Hei!
Ei olla koskaan käyty Damissa ja 2 pvää Madonnan keikan ohessa ollaan kaupungissa. mitkä must paikat jotka pitäisi nähdä ja parhaat shoppailupaikat ja yökerho?hotelli on hotel casa 400. entäs metrot yms:helppoa, hinnat?
2 pvää damissa
5
1212
Vastaukset
- Dam...
Pääostoskatu lienee turistirysä-kävelykatu Kalverstraat-Niuwendijk. Jos haluaa penkoa erikoisempia putiikkeja menkää esim. Jordaan-alueelle.
Leidspleinilta ja Rembrandtpleinilta löytyy kippoloita. Yökerho-osastolta paras on Paradiso (www.paradiso.nl) ei ihan yökerho, mutta hyvä meininki. Vanha kirkko.
Metroa ei tarvitse. Menkää ratikalla tai kävellen. Ostakaa "strippenkaartje" tai joku turistipassi. Damin sivuilta löytyy infoa.
Hinnat samat kuin Suomessa. Huom! Olut on 2,5 desin lasi. Tilatkaa pint tai "een grote bier, alsjeblieft!" ;-)- riku
Usein olut on edullisinta niissä 2,5 desin laseissa. Kannattaa laskea. Tosin pintin koko vaihteli eri baareissa.
- Maxtron
Aika paljon Suomalaisia menossa madonnan keikalle. Meitä on lähdössä 12 maanantain keikalle.
- i'llteachyouhowto..
mäkin olen tulossa!!
- minakin:)))))))
i'llteachyouhowto.. kirjoitti:
mäkin olen tulossa!!
MaDoNNaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa katsomaan!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076