Olen nyt muuttamassa Turkuun ja kiinnostaisi tietää, että missä voi käydä pelaamassa salibandya ihan harrastusmielessä?
Onko jotain yhdistystä mikä järjestäisi?
Entä Turun Ammatti-instituutti, aloitan siellä opiskelun, joten sieltä kannattaisi varmaan kyseleminen aloittaa...?
Salibandya Turussa?
3
415
Vastaukset
- Jon.
Turussa salibandyn aloittaminen on helppoa. Joukkueita löytyy useita, ykkös divarista aina vitos divariin.
Suurimpia Turun alueen seuroja ovat TPS, FBC Turku, AFC Campus, West Coast Sheriffs (Kaarina), Paimion Ruoska ja SBS Masku, SBS Wirmo (Mynämäki). Näiden lisäksi löytyy useita vitos/nelos divarin joukkueita.
AFC Campus on yliopisto joukkue. Seuran ykkösjoukkue pelasi tänä keväänä liigakarsintojakin mutta pysyi ykkösdivarista. Campukselta löytyy myös joukkue harrastelijoille vitos divarista.
Myös TPS:ltä ja ainakin Sheriffeiltä löytyy joukkueet harrastelojoille.
Lisäksi kaiken maailman kesäliigaporukoita on vaikka kuinka. - Anonyymi
Ota yhteyttä Marko tortinmäkern..hakkaa naisia.. siinä tosimies..on muuten myös eroamassa,se maiju löysi kunnon miehen..onneksi
- Anonyymi
Marko tortinmäkl ,kiva Pakki.onneksi maiju tajuaa lähteä.....Markolla on kivat maksaläiskät lärvissä..ottaako hän todellakin vielä niitä rusketusampulleja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717