Mitä laulaa ( minkä sanan ) Harri Marsti laulussa Tämä maa: "Tämä maa, tämä valko-...?maa. Olen yrittänyt kuunnella tätä koohtaa monet kerrat, mutten saa selvää mikä on sanan "valko" loppuosa.
mikä sana laulussa
5
653
Vastaukset
- K.Eskustelija
Vuoto?
- olin kuulevinani
tämä maa, kova kivinen maa... ? Mutta kysytköhän sä jotain toista kohtaa siinä piisissä, hitsi kun en muista koko laulua...
- dämämua
Näin se varmaan meneekin "olin kuulevinani", kiitos tiedosta! Kyllä joskus nuo artistit saisivat opetella laulamaan sanat selkeästi, tietysti siinä missä muut kuuntelemaan...suomen kieli on vaikeaa, mutta monesti myös kiehtovaakin.
- on kiva
kuunnella laulajia, jotka lausuvat laulujen sanat selkeästi. Heitä on montakin, mutta nyt tulee ekana mieleen Jorma Kääriäinen.
- pliTitin
Marstio siis laulaa: Tämä maa on kova kivinen maa, tämä pitkien pilvien maa, vaikka Luoja kulkijan armahtaa, tämä maa ei milloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096