Joskus kun päätän lähteä hölkkäämään, juttu keskeytyykin ihan jo kotipihalla kun takaraivoon/päähän alkaa sattua jokaisella nytkähdyksellä. Heti kun lopetan juoksemisen kipukin loppuu. Tämä ei tapahdu aina, mutta häiritsee silti.
Ei ole mitään sairauksia, enkä lähde aivan tyhjällä vatsalla koskaan lenkkeilemään.
Mikä voisi olla syy?
Kiitos etukäteen!
Takaraivoon sattuu
6
1640
Vastaukset
- Oppem
Käytätkö silmälaseja juostessa? Minulla on samanlaisia oireita, jos juoksen "huonosti-istuvat" silmälasit päässä. Takaraivossa alkaa tuntua heti, kun silmälasit alkavat valua nenänvartta pitkin. Kipu häviää heti, jos alan kävellä tai otan lasit pois päästä. Vaihdettuani tavalliset silmälasit kevyempiin ja peremmin istuviin titaanipokiin ja )kevyempiin (ohennettuihin linsseihin, jäi takaraivokipu pois.
- nouka
Joo, käytän kyllä laseja juostessani. Pitää kokeilla seuraavalla kerralla jos niiden pois ottaminen (voin käyttää piilareita niiden sijasta) auttaisi.
Kiitos vinkistä!
ei ole mitään kokemusta mutta voisiko olla niskan kireyttä?
- nouka
Voisi ehkä kyllä olla siitäkin kiinni. Pitää istua työn takia aika paljon tietokoneen edessä, joten niskat ovat välillä jumissa.
- acuta ilmeisesti
kannattaa hoidattaa!
- tppp
Muista myös tankata vettä tarpeeksi päivän aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294