Mulla on tietokoneessa vanha CDRW ja uusi DVDRW asema. Ei toimi SOADin Hypno tai Mezme muuta kuin pätkittäin. Ei toimi myöskään Divx-yhteensopivassa DVD-soittimessani ollenkaan. Ei toimi CDRW-compatiblessa cd-soittimessani kumpikaan. Ei toimi myöskään kannettavassa mp3 levyjä soittavassa CD-soittimessani kumpikaan levy ollenkaan.
Mikä vittu tätä musabisnestä nykyään oikein riivaa!?!
Olenko pakotettu etsimään netistä kopiosuojauksen murto-ohjelman? Uutta CD-soitinta minua ei voida pakottaa ostamaan.
Onko jollain samoja ongelmia kenties noitten levyjen kanssa?
Pirun kopiosuojaus
macone
4
1485
Vastaukset
- macone
Jouduin ruttaamaan arvoni ja alennuin lataamaan Windows Media Player 10in jotta sain levyt toimimaan jotenkin. Winamp ei niitä soittanut ollenkaan.
- macone
Latasin Winampista uusimman version ja jo toimii silläkin...melkoista tämä.
- Troijalainen
ei pelaa DVD-soittimessa, ei toimi autossa eika vanhassa Sonyn CD-soittimessa...nyppii!
- ...
ei kyl oo mitn onkelmaa ollu, paitsi läppärini ei dual discin cd-puolta jostain syystä tykkää lukee.
mut sellane juttu, et mulla ei kyllä kummaskaan levyssä lue mitään kopiosuojauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249