No niin, niinhän siinä sitten kävi, että paljon jännittämäni inssi meni tänään vikaan. Ajotunteja on kertynyt vaikka kuinka (ajan opetusluvalla) ja silti pieleen meni. Viat havainnoinnissa (pari pikkukatua jäi katsomatta kunnolla inssin mukaan) sekä ryhmittymisessä. Lisätunteja määrättiin neljä.
En ole missään vaiheessa jännittänyt ajamista, mutta tän päiväisessä inssissä oli kamala paniikki. En nukkunut viime yönä oikeastaan ollenkaan ja eilinenkin meni jo hermoillessa. Nyt sitten oon ihan hajalla. En haluaisi mennä uudestaan koko inssiin, mutta mies on sitä mieltä, että keskiviikkoaamuna uuteen yritykseen. Onko sitä oikeasti mitään mahdollisuuksia siinä vaiheessa päästä läpi, kun nyt meni metsään näin. Virheet tosiaan virheitä (V), ei konflikteja.
Inssi meni metsään...
5
1773
Vastaukset
- ei suurempia
Inssi hylkää mielellään opetuslupalaisia. Autokoulussa opetetaan myös että pyöritä päätä korostetusti - tällöin inssi huomaa että havannoit jotain. Todellisuudessa ei siis tarvitse havannoida vaan näyttää siltä. Ryhmittymisvirhe helppo korjata, harjoittele ja aja tarkemmin seuraavan kerran.
- rennosti
vaan. ei se opettaja ole ihmistä kummempi. menet vaan ja ajat. älä jännitä. se heikentää suoritusta. otat vaan härkää perseestä tai sarvista tai ihan mistä vaan kiinni
- Ei korttia
Minä olin myös opetusluvilla. Kävin kirjallisissa 5 kertaa ja inssissä 6. Eikä mennyt läpi. Sitten kyllästyin. Jo kymmenen vuotta olen pärjännyt ilman korttia ihan hyvin.
- minullakinnn
Tänään oli inssi, ja tein aivan tyhmän virheen! Olin kääntymässä risteyksessä vasemmalla, ja jostain ihmeen syystä en väistänyt vastaantulijaa!! En tajua mikä minuun meni. No, siitä pomppasi :´(
Itselläni on ollut ajokortti kohta 15 vuotta ja aina joskus tulee sellaisia päiviä, että kaikki menee ajaessa päin mäntyä (ei nyt onneksi ihan kirjaimellisesti). On siis ikäänkuin toisen asialla ja unohtaa väistää jotakuta, vaikka on ihan selvinpäin matkassa. Onneksi kukaan ei liikenteessä tahallaan toisen päälle aja (?), vaan usein tarkkaavaiset kuskit kompensoivat ajatuksissaan ajavien virheet. Sitten kun on itse taas terävänä, niin voi estää kolarin muiden tehdessä virheitä. Inssissä kaikki on vaan niin pirun tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286