Inssi meni metsään...

m-m

No niin, niinhän siinä sitten kävi, että paljon jännittämäni inssi meni tänään vikaan. Ajotunteja on kertynyt vaikka kuinka (ajan opetusluvalla) ja silti pieleen meni. Viat havainnoinnissa (pari pikkukatua jäi katsomatta kunnolla inssin mukaan) sekä ryhmittymisessä. Lisätunteja määrättiin neljä.

En ole missään vaiheessa jännittänyt ajamista, mutta tän päiväisessä inssissä oli kamala paniikki. En nukkunut viime yönä oikeastaan ollenkaan ja eilinenkin meni jo hermoillessa. Nyt sitten oon ihan hajalla. En haluaisi mennä uudestaan koko inssiin, mutta mies on sitä mieltä, että keskiviikkoaamuna uuteen yritykseen. Onko sitä oikeasti mitään mahdollisuuksia siinä vaiheessa päästä läpi, kun nyt meni metsään näin. Virheet tosiaan virheitä (V), ei konflikteja.

5

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei suurempia

Inssi hylkää mielellään opetuslupalaisia. Autokoulussa opetetaan myös että pyöritä päätä korostetusti - tällöin inssi huomaa että havannoit jotain. Todellisuudessa ei siis tarvitse havannoida vaan näyttää siltä. Ryhmittymisvirhe helppo korjata, harjoittele ja aja tarkemmin seuraavan kerran.

• rennosti

vaan. ei se opettaja ole ihmistä kummempi. menet vaan ja ajat. älä jännitä. se heikentää suoritusta. otat vaan härkää perseestä tai sarvista tai ihan mistä vaan kiinni

• Ei korttia

Minä olin myös opetusluvilla. Kävin kirjallisissa 5 kertaa ja inssissä 6. Eikä mennyt läpi. Sitten kyllästyin. Jo kymmenen vuotta olen pärjännyt ilman korttia ihan hyvin.

• minullakinnn

Tänään oli inssi, ja tein aivan tyhmän virheen! Olin kääntymässä risteyksessä vasemmalla, ja jostain ihmeen syystä en väistänyt vastaantulijaa!! En tajua mikä minuun meni. No, siitä pomppasi :´(

• Itselläni on ollut ajokortti kohta 15 vuotta ja aina joskus tulee sellaisia päiviä, että kaikki menee ajaessa päin mäntyä (ei nyt onneksi ihan kirjaimellisesti). On siis ikäänkuin toisen asialla ja unohtaa väistää jotakuta, vaikka on ihan selvinpäin matkassa. Onneksi kukaan ei liikenteessä tahallaan toisen päälle aja (?), vaan usein tarkkaavaiset kuskit kompensoivat ajatuksissaan ajavien virheet. Sitten kun on itse taas terävänä, niin voi estää kolarin muiden tehdessä virheitä. Inssissä kaikki on vaan niin pirun tarkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe