Nyt on kaupat

lähellä toteutua,

mutta haluanpa lisävalaistusta asiaan. Eli on toimiva laite MPS Mazda? Eräässä testissä kellotettiin 5,9s. sataseen vaikka luvataan 6,6s. Olikohan lastutettu? Onko muuten vikoja? Kiitän. p.s. ja bemari-pojat voi unohtaa provokirjoitukset, en noteeraa niitä minään...

8

2061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entistä kauempana

"Eli on toimiva laite MPS Mazda?"

Kysymyksen muotoilu on epäselvä, mutta jos tarkoitus oli kysyä että onko toimiva laite niin viehän se paikasta toiseen siinä missä joku muukin auto.

"Eräässä testissä kellotettiin 5,9s. sataseen vaikka luvataan 6,6s. Olikohan lastutettu?"

Ei ollut.

"Onko muuten vikoja?"

Suomessa noita on myyty muutama kappale, toivotaan nyt kovin että nämä muutama ihminen lukisi tätä palstaa ja vaivautuisivat vastaamaan että ajettuaan sen muutama tuhat kilometriä, vikoja ei ole esiintynyt.

• tuota MPS:sää

on muuten myyty? Enpä usko että kovinkaan hyvin...liikenteessä olen nähnyt yhden MPS:n ja sekin Norjassa. Liikkeillä samat käytetyt yksilöt myynnissä kuukaudesta toiseen...Onkohan Mazdaksi liian kallis? Kuitenkin mm urheiluautovertailussa sai melko musertavan arvion...

• in your
        tuota MPS:sää kirjoitti:

on muuten myyty? Enpä usko että kovinkaan hyvin...liikenteessä olen nähnyt yhden MPS:n ja sekin Norjassa. Liikkeillä samat käytetyt yksilöt myynnissä kuukaudesta toiseen...Onkohan Mazdaksi liian kallis? Kuitenkin mm urheiluautovertailussa sai melko musertavan arvion...

ass, dumbass

• hohhoijaajaa
        in your kirjoitti:

ass, dumbass

Tätä se sitten teettää kun yrittää asiallisesti kysyä jotain...

• VinnyJones
        tuota MPS:sää kirjoitti:

Mistähän vertailusta puhut? TM:n omassa lähinnä moitetta saivat istuimet, jotka eivät tarjonneet riittävästi sivutukea rata-ajossa. Pisteissä ainoa seiska tuli niinkin oleellisesta asiasta kuin moottorin äänestä. Mitsu ja Subaru saivat kyllä paremmat pisteet, mutta MPS ei olekaan mikään ralliauton aihio.

• VinnyJones kirjoitti:

Mistähän vertailusta puhut? TM:n omassa lähinnä moitetta saivat istuimet, jotka eivät tarjonneet riittävästi sivutukea rata-ajossa. Pisteissä ainoa seiska tuli niinkin oleellisesta asiasta kuin moottorin äänestä. Mitsu ja Subaru saivat kyllä paremmat pisteet, mutta MPS ei olekaan mikään ralliauton aihio.

MPS6 Mazdaa on myyty Suomessa nyt noin 50 kpl, uusia rahdataan kokoajan maahan. Elokuussa taitaa tulla seuraava satsi. Eli jos värillä ei ole väliä, niin uuden MPS:m saa melko nopeastikin. En ole ihan varma, onko tälle mallille edes tarkkaa myyntitavoitetta.

Itse olen yrittänyt vääntää MPS:ää omalle kukkarolleni sopivaan hintaan useastakin Mazda-liikkestä, mutta näemmä pitävät esittelyautojakin mieluummin pölyttymässä kuin myyvät niitä. Yritän siis saada n. 5000 euroa (ja mielellään enemmänkin) pois myyjän ekasta tarjouksesta (itselläni on n. 2v vanha alle 20tkm ajettu vaihtoauto). On se vaan kumma, kun Delta-autossa jotkut Fiatin ja Kian ostajat saavat vaikka mitä alennuksiä, mutta Mazdassa ei tulla yhtään ostajaa vastaan. Kyllä tuossa 50000 euron hintaluokassa pitäis olla jo vähän tinkimisvaraakin.

Ilmoitelkaa, jos saatte jostain hyvän diilin, haen sitten itsekin oman Mazdani sieltä samasta liikkestä. Hyvän käytetynkin MPS:n toki kelpuuttaisin, mutta niitäkään ei pahemmin ole tarjolla. Kaikki enemmän ajetut taitavat olla liikkeiden esittelyautoja eli ovat saaneet varmaan kenkää kunnolla.

• uber alles
        james_burton kirjoitti:

MPS6 Mazdaa on myyty Suomessa nyt noin 50 kpl, uusia rahdataan kokoajan maahan. Elokuussa taitaa tulla seuraava satsi. Eli jos värillä ei ole väliä, niin uuden MPS:m saa melko nopeastikin. En ole ihan varma, onko tälle mallille edes tarkkaa myyntitavoitetta.

Itse olen yrittänyt vääntää MPS:ää omalle kukkarolleni sopivaan hintaan useastakin Mazda-liikkestä, mutta näemmä pitävät esittelyautojakin mieluummin pölyttymässä kuin myyvät niitä. Yritän siis saada n. 5000 euroa (ja mielellään enemmänkin) pois myyjän ekasta tarjouksesta (itselläni on n. 2v vanha alle 20tkm ajettu vaihtoauto). On se vaan kumma, kun Delta-autossa jotkut Fiatin ja Kian ostajat saavat vaikka mitä alennuksiä, mutta Mazdassa ei tulla yhtään ostajaa vastaan. Kyllä tuossa 50000 euron hintaluokassa pitäis olla jo vähän tinkimisvaraakin.

Ilmoitelkaa, jos saatte jostain hyvän diilin, haen sitten itsekin oman Mazdani sieltä samasta liikkestä. Hyvän käytetynkin MPS:n toki kelpuuttaisin, mutta niitäkään ei pahemmin ole tarjolla. Kaikki enemmän ajetut taitavat olla liikkeiden esittelyautoja eli ovat saaneet varmaan kenkää kunnolla.

Saksasahan noita on jo aika hyvin käytettyinäkin.

Noin 42000 eurolla saa halvimmillaan, verot siis maksettuna.

• uber alles kirjoitti:

Saksasahan noita on jo aika hyvin käytettyinäkin.

Noin 42000 eurolla saa halvimmillaan, verot siis maksettuna.

Nykyinen auto pitäisi ensin myydä yksityiselle ja kokemuksesta tiedän, että se ei kovin helposti nettiautossa, keltaisessa pörssissä ym. palveluissa onnistu.

Autoliikkeillä tuntuu olevan nuiva asenne Saksasta tuotuihin autoihin, joihinkin liikkeisiin ne eivät kelpaa ollenkaan. Ne harvat liikkeet, jotka sitten ottavat vastaan, niin hyvittävät niistä naurettavasti suomi-autoihin verrattuna.

Eli Saksasta tuotu MPS pitäisi ajaa loppuun asti tai saada sekin sitten aikanaan myytyä niille renkaanpotkijoille, joita Nettiauton ilmoitukset houkuttelevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe