tuleekin ilmi että ikää on muutama vuosi enemmän, kuin ilmoituksessa?
      Muuten et ehkä koskaan olisi kohdannut häntä!

• Minä olen ainakin (silloin harvoin kun olen ilmoituksen laittanut tai sellaiseen vastannut) aina kertonut suoraan iän, pituuden ja painon ihan jo sen takia, että niihin tuijottavat karsiutuu heti eikä tarvitse tuhlata aikaa toivottomiin tapauksiin.

• Jeromex

Kiitoksia asiallisesta palautteesta.

Tässähän on tullut esille se että ei se ikä aina merkkaa kaikkea ja ulkoinen habitus saattaa poiketa suuntaan jos toiseen :)

Reilusti vaan oma ikä ja stragediset mitat esille :) Eihän se vuosi pari tai kilo kaks sinne tänne varmaan merkkaa mitään ja kunnon valokuvat esille niin poistuu se turha häröily.

*29-vuotias nainen*

Ikävää että meidän miessukupuolen edustajilta on sisälukutaito unohtunut. Itse päälle 40 v ja 172 cm lyhyenä luen tarkkaan ilmoituksen ja jos en mahdu raameihin annan olla :). Tietty jos on sentin kahden päässä pituudesta voi kohteliaasti kysyä ;)

*nainen43*

Samaa mieltä, loppupeleissä rehellisyys vie voiton :))

Taidampa viritellä hakukoneen yläikärajaa korkeammalle.

• Olen itse 50 v nainen ja ilmoitan aina ikäni. Lisäksi olen pieni, siis lyhyt, senkin ilmoitan aina. Vielä kun mainitsen, että en ole lankku-aidan kappale vaan pienesti pyöreä, niin avot. Peili ei mene myöskään rikki sinne katsoessa. Jollekin olen sopiva, jollekin en. Oma tyyli säilyy läpi elämän.Jos etsii botox-silikoniblondia sellaisia sitten löytyy nuoremmista.Kannattaisi kyllä ilmoittaa oikeasti millainen on.

• Jeromex

Hienoa huomata että on vielä naisia jolla on terve itsetunto ja ovat sinuja oman kroppansa kanssa :) Hyvä.

Deitti- ilmoituksia kun kahlailee läpi niin välillä tulee ihan epäuskoinen olo kun ikä, profiili ja kokokuvaus ei täsmää kuvan kanssa.

Itse olen myös ilmoittanut oikeat mitat ja huomannut saman, toisille käy ja toisille ei.

Ja mitä noihin botox- silikoniblondeihin tulee niin hekin vanhenevat. Itse haen suunnilleen omanikäistä ja itsensänäköistä naista.

• Nimetön

Nih ja haku "ragdol" tuotti:

19 v
        Cry Me A River,dickface!:)

Voihan se olla et joku käyttää sun nimimerkkiäsi :(

• Birge

näkyy profiilissa ja siellä pysyy, kuten tuossa jo aikaisemmin eräs nainen huomautti, rehellisyys kannattaa aina=))

• Jeromex

Hyvä :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe