Mulla on tietokoneessa vanha CDRW ja uusi DVDRW asema. Ei toimi SOADin Hypno tai Mezme muuta kuin pätkittäin. Ei toimi myöskään Divx-yhteensopivassa DVD-soittimessani ollenkaan. Ei toimi CDRW-compatiblessa cd-soittimessani kumpikaan. Ei toimi myöskään kannettavassa mp3 levyjä soittavassa CD-soittimessani kumpikaan levy ollenkaan.
Mikä vittu tätä musabisnestä nykyään oikein riivaa!?!
Olenko pakotettu etsimään netistä kopiosuojauksen murto-ohjelman? Uutta CD-soitinta minua ei voida pakottaa ostamaan.
Onko jollain samoja ongelmia kenties noitten levyjen kanssa?
Pirun kopiosuojaus
macone
4
1480
Vastaukset
- macone
Jouduin ruttaamaan arvoni ja alennuin lataamaan Windows Media Player 10in jotta sain levyt toimimaan jotenkin. Winamp ei niitä soittanut ollenkaan.
- macone
Latasin Winampista uusimman version ja jo toimii silläkin...melkoista tämä.
- Troijalainen
ei pelaa DVD-soittimessa, ei toimi autossa eika vanhassa Sonyn CD-soittimessa...nyppii!
- ...
ei kyl oo mitn onkelmaa ollu, paitsi läppärini ei dual discin cd-puolta jostain syystä tykkää lukee.
mut sellane juttu, et mulla ei kyllä kummaskaan levyssä lue mitään kopiosuojauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707