Ihmeellistä katellista murjottajaporukkaa tällä kylällä. Mikä tätä pitäjää riivaa?
MUHOS on huono paikkakunta asua
7
1337
Vastaukset
- ....
Muhos on todellakin surkea paikka asua! Ihmiset ovat ärsyttäviä ja kylä on muutenkin aika tylsä paikka...
- kkkkööö
Maajussit ovat lähteneet maailmalle kohti kaupunkia ja jääneet muhokselle murjottamaan ja olemaan epäluuloisia mita ihmisiä kohtaan.
- Lonely_Wolf
Nyt saatiin muhoslaiset murjottaan tänne. Ei siinä mittää hyvä että kansainvälistytään ;) Mahtuuhan tänne ja murjottamisen voi lopettaa äkkiä.
Ensin savolaiset, sitte muhoslaiset kukahan/ketkähän sitten seuraavaksi tullee ;)- heko heko
unoha lapualaisia ja vaasalaisia murijottajia.
- Lonely_Wolf
heko heko kirjoitti:
unoha lapualaisia ja vaasalaisia murijottajia.
nyt (kun vaadit) ;) heidänkin palstalla käyneen. Ehkäpä alitajuntani on piilottanut kyseiset kirjoittajat, pahoittelen :).
- Oldmoose
ettei tänne ulkopaikkakuntalaiset pesiydy.
- Anonyymi
Korruptio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728