olen lukenut nybergin kirjan ja uskon..

pablo83

kingi elää on nykyään päälle 80vuotias

8

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basher

lukenut huolella, koska Elvari syntyi 08.01.1935 eli olisi nyt 71-vuotias. Voisi tänä päivänä olla kovan luokan crooneri jos...

• pablo83

astuu julkisuuten ja kertoo että enpäs kuulkaa kuollutkaan vuonna 77 tai sitte pitäs painostaa elviksen lähipiiriä tunnustaan että elvis elää ja kertomaan missä herra rock and roll on..

• ! ! ! ! ! !

Eläähn Elvari vielä ! Se vaan teki hieman kusipäisen tempun ja lavasti kuolemansa ! Mutta no niin olisin varmaan tehnyt itsekkin sen sijassa !

Elvis elää....... Mutta missä ? En tiedä :( Valitettavasti :( No pääasiahan on että Kuningas ei ole haudassa !

• pablo83

asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

• elkku-fani
        pablo83 kirjoitti:

asuisi gracelandin yläkerrassa..turistit on kuullu sieltä askelia ja kitaran soittoa vuosien varrella..tääkin juttu on siinä nybergin kirjassa..elviksen ikä meni mulla hiukan väärin on siis 71 eikä 80w

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

• pablo83
        elkku-fani kirjoitti:

se että kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt gracelandin yläkertaan. Olen joskus itekin tuumaillut että mitä salattavaa siellä on.... Vai on sieltä kuulunut kitaran soittoa. Mielenkiintoista. Kuinkahan sinne yläkertaan pääsisi kurkkaamaan kenenkään huomaamatta?

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

• Ylläpito.....
        pablo83 kirjoitti:

todella paljon enemmän kuin siitä että elvis olis kuollu vuonna 77..kato faktaakeskustelu

http://www.angelfire.com/planet/elvispresleyfin/

Elvis elää ? vai ei ? Mm no katsokaa todisteita Minun Elvis Presley sivustosta !!

• samaa mieltä

Olen lukenut myös ja uskon, että Elvis halusi vain pois julkisuudesta ja Jenkeissähän se onnistuu. Paappa elelee luksuselämää jossain auringon alla. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe