kokeiden varaaminen

tepi88

oletteko varanneet teoria ja inssi kokeet samalla päivälle vai oletteko ottaneet varman päälle ja jättäneet pari päivää vara-aikaa..

3

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

mulla on varattu teoria koe mutta inssistä ei oo puhuttu mitään, joku sano mulle että inssiä ei voi varata ennen kun on teoria koe läpi?? en sit tiiä..

• minäpä vaan

Inssiä ei voi varata ennen kuin kirjalliset ovat hyväksytysti suoritettu.

• minäpä vaan kirjoitti:

Inssiä ei voi varata ennen kuin kirjalliset ovat hyväksytysti suoritettu.

...Paikkakunnan tutkinnonvastaanottajien pomosta.

Yleinen käytäntö on lienee se, että kirjallinen pitää olla suoritettu. Sit saa varata "inssin".

Mutta poikkeuksiahan löytyy.

Poikkeus viime viikolta: MP-oppilaan piti lähteä reissulle Saksaan. Saatiin varattua kirjallinen torstaiksi ja inssi perjantaiksi samalla netin syötöllä.
        Autuokoluthan lähes poikkeuksetta varaavat kokeet omilla tunnuksillaan netin kautta.

Monissa tutkintopiireissä voi varata molemmat kokeet samalla kertaa, MUTTA JOS teoriakoe ei menekkään läpi, niin joutuu maksamaan puolet inssimaksusta, koska inssillä on silloin huilia.
        Ymmärrettävä syy.
        Sama pätee alalla kuin alalla: Jos et käytä varaamaasi aikaa ilman pätevää syytä, niin joudut siitä maksamaan.

Mutta eiköhän se sinun opesi ole viisain vastaamaan siihen, että oletko valmis ajokokeeseen samana päivänä tai edes samalla viikolla, kun käyt teoriassa.

Taas esimerkki: Yhdelle oppilaalle varatiin molemmat kokeet samalle päivälle. Oppilas oli teorian läpäistyään sellaisessa mielentilassa (hihhulihei), että ajosta ei tullut yhtään mitään ja koe meni aivan läskiksi.

Eli se oman tilan hallinta on kuljettajan korkein taso.

Jos sen osaa säilyttää vaikkapa anopin kuollessa ja pystyy heti ajamaan, niiin hattua nostan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2129
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      363
      1478
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe