HIMIN kotisivuilla on sellainen koodi, minkä vois ratkaista: 1.heartagram.com 2.extras 3.migen pään yläpuolelta sellainen avaimen reikä.
Onko kukaan ratkaissut sitä?
koodi?
9
934
Vastaukset
- bel
siis tarkalleen millä sivuilla tommonen on ja missä?
- mietiskelijä
Sinne pääsee, kun menet
1. HIM:in kotisivuille WWW.HEARTAGRAM.COM
2. Vasemmalta valitset EXTRAS
3. Siihen tulee oikealle puolelle bändin kuva, niin MIGEN YLÄPUOLELLA on pieni "heartagram- avaimenreikä", niin paina siitä, pääset koodin ratkaisuun!
Toivottavasti nyt selkis. :)
- ......
On kyllä ratkaistu, HIMin viralliselta foorumilta ainakin löydät vastauksen.
- Kertokaa ny
Voisitteko kertoo oikeen tien ratkasuun kun en tota englantia kunnolla hallitse.Tai edes se millä kohtaa se oikea vastaus on ,siellä virallisella foorumilla.
- lallalaaa
merkit toimivat aakkosten tavoin, ja ratkaisusana on VALLO
- minä minä
Juu ratkaisin sen, mutta ei sieltä mitään uutta löytynyt kun tuon pätkän voi käydä katsomassa videoistakin :/
- HIMittäjä xd
tietääkö joku muita ratkaisuja kuin tuo VALLO?
- uulalalalaaa
onko siinä jotain toisiakin ratkaisuja? jos on, mä en ainakaa tiedä.
- HIMittäjä xd
uulalalalaaa kirjoitti:
onko siinä jotain toisiakin ratkaisuja? jos on, mä en ainakaa tiedä.
Juu onhan siinä pakko olla ku siin on niit "lukkoi" vaik kuinka monta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111