Kenenkäs F5 nappula

on kaikkein

kulunein? Eihän noita lukemia usko kukaan, mitä ootte saanu aikaan tämän päivän aikana. Yleisin näppäin näkyy joiden koneel olevan f5:n näppäin. Kattelkaapas aikasempien päivien lukukertoja, niin luusis et ittekkin hämmästytte!

42

4524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikis

eivät nuo sivulla näkyvät lukemat kerro tämänpäivän lukukertoja avauksissa, vaan ne kertovat kokonaislukukertojen määrän. Jos avaus on tehty muutamia päiviä sitten,ja siihen vaikka tänään vastattu, niin tämänpäiväiset lukukerrat lisääntyvät eiliseen edellisten päivien lukijamäärään.

No, tietysti tänään tehdyissä avauksissa näkyvät ainoastaan tämänpäiväiset lukukerrat.

Miksi lukijamäärät/lukukerrat ovat sinulle tärkeitä?

• Kenellä?

Aika sekavasti selvitetty, mut kai se sit on sun vastaukses kysymykseen! No mut onkos sitä laskennellista tyyliä muutettu täällä? Ei ole ihan varmaan, ja sehän on vain oman itsensä nostamista, et on saanu SUOSION nousemaan!

No lukijamäärät ei mua kyllä kiinnosta muuten, kun siks, että kehtaatte nostaa niitä itse! Nyt vielä kun väki on ulkosalla ja lomilla, koneen äärestä pois, niin lukemat vaan sen kun nousee. Katteleppas viikon tai kahden takasia lukijamääriä, niin kai sen itsekkin ny sitten ymmärrät.

• Taikis
        Kenellä? kirjoitti:

Aika sekavasti selvitetty, mut kai se sit on sun vastaukses kysymykseen! No mut onkos sitä laskennellista tyyliä muutettu täällä? Ei ole ihan varmaan, ja sehän on vain oman itsensä nostamista, et on saanu SUOSION nousemaan!

No lukijamäärät ei mua kyllä kiinnosta muuten, kun siks, että kehtaatte nostaa niitä itse! Nyt vielä kun väki on ulkosalla ja lomilla, koneen äärestä pois, niin lukemat vaan sen kun nousee. Katteleppas viikon tai kahden takasia lukijamääriä, niin kai sen itsekkin ny sitten ymmärrät.

vai oli sekavasti selvitetty. Sori ettet nähnyt sitä rautalankaa jota samalla taivuttelin :))

Ja sinä saat pitää harhasi aivan rauhassa jos olotilasi tuntuu niitten kanssa kivemmalta :D

• yksitypy

on ainakin ihan koskematon ja viaton.
      En koskaan käytä niin typeriä temppuja.
      Täytyy muuten olla ihmisen, joka sitä painiketta näpyttelee aika.... no jääköön sanomatta.
      Muuten kyllä olen itse istunut koko hiton päivän aktiivisena tässä koneen ääressä. Ihan harmittaa, kun ei maha itelleen mitään :=((

• puskapupunen

Minähä luen kaikki jutut monta kertaa päivässä ja lukiessa aina painan päivitys nappulaa, josko olis tullu uusia tarinoita ketjuun. Tuleehan niitä siinä lukukertoja.

• Taikis

avaaja ole ihan ymmärtänyt lukijalaskurin toimintaa :))

Jospa se on jatkoa edelliselle poistuneelle laskuri-avaukselle..........??

• tarkoitat

miten se toimii

• ollakin

oma nappulasi. Hahaaa!

• lukijamäärät

avauksessaan olevan tärkeitä. :DDDDDDD

• napsinu,
        lukijamäärät kirjoitti:

avauksessaan olevan tärkeitä. :DDDDDDD

mut en ainakaan mä, kun olen toi kysyjä. Joku tekee jäynää, mut ei se haittaa, senkun vaan jos se on hauskaa.

• Ei aloittaja
        napsinu, kirjoitti:

mut en ainakaan mä, kun olen toi kysyjä. Joku tekee jäynää, mut ei se haittaa, senkun vaan jos se on hauskaa.

aina nappuloita painele, vaikka niin väitit!

• tarkemmin,
        Ei aloittaja kirjoitti:

en ole väittänyt, mut ihmettelin et kuin nää luvut nousee näin korkeiks. Empäs ole ko. nappulaa kokeillu, oman enkä muidenkaan aloituksen kohdalla. Mut antaa palaa, mä taidankin tykätä suurista numeraalisista lukemista.

• Taikis
        Ei aloittaja kirjoitti:

varmuuden vuoksi, paheksukaamme jokaista minuutin hiljaisuudella ja poikotoimalla senaikaa avausten avaamista, saatikka että vielä menisimme ja lukisimme avauksessa olevia kommentteja. ainakaan toiseen kertaan, hyvänen aika sentään... Nehän voisivat lisätä avauksen suosiota lukijmääränä, karmeata !!!!

Ennenkaikkea tuota uutistenlukijaa pitää paheksua, melkein kymmenentuhatta lukukertaa, hyh hyh... :DDDDDDDDD

• Taikis
        napsinu, kirjoitti:

kuitenkin, varmana on f viitosesi ihan kuumana :))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

varmuuden vuoksi, paheksukaamme jokaista minuutin hiljaisuudella ja poikotoimalla senaikaa avausten avaamista, saatikka että vielä menisimme ja lukisimme avauksessa olevia kommentteja. ainakaan toiseen kertaan, hyvänen aika sentään... Nehän voisivat lisätä avauksen suosiota lukijmääränä, karmeata !!!!

Ennenkaikkea tuota uutistenlukijaa pitää paheksua, melkein kymmenentuhatta lukukertaa, hyh hyh... :DDDDDDDDD

tuon uutistenlukijan lukijamäärää. Onko mitään järkeä tuollaisessa.
        Oliskohan nyt asialla jotkut pojankoltiaiset.
        Ainakaan en oikein usko, et aikuiset miehet, vaikka joskus niitäkin lapsettaa, tekis tällaista :=)))
        Naisista puhumattakaan.
        Tuo boikotti olis kyllä hyvä. Minä kannatan ainakin sitä.

• me ollaan
        Taikis kirjoitti:

kuitenkin, varmana on f viitosesi ihan kuumana :))

2:s ihan eri ihmistä, siis sinä ja minä.

• Taikis
        me ollaan kirjoitti:

voisitko taivuttaa rautalangasta, oli niin sekava selitys :DD

• Taikis
        me ollaan kirjoitti:

ne sormet pois f vitoselta...on sinut huomattu :))

• pikkasen
        yksitypy kirjoitti:

Ainakaan en oikein usko, et aikuiset miehet, vaikka joskus niitäkin lapsettaa, tekis tällaista :=)))
        Naisista puhumattakaan.

epäilenkin, et ny kersat tekemisen puutteessa suhaa näillä foorumeilla, ja tekevät omia "kivojaan".

• huomiosta,
        Taikis kirjoitti:

ne sormet pois f vitoselta...on sinut huomattu :))

ja selittää sulle et se 2;s: tarkoittaa kaksi eri ihmistä. Taivutankos palsta kuningattarelle paremman version, vai menikö perille?

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

Naisista puhumattakaan.

tuota lukijamäärää olis mitenkään rukattu, siinä on ollut niin paljon viestejä, tullut ja mennyt...ja tappeluviestit vetävät lukijoita kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Eikä tuo avaaja taida olla edes mitenkään osallinen koko bolemiikkiin mitä ketujussaan on käyty.

• Taikis
        huomiosta, kirjoitti:

ja selittää sulle et se 2;s: tarkoittaa kaksi eri ihmistä. Taivutankos palsta kuningattarelle paremman version, vai menikö perille?

rautalangasta, on niin outo yhdistelmä minulle :))

Jaahas,tässäkö ollaan kuninkaallisia, kiitos vaan tittelistä :D

• tosiaan ole!
        Taikis kirjoitti:

tuota lukijamäärää olis mitenkään rukattu, siinä on ollut niin paljon viestejä, tullut ja mennyt...ja tappeluviestit vetävät lukijoita kuin kärpäspaperi kärpäsiä. Eikä tuo avaaja taida olla edes mitenkään osallinen koko bolemiikkiin mitä ketujussaan on käyty.

Evvk tää koko rumba, mut muita näkyy kiinnostavan, kunhan ei tappeluksia vaan sais aikaan.

• Taikis
        tosiaan ole! kirjoitti:

Evvk tää koko rumba, mut muita näkyy kiinnostavan, kunhan ei tappeluksia vaan sais aikaan.

koskaan ei voi tietää avausta tehdessään, millainen siitä tulee, eikä avaaja voi olla vastuussa siitä jos ketjunsa menee plörinäksi. Tuo Sinunkin avauksesi itsessään on ihan hupaisa juttu, kämpelösti tehdystä uutisesta, mutta mitä siitä sitten tulikaan :(

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

rautalangasta, on niin outo yhdistelmä minulle :))

Jaahas,tässäkö ollaan kuninkaallisia, kiitos vaan tittelistä :D

nyt ex-tähtis, jolla kruunu ollut tähän saakka?
        Aiotteko jakaa kruunun? :=)))))

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

nyt ex-tähtis, jolla kruunu ollut tähän saakka?
        Aiotteko jakaa kruunun? :=)))))

tehdä tappelu-avaus kumpi kruunun saa, tiedä vaikka tulisi pulskeat lukijamäärät ketjuun :)))

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

tehdä tappelu-avaus kumpi kruunun saa, tiedä vaikka tulisi pulskeat lukijamäärät ketjuun :)))

Luulen että siitä tulis n. 12.000 lukijan ketju ilman noita F5 näpyttelijöitäkin.
        Siihen vois ilmaantua muitakin kruununperijä-ehdokkaita sinun ja ex-tähtiksen lisäks :=)))

• Taikis
        yksitypy kirjoitti:

Luulen että siitä tulis n. 12.000 lukijan ketju ilman noita F5 näpyttelijöitäkin.
        Siihen vois ilmaantua muitakin kruununperijä-ehdokkaita sinun ja ex-tähtiksen lisäks :=)))

kruunusta olla vain riekaleet jäljellä loppumetreillä,

katkenneita kengänkorkoja, takkuisia hiustupsuja ja kynsiä tantereella, sekä repaleisia kuningattaria ringissä kruunun ympärillä miettimässä että miten tässä nyt näin :)

• yksitypy
        Taikis kirjoitti:

katkenneita kengänkorkoja, takkuisia hiustupsuja ja kynsiä tantereella, sekä repaleisia kuningattaria ringissä kruunun ympärillä miettimässä että miten tässä nyt näin :)

olla, mutta se joka selviäis pienemmillä ruhjeilla kruunattais. Silloin kruunun sais oikea henkilö :=)))

• Taikis kirjoitti:

Kruunusta tulikin mieleen, tänään kirjauduin huoneeseen ja ihmettelin aikani mikä ihmeen kruunu oli ilmestynyt nikkini eteen!

Selvisihän se lopulta, että tooosi vakkareille ja vanhankaartin kulkijoile se vain myönnetään.*leuhkii*

Onkos teillä muilla? *epäilee* :)

• Taikis
        Waffen-ss kirjoitti:

Kruunusta tulikin mieleen, tänään kirjauduin huoneeseen ja ihmettelin aikani mikä ihmeen kruunu oli ilmestynyt nikkini eteen!

Selvisihän se lopulta, että tooosi vakkareille ja vanhankaartin kulkijoile se vain myönnetään.*leuhkii*

Onkos teillä muilla? *epäilee* :)

Pitää mennä katsomaan, mutta mä olenkin vain keskivanha joten eppäilen ettei ol mitään kruunuja....
        *menee chattiin*

• Taikis
        Taikis kirjoitti:

Pitää mennä katsomaan, mutta mä olenkin vain keskivanha joten eppäilen ettei ol mitään kruunuja....
        *menee chattiin*

päässyt tietenkään, vaan ei hätää, sainhan äsken jo kruunun :)

• Taikis kirjoitti:

*menee chattiin*

juu chatissa, mutta se taitaa nyt jumittaa.

Turhaan sinne menet, sory vaan.

Mutta voidaan sitten kun serveri alkaa toimimaan,tehdä siellä treffit. Saat sitten lähemmin ihailla kruunuani:))

• Taikis
        Waffen-ss kirjoitti:

juu chatissa, mutta se taitaa nyt jumittaa.

Turhaan sinne menet, sory vaan.

Mutta voidaan sitten kun serveri alkaa toimimaan,tehdä siellä treffit. Saat sitten lähemmin ihailla kruunuani:))

lähtisimme joukolla joku ilta ihailemaan kruunuasi :)

Juu, takkusi chat, siellähän on tehty niitä päivityksiä ja muutoksia näinä päivinä.

• Taikis kirjoitti:

lähtisimme joukolla joku ilta ihailemaan kruunuasi :)

Juu, takkusi chat, siellähän on tehty niitä päivityksiä ja muutoksia näinä päivinä.

Kyllä tuo sopii, itse asiassa hyvin mielelläni esittelen "sitä" teille.

Mutta ymmärräthän Taikis sen, että arvoni vaatimalla oikeudellla pystyn ottamaan vastaan vain yhden naispuolisen henkilön kerrallaan:)

Ehkä minun tasapuolisuuden vuoksi, on tehtävä jonkinlainen lista siitä,missä järjetyksessä tulette vuorollanne minua tapaamaan;)

• Taikis
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä tuo sopii, itse asiassa hyvin mielelläni esittelen "sitä" teille.

Mutta ymmärräthän Taikis sen, että arvoni vaatimalla oikeudellla pystyn ottamaan vastaan vain yhden naispuolisen henkilön kerrallaan:)

Ehkä minun tasapuolisuuden vuoksi, on tehtävä jonkinlainen lista siitä,missä järjetyksessä tulette vuorollanne minua tapaamaan;)

lista esiin vain ja kellonajat, kruunu on nähtävä, muutoin tulee hirvittävä epäilys että "sä pullistelet varmaan vain nyt Waffe ystäväin" :))

Kukapa sitä nyt haluaisi olla epäilyksenalainen :D

• Jermu

Punainen pallukka tulee paikalle ja ei aikaakaan, kun joku nykäisee heittoistuinkahvasta ja punainen pallukka lentää huitsun nevataan..Noin mää eppäilen, että sen F18-heittoistuinläppäin on palstan kulunein.

• pallukka tärkee juttu?

Vai ihan vaan jostain annetaan, niinku Topille illallinen?

• Pirre*

kiinnostavat nämä lukukerrat, teetkö tutkielmaa, vai peräti väitöstä aiheesta?

Ps. eipä vois vähempää kiinnostaa :/

• näyttipäs kiinnostavan

kun olit tehnyt oman tutkielmasi tästä!

• väite
        näyttipäs kiinnostavan kirjoitti:

kun olit tehnyt oman tutkielmasi tästä!

siinä taas jollain rapparilla. (älä lue räppäri, soon iha eri asia)!

• tarkistanut

oman näppäimesi?????????????????

Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe