Voisin lyödä vetoa, että...

Kristallipallon lukija

...Agnes Pihlava tulee jossain vaiheessa esittämään Sonatan säestämänä Tallulah kappaleen. Joko yksin tai duettona Tonyn kanssa. Duetto voisi olla aika mielenkiintoinen. Kappale tullaan julkaisemaan jollain Sonatan livelevyllä ja Agnes tulee osallistumaan johonkin Sonatan tulevista konserteista.

Pidän toki molemmista, eikä niitä voi verrata keskenään.

Olisi erittäin tyhmää olla hyödyntämättä tilaisuutta. Agnes on tunnustautunut Sonata faniksi. Hänellä on hyvä julkisuusarvo. Agnesin versio Tallulahista oli käsittämättömän hyvä. Eikä millään tavoin tietenkään himmennä Sonatan versiota. Agnesin Tallulah oli musiikkilataamo.fi:n ladatuin kappale 3 viikkoa. Itselläni tuli tippa linssiin, kun kuulin Agnesin Tallulahin. Eipä ole usein näin käynyt. Ennen Agnesia olin kuullut Tallulahin alle 5 kertaa. Se ei vaan vielä ollut silloin oikein kolahtanut, mutta kun Agnes sen lauloi... En ole kuitenkaan Agnes fani. Mitkään muut hänen esittämänsä kappaleet eivät tuntuneet missään.

Näen 3-(4) asiaa, mitkä voivat olla esteenä yhteistyölle:

1. TYHMYYS
2. Sonata Arctican jäsenten ylpeys
3. Agnesin sopimusasiat
(4. Sonatan sopimusasiat)

4

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmh.

Minä en missään nimessä tahtoisi kuulla Agnesta duetoimassa Sonataa, tai väsäämässä muutakaan vastaavaa bändin kanssa. Ei niin että minulla varsinaisesti olisi mitään tyttöä vastaan, mutta idea ei vain mielestäni toimisi.

Agneksella on/oli ehkä tietty "julkisuusarvo" Idols-kilpailun vuoksi, mutta mitä hän tekee nykyään? En minä ainakaan tiedä. Ulkomailla hänellä ei ole minkäänlaista arvoa, ja kotimaassakin alkaa unohtua.

Nämä tyypit pelaavat aivan eri sarjoissa. Olisi vain outoa, että joku laulukilpailun kolmonen (vai monesko se oli?) lähtisi "vierailevaksi tähdeksi" sellaiseen bändiin kuin Sonata. Veikkaanpa ettei aloittaja nyt ole ihan perillä Sonata Arctican todellisesta suosiosta ja sen vetämistä yleisömääristä maailmalla.:) Tuo idea ei vain toimisi, ei Sonatan kannalta, ja tuskin edes Agnesin kannalta. Yleisöt eivät vain kohtaa.

• ...

Huh, en todellakaan haluaisi koskaan nähdä sitä, että Sonata ja Agnes esiintyvät/levyttävät yhdessä. Ei, ei, ei!!!

• mortar

Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.

• DarkLucy
        mortar kirjoitti:

Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.

yäääähhh ei ikinä. agnes ei tehnyt kauniille kappaleelle oikeutta, ja nyt kuitenkin jokaisella soittarisivustolla on kappaleen (polyfoninen, ei siis aito ääni) esittäjäksi merkitty agnes. boikotoin. mrrh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe