Yksin Lontooseen

Onko viisasta?

Aikomus on lähteä yksin Lontooseen ja vähän matkustaneen naisena alkoi epäilyttämään koko matka. Ei ole edes mikään paketti reissu vaan yksin hortoillen...

Onkohan viisasta lähteä?? Viikon verran pitäisi säilyä hengissä ja mikähän olisi sopiva matkakassa? Hotelli on hoidettu, mutta ne muut kulut...

7

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu...

Taalla on yksin asuttu jo pari vuotta, ihan ollaan selvitty vaikka yksinainen nainen olenkin;) Hauskaa matkaa!

• "Miisuli27"

Minä tyttö kun lähdin yksin Lontooseen viikonloppureissulle ei hyvin käynyt. Jo lentoasemalla minut raiskattiin, keskustaan saavuttuani minut ryöstettiin ja hotelliin lopulta päästyäni minut pahoinpideltiin. Kun sain itseni lopulta kuntoon (kiitos vakuutusyhtiölle!) ja olin lähdössä kotiin Suomeen, minua ammuttiin vatsaan matkalla lentokentälle kun bussi joutui aseellisen ryöstön kohteeksi. Kun pääsin lopulta kuukauden oltuani sairaalassa lähtemään Suomeen, jouduin vankilaan koska minua epäiltiin johonkin huumausainerikokseen jota en ollut tehnyt. Jouduin oikeusprosessiin jonka onneksi vakuutusyhtiö maksoi, joka kesti ikävästi neljä kuukautta. Lopulta oikeudenkäynnin jälkeen minut todettiin kuitenkin syyttömäksi ja pääsin pois tutkintavankeudesta. Vihdoinkin pääsin lähtemään Suomeen! Oli se niin ihana tunne päästä vihdoinkin kotiin, rakkaidensa luo.

Kannattaa ihan oikeasti lähteä yksin Lontooseen matkailemaan. Se on upea kaupunki jossa ei tekeminen lopu kesken, vuodenajasta riippumatta. Jos uskoo ylläolevan tarinani niin sitten kannattaa harkita meneekö vai ei :=)

• vaan !

Olin juuri Lontoossa kaksin ja ehdottomasti voisin reissun tehdä sinne joskus myös yksin. Smalla tavalla tulee "varoa" täällä esim. Helsingissä, kuin Lontoossakin. Eli maalaisjärkeä siihen, millaisella alueella liikkuu, mihin aikaan ja missä kunnossa...Itse jättäisin baarisessiot väliin yksin matkatessa..Hyvää matkaa !(Pääsisinpä minäkin..)

• Kesäheinä

Minäkin olen lähdössä yksin Lontoota katselemaan ja hiukan hirvittää, mutta kai siitä normaalilla varovaisuudella selviää. Milloin olet menossa? Minun matkani ajoittuu heinäkuulle viikolle 29. Tosin olen Lontoossa vain 20.-23. päivät, alkuviikon vietän muualla Englannissa.

• khaapsi

Ei Lontoossa ole sen kummempaa kuin muissakaan Euroopan suurkaupungeissa. On siellä tietenkin alueita, joita tulee erityisesti välttää, kuten Harlesden, Hackney ja joitakin Brixtonin osia.
      Etelä-Lontoo on kuulemma myös levotonta aluetta.
      Yksin liikkuessaan kannattaa ainakin pimeällä kiertää kaikki puistot ja hämärät kujat.

Olen itsekin menossa Lontooseen ensimmäistä kertaa yksin 5-10 heinäkuuta.
      Baareissa kiertelyn taidan jättää väliin, mutta kyllä jotkut keikat/konsertit kiinnostaisi, joten tulee sitä varmaan vähän yöaikaankin keskustassa liikuttua.

• ullamaija

No ehdottomasti kannattaa lähteä yksin. Itse asiassa yksin kulkiessa on helmpompaa kuin kumppanin kanssa, kun saa mennä minne itse tahtoo eikä tarvitse neuvotella kenenkään kanssa. Olen ollut Lontoossa yksin useaan kertaan ja joka kerralla on ollut hauskaa. Järki tietysti pitää olla mukana, niin kuin täällä Suomessakin. Hyvää matkaa :)

• sAAmari

liikkua Helsingin metrossa ja rautatieasemalla iltaisin/viikonloppuisin kuin Lontoossa. En tosin tutustunut lähiöihin vaan liikuin vain keskusta-alueella (ja minulla oli seuralainen mutta sillä tuskin oli vaikutusta). Minulle jäi mielikuva tosi turvallisesta ja selkeästä kaupungista (hyvät opasteet, tarkka valvonta asemilla jne)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe