Ostin eilen käytettynä PFAFF Selectronic 6250 ompelukoneen. Koska asun puoliksi ruotsinkielisellä aluella niin koneen mukana tuli vain ruotsinkieliset käyttöohjeet. Olisiko kenellään suomenkielisiä ohjeita? Voisin ohjeesta hieman maksaakin, ja ellei kokonaan halua ohjeista luopua, niin voisin kopioida ohjeet itselleni.
Kiinnostaisi myös se että kuin vanha tuo kone suunnilleen on. Ohjekirjan kuvista voisi päätellä että siinä eletään 90 luvun alkua tjsp.
Myös koneen suojakotelo on aika kärsinyt, joten jos sellainen olisi myytävänä niin olisin kiinnostunut.
PFAFF ompelukone - käyttöohjeet
7
5694
Vastaukset
- sömmerska
Googlaile Pfaffin maahantuoja ja kysy sieltä ohjetta.
sömmerska- -C-
...en vain nimittäin löydä sitä maahantuojaa. Pfaffiin kotisivutkaan ei auta siellä oli joku paikka josta voi tilata jotain prosyyreitä mutta ylläri ylläri, kun yritin rekisteröityä sinne niin huomasinkin että se oli tarkoitettu vain ja ainoastaan amerikkalaisille, siellä nimittäin pitää valita osavaltio jossa asuu, ja vaihtoehdot on ne amerikan osavaltiot... että silleen.
- täältä :-)
Kysäisehän, löytyiskö täältä kautta koneeseesi ohjekirjaa. Itse sain omaan koneeseeni täältä :-)
http://www.ompelukoneet.fi/keskustelu/- -C-
Kiitos vinkistä. Vaikka olikin Husqyn sivu niin rohkaisin mieleni ja väänsin sinne viestin.
Edelleen olen kiinnostunut jos jollakin ohjekirjaa ja koteloa löytyy.
VSM Finland Oy
PL 676
33101 TAMPERE
Toimiston osoite:
Patamäenkatu 7
P. 03-33 972 300
Lähimmän jälleenmyyjän löydät:
http://69.20.122.246/pfaff/finland/ny_dealers/dealers.htm- -C-
Kiitos vinkistä. Laitoinkin jo viestin maahantuojalle.
- mp Belgia
Hei!
satuin loytamaan viestisi netista kun etsin tarvikkeita koneeseeni. Minulla on ollut tuo Pfaff varmaan ikuisuuden( kouluaikoina ostin 90 luvun lopulla) ja viela raksuttaa tosi hyvin, ei ole ollut koskaan ongelmia ja olen tehnyt silla paljon tilaustoita vuosien varrella...
Minulla on ohjeet , voisin ne sinulle joko emaililla lahettaa( scannaamalla) tai kopioda ei ongelmaa...
Asun itse Belgiassa...
Terveisin
Minna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134