Mitä tarkoitetaan sanalla lannoittamaton multa? Mistä sitä saa? Kaupan musta multa on " luonnonmukaisesti lannoitettu" Eli mistä saan kotiloiden terraan oikeanlaista multaa... Puutarhaltako? Vai "lainaanko" pellolta? Mitä te muut käytätte?
Anniina
akaattikotiloista
2
444
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
Lannoittamaton multa on lannoittamatonta multaa eli siihen ei ole lisätty lannoitteita (kai tiedät mikä on lannoite ^^' Jos et tiedä, kysy vaikka mutsiltasi..)
Sitä saa usein kukkakaupoista ja ehkä Rautiasta..
Pellolta ei kannata ottaa, sillä useimmat peltojen omistajat lannoitavat peltojaan..
Itse käytän lannoittamatonta turvetta, jonka olen todennut paremmaksi kuin multa, sillä se sotkee vähemmän..Sitä saa joistain eläinkaupoista, puutarhaliikkeistä ja Rautiasta (Rautiasta ostin itse 65 l säkin hintaan 4,95€)- Anniina
Joo, näin arvelin itsekkin, ajattelin vain tarkistaa. Siis puutarhalle huomenna...
Kiitos vastauksestasi!
Anniina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106