Jousi poikki, onko tietoa miten jousen saa vaihdettua?
Käynnistyspolkimen jousi
5
807
Vastaukset
- Näin se käy
ei ole iso homma. Avaat vain variaattorin kopan ja jousi on siinä. Jousi ei välttämättä ole poikki, voi olla lähtenyt myös kiinnikkeestään. Koppa avaamalla selviää. Homma sopii hyvin myös kokemattomallekkin.
- vespa et
Ei ollut poikki vaan irronnut kiinnikkeestään. Nyt ongelmana jousen "venyttäminen" paikalleen.
- Anonyymi
vespa et kirjoitti:
Ei ollut poikki vaan irronnut kiinnikkeestään. Nyt ongelmana jousen "venyttäminen" paikalleen.
itsellä sama ongelma, joten olisi mukava tietää miten sen saa takaisin paikoilleen.
- Anonyymi
Voiko joku auttaa siinä, että mulla kiksijousi jotenkin aina pomppaa pois jousen syvennyksestä, elikkä se siis työntää koko puolikuuratasta ylöspäin ja kiksi ei toimi kunnolla. Voisiko joku auttaa?
- Anonyymi
Eli siis mulla on kiksi siis koko ajan puolikuurattaassa kiinni, mutta jousi on huonosti kiinni syvennyksessään ja se pomppaa sieltä työntäen koko kiksihökelmää ylös päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e922853- 1041931
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä321772- 1211743
- 1451701
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161669- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191309
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241200