Mitä tehdä?

tre

Hei! Häíden alla ollaan, nyt polttareiden järjestämistä meneillään. Kaasot erimieltä polttarien aikatauluista, ohjelmista ja aivan kaikesta. Olen joutunut ikävään välikäteen ja yritän sovitella tilannetta. Lisäksi tilanteeseen, toinen kaaso nyt suuttunut toisen järjestelyistä ja aikaa ei ole paljoa. Tuntuu vaan oudolta morsiamena osallistua miettimään tätä, kun eikö polttareiden tulis olla jotain muuta? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

3

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YXKAASO

Mun mielestä polttareiden alkuperäinen idea on ollu viettää aikaa ystävien kanssa tehden jotakin kivaa ja mikä on mieluisinta morsiammelle.Mä ymmärsin että polttarit pitää olla yllätys morsiammelle ja niin me tehtiin, tosin olin yksi ja ainoa kaaso.Mutta sain neuvoja muilta osallistujilta.Jos se ei tossa muu auta niin sano mitä itse haluat tehdä ja koska.

• kettukarkki

jos eivät aikuiset ihmiset pysty sopimaan asioita ja ryhtyvät tämmöisen asian kanssa kinaamaan, varsinkin kun on kyse sinun kunniaksesi järjestettävästä mukavasta päivästä, kerro että kieltäydyt ottamasta osaa ennenkuin lakkaavat melskaamasta. sitä paitsi hassua, että sua vaivataan asialla, kun sinun pitäisi vain nauttia odotuksen tunteesta. yllärinä polttareita on varmasti vaikea järjestää, kun moni tekee vuorotyötä ja muutenkaan ei aina aikataulut sovi yhteen, mutta eihän juhlakalua saa kiusata.

• on noussu kusi

päähän noilla kaasoilla jotka tappelee keskenään - tarkoituksena on järjestää morsiamelle ikimuistoinen ilta - viimenen sellainen naimattomana naisena - kenties muistella yhteisiä aikoja ja ystävyyttä - hyvällä maulla!

Suorat sanat!Kaasoilla on nyt mennyt sekaisin pasmat koska kilpailevat selkeästi kumpiko on parempi kaaso.Ovatko kyselleet toiveitasi?

kaasot puhutteluun!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe