Naapurin äijällä joka on muuten oppinut ja lukenut ihan oikeaksi nuohoojaksi tuli taas sukulaisiaan Hämeestä kylään jussiksi. Siellä huonosti hoidetulla pihamaalla alkoikin heti kaamea show jota me savolaiset todistimme rähmät silmissä.
Muijat vetivät yläosattomiin ja alkoivat ottaa nurmikolla aurinkoa jahka saivat viltit vedettyä ruohikkoon joka on kaikessa rumuudessaan 1 metri ja 25 cm korkea. Vaikka naisista pidänkin niin kyllä ne mummot pistivät silmistäni kyynelkanavat vuotamaan pelkästä kivusta. Ensi jussina ottakaa hämyheikit vaikka ruohonleikkuri mukaan mutta jättäkää ämmänne Heinolaan.
Äijät aloittivat heti tontille päästyään armottoman ryyppäyksen. Ruosteinen Lada työnnettiin saunan takana kasvavaan nokkospusikkoon ettei kukaan vahingossa juo bensatankkia tyhjäksi.
Illan edetessä joku hämy(olisiko ollut Osccar?) tippui humalassa kaivoon. Kamut auttoivat miehen sieltä ylös kahden tunnin päästä ja hämmästykseni oli suuri kun mies oli elossa. Sitten muistin että hämäläisillä on räpyläjalat ja kainalossa kidukset joten ei ne voi hukkua.
Mitähän tänään? Aiomme itse grillata ja nauttia jaloja juomia. Hämynaapurit joivat varmaan eilen kaikki Lasolinsa joten tullevat kuokkimaan meidän tontille. Siitä seuraa luiskaotsaisia hämyjä sillä lapioni on viritetty saunanseinää vasten.
Hyvää juhannusta Savonlinna!
Jussin alkutunnelmaa Sawossa
19
2737
Vastaukset
- Tosi huono
Erittäin huono
Taitaa olla huumorintajuopiskelut vielä pahasti kesken?
Sinun mielipide on muuten minulle yhtä tärkeä kuin kamelin pieru erämaassa.
- ulvahti
tuskasta? Mikä tuossa tarinassa on huonoa?
Lueskelen kaikkia juttuja joka sivulla ja
osa on aivan perseestä. Tuo rules osaa kirjottaa
hyvin, olkoonkin joku teini tai muu penikka.
Jussit Savoon kaikille!Onnittelen hyvästä maustasi ja toivotan hyvää jussia missä lie eleletkin!
Ota iisisti järvenrannassa!
T: SavoRULES- kohtaa
tuossa olisi pitänyt nauraa? Kaiketi ihmisillä on todella erilainen huumorintaju, mutta henk.kohtaset nuo savoRULESin "vitsit" on heikoimmasta päästä mitä olen koskaan kuullut.
- Jörgen
kohtaa kirjoitti:
tuossa olisi pitänyt nauraa? Kaiketi ihmisillä on todella erilainen huumorintaju, mutta henk.kohtaset nuo savoRULESin "vitsit" on heikoimmasta päästä mitä olen koskaan kuullut.
Sinulla nyt on aina ollutkin huono maku ja naamasikin on kuin korppikotkan perse.
SavoRULES on palstan HELMI Jörgen kirjoitti:
Sinulla nyt on aina ollutkin huono maku ja naamasikin on kuin korppikotkan perse.
SavoRULES on palstan HELMIMUTTA ASIAA!
- Ou jee
Jörgen kirjoitti:
SavoRULES on palstan HELMISavoRULES on enemminkin palstan peräpukama, välillä pois mutta palaa aina eikä ole toivottu. Siellä synnyinkotinsa äärellähän se vaikuttaakin.
- Badmýntton
Ou jee kirjoitti:
SavoRULES on enemminkin palstan peräpukama, välillä pois mutta palaa aina eikä ole toivottu. Siellä synnyinkotinsa äärellähän se vaikuttaakin.
Minäkin rakastan sinua, osccar.
- sola"
koska sie tuut lukemaan mulle iltasatuja Muru?
Tosin minust tuntuu, et ei hirveesti nukuttais... ;)- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Eihän sinua voi ilman Sawottaa jättää. Hyvää jussia, söpöläinen!
T: Sawon UrhoIhanaista mittumaaria, mut miks sä siellä oot... ;)
sola" kirjoitti:
Ihanaista mittumaaria, mut miks sä siellä oot... ;)
Se lankeaa yleensä mahtimiesten kuten minun harteille.
Muutenhan tänne änkeäisi jussina kaikennäköisiä kalakukkoukkeleita Kuopiosta ja muutama nälkiintynyt hämäläisjulli.
Mitenkäs sinun jussisi, toivottavasti meni hyvin?- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Se lankeaa yleensä mahtimiesten kuten minun harteille.
Muutenhan tänne änkeäisi jussina kaikennäköisiä kalakukkoukkeleita Kuopiosta ja muutama nälkiintynyt hämäläisjulli.
Mitenkäs sinun jussisi, toivottavasti meni hyvin?juhannus meni oikein kivasti..uhkasin, että savoRULES tulee ja antaa litsarin, niin olivat täälläkin nuo kaikki pälliäiset kiltisti... ;)
sola" kirjoitti:
juhannus meni oikein kivasti..uhkasin, että savoRULES tulee ja antaa litsarin, niin olivat täälläkin nuo kaikki pälliäiset kiltisti... ;)
Vain kaltaisesi valionainen saattoi aavistaa että nuo sanat saavat kaikenmaailman pälliäiset laskemaan sukkaansa.
Mukava kuulla että sinulla oli kivaa, olethan sinä sentään ansainnut enemmänkin :-)- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Vain kaltaisesi valionainen saattoi aavistaa että nuo sanat saavat kaikenmaailman pälliäiset laskemaan sukkaansa.
Mukava kuulla että sinulla oli kivaa, olethan sinä sentään ansainnut enemmänkin :-)onhan näitä juhannuksia vielä tulossa..josko ensi jussina tanssittais niitä häitä?!
tai itseasiassa mikä päivä tahansa tuntuisi juhannukselta ja joululta, jos oltais yhdessä... ;) - oo rullen
kännykkänumeroa?? Hah.
- se loppu
meni??? nukkumaanko???myö sitä käytiin liikenteessä kyl oot varmaan kuullu??
Eihän sitä voinut olla kuulematta kun te urhokkaat painelitte olutta kitusiinne Olterin terassilla. ;-)
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778