.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...........
tämä viesti on aivan tyhjänpäiväinen...mutta kun ei ole sitten mitään sanottavaa...mut silti piti tääkin tehdä.................=:0)))))))))))
ILTAAAAAAA.....
48
1226
Vastaukset
- kipparinoma
Sellaistahan huuhaalla;o))))))))))
=;0))))))))...taisin kerjätä pärkules vaan huomioo......
mutta sitten asiaan...Kuis jussi meni....?
mä törttöilin........- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
=;0))))))))...taisin kerjätä pärkules vaan huomioo......
mutta sitten asiaan...Kuis jussi meni....?
mä törttöilin........joku muuta vaittääkin...Mut se joku ei ollut mun kanssani;o)
kipparinoma kirjoitti:
joku muuta vaittääkin...Mut se joku ei ollut mun kanssani;o)
mä käyttäydyin ei yhtään naisellisesti...mut heiiiiiii jussi vaan kerran vuodes...sou wattttttt vaikka välil törppöilee.....=:0))))))))
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
mä käyttäydyin ei yhtään naisellisesti...mut heiiiiiii jussi vaan kerran vuodes...sou wattttttt vaikka välil törppöilee.....=:0))))))))
Mä jakelin rukkasia....;o)
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
heh.....ai nahkasia....?=;0)))))))))
herttaisia hymyllä...Nooh...Kaikki ei niitä oikein hymyillen ottaneet vastaan....Höh...Joku kysyi et mikä sä luulet olevasi....Voi...hän ei tiennyt et mä en koskaan luule...mä tiedän....:o/
kipparinoma kirjoitti:
herttaisia hymyllä...Nooh...Kaikki ei niitä oikein hymyillen ottaneet vastaan....Höh...Joku kysyi et mikä sä luulet olevasi....Voi...hän ei tiennyt et mä en koskaan luule...mä tiedän....:o/
a) se kuvitteli olevansa herräää 47
b)hyvännäköinen
c)ja sit nätti tyttö anto nahkaiset hyvät rukkaset...hih....=;0))))))))))))- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
a) se kuvitteli olevansa herräää 47
b)hyvännäköinen
c)ja sit nätti tyttö anto nahkaiset hyvät rukkaset...hih....=;0))))))))))))A. Seeee oli herra 25...
B. Kännissä kuin qäqönen
C. Sitä vahtasi mustasukkainen nainen....:o/ kipparinoma kirjoitti:
A. Seeee oli herra 25...
B. Kännissä kuin qäqönen
C. Sitä vahtasi mustasukkainen nainen....:o/*nyt kupsahti runetti lattialle....* syy kuoli taasen nauruun...
ÄKKIÄ TEKOHENGITYSTÄ....... mieluusti hyvännäköiseltä urokselta.....=:0)))))))- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
*nyt kupsahti runetti lattialle....* syy kuoli taasen nauruun...
ÄKKIÄ TEKOHENGITYSTÄ....... mieluusti hyvännäköiseltä urokselta.....=:0)))))))Resulskitaatio....nyt nopiasti...Brunella on tarvis....:o)
kipparinoma kirjoitti:
Resulskitaatio....nyt nopiasti...Brunella on tarvis....:o)
on...ei niitä silloin näy ku tyttö olis hädässä suuressa....voihan rähmyys sentään....=:0(((((
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
on...ei niitä silloin näy ku tyttö olis hädässä suuressa....voihan rähmyys sentään....=:0(((((
ketään....Voihan...Pakko sit kai vaan hengitellä rauhassa....Hööh...Ihan rauhassa sais neitonen sinisenä sätkytellä.....Heh;o))
kipparinoma kirjoitti:
ketään....Voihan...Pakko sit kai vaan hengitellä rauhassa....Hööh...Ihan rauhassa sais neitonen sinisenä sätkytellä.....Heh;o))
katos kun alkaa huun könsikkäitä tuleen...leikin *kupsahtanutta..*ja sit ne ryntää joukolla antamaan tekohengitystä...ja sit ku kaikki ovat antaneet valitsen ritarini ja sit sitä ritaria viedään....
mitäs luulet onnistuuko moinen suunnitelma....=;0))))))))- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
katos kun alkaa huun könsikkäitä tuleen...leikin *kupsahtanutta..*ja sit ne ryntää joukolla antamaan tekohengitystä...ja sit ku kaikki ovat antaneet valitsen ritarini ja sit sitä ritaria viedään....
mitäs luulet onnistuuko moinen suunnitelma....=;0))))))))Varsinkin nyt kun strategiasi on huippusalainen:o/
kipparinoma kirjoitti:
Varsinkin nyt kun strategiasi on huippusalainen:o/
ei tiedä tästä mitään...oot ainut...ethän kerro kelleen...pliise....=;0)))))
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
ei tiedä tästä mitään...oot ainut...ethän kerro kelleen...pliise....=;0)))))
en koskaan kerro kenellekkään salaisuuksia....Tästä ei takuulla muut quule:o))) Jos joku muuta väittää niin huijaa:o/
kipparinoma kirjoitti:
en koskaan kerro kenellekkään salaisuuksia....Tästä ei takuulla muut quule:o))) Jos joku muuta väittää niin huijaa:o/
tärkeän sotasuunnitelman sun huostaas...vaikka joku kuinka yrittäis udella...varjele tätä salaisuutta ja suunnitelmaa...
arvaas mitä...jeps nyt jo kihahti nuppiin.....=:0)))))
- AROSUSI-09
Olet oivaltanut huuhaa-palstan raadollisen todellisuuden.Mitä luulet muiden tekevän muuta kuin höpäjävän?:)
Pus pus....=;0))))))
juuh....niin yks päivä tajusin mokoman jutskan......=:0))))))höpöhöpöhöpötystä...:))))- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
Pus pus....=;0))))))
juuh....niin yks päivä tajusin mokoman jutskan......=:0))))))höpöhöpöhöpötystä...:))))Pop-muziikkia ja *Puz puz*-utusta.Näistä aineksista kääritään herkullinen ja ravitseva HUUHAA-sämpylä.Nam.
AROSUSI-09 kirjoitti:
Pop-muziikkia ja *Puz puz*-utusta.Näistä aineksista kääritään herkullinen ja ravitseva HUUHAA-sämpylä.Nam.
namni nami rouhesämpylä.... ja siel välis kaikki kivat herkut....=;0)))))))*viheltelee...*
- Kylli.Kyllä
tyhjänpäiväinen tyhjäpää täällä päässä.
Olipas paljon ä-kirjaimia yhdessä lausessa!- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
noooh...mutta heti asiaan...kuis huiskii?.......=;0)))))
älyttömyyksiä älyytellen äidin äkämäpykämäpyksissä. Häivähdys hämärää häilyy mutt hällä väliä.
Kylli.Kyllä kirjoitti:
älyttömyyksiä älyytellen äidin äkämäpykämäpyksissä. Häivähdys hämärää häilyy mutt hällä väliä.
oon muutaman karhun kaatanut...ööhh...meni yli hilseen...diu diu...=;0))))
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
oon muutaman karhun kaatanut...ööhh...meni yli hilseen...diu diu...=;0))))
poikas valveil on!!
Minä en ole millonkaan ymmärtänyt juuri mitään huuhaalle kirjoittamistani jutuista.
Ja Olen Ylpeä Siitä! Kylli.Kyllä kirjoitti:
poikas valveil on!!
Minä en ole millonkaan ymmärtänyt juuri mitään huuhaalle kirjoittamistani jutuista.
Ja Olen Ylpeä Siitä!ei niitä kai niin tarviikaan....=;0))))) jymmärtää.....
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
ei niitä kai niin tarviikaan....=;0))))) jymmärtää.....
juttu, jonka muistaakseni kuitenkin kirjoitin hamassa menneisyydessäni kahvilaan silloisen Temppeliherran vanavedessä.
Joku kehoitti meitä sieltä (siis kahvilasta) kipin kapin painumaan takaisin sinne missä päivä ei paista ja valitti vielä, että kiroiltiin (kai).
Vastasin siihen silloin, etten milloinkaan ole kirjoittanut nettiin kirosanoja ja päätin, että täältä pesee seuraavin sanoin (tai jotain sinnepäin):
hattu, mopo, kettu, oksa, hilla ym.
Ai että nauratti itteäni, tosin taisin olla ainoa.
Älyttömyyteni oli omassa pienessä viininousuhumalassani kuitenkin mielestäni hirveeeeen hauskaa....
No, potku tuli kaffelta. Toivuin siitä sittemmin. Kylli.Kyllä kirjoitti:
juttu, jonka muistaakseni kuitenkin kirjoitin hamassa menneisyydessäni kahvilaan silloisen Temppeliherran vanavedessä.
Joku kehoitti meitä sieltä (siis kahvilasta) kipin kapin painumaan takaisin sinne missä päivä ei paista ja valitti vielä, että kiroiltiin (kai).
Vastasin siihen silloin, etten milloinkaan ole kirjoittanut nettiin kirosanoja ja päätin, että täältä pesee seuraavin sanoin (tai jotain sinnepäin):
hattu, mopo, kettu, oksa, hilla ym.
Ai että nauratti itteäni, tosin taisin olla ainoa.
Älyttömyyteni oli omassa pienessä viininousuhumalassani kuitenkin mielestäni hirveeeeen hauskaa....
No, potku tuli kaffelta. Toivuin siitä sittemmin.sä oot sentään kiroillu "kauniisti"...
ai potkut tuli...mokomat kaffeelaiset.....- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
sä oot sentään kiroillu "kauniisti"...
ai potkut tuli...mokomat kaffeelaiset.....ovat kovin seestyneitä.
Tai sitten olen kovin paljon poissa itse.
Huuhaan sietämätön ihanuus on juuri huuhaassa.
Ei mitään väliä mitä kirjoittaa kunhan on sanoja peräkkäin.
Se on vähän niinkuin karaoken laulaminen lähiöpubissa. Itellä on kivaa eikä kukaan kuuntele! Kylli.Kyllä kirjoitti:
ovat kovin seestyneitä.
Tai sitten olen kovin paljon poissa itse.
Huuhaan sietämätön ihanuus on juuri huuhaassa.
Ei mitään väliä mitä kirjoittaa kunhan on sanoja peräkkäin.
Se on vähän niinkuin karaoken laulaminen lähiöpubissa. Itellä on kivaa eikä kukaan kuuntele!tää paikka vetää puoleensa...ja tää on ikään kuin huumetta....=:0))))))
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
tää paikka vetää puoleensa...ja tää on ikään kuin huumetta....=:0))))))
HUUUUMETTAAAAA!
Olen Kylli.Kyllä ja Huuhaa-isti. Kylli.Kyllä kirjoitti:
HUUUUMETTAAAAA!
Olen Kylli.Kyllä ja Huuhaa-isti.pitääks munkii nyt sit myöntää...köh köh...olen runetti ja nisti huuhaan....=:0)))))
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
pitääks munkii nyt sit myöntää...köh köh...olen runetti ja nisti huuhaan....=:0)))))
seesteytyy - tai sitten ei - kun myönnät heikkoutesi, sanovat tädit jotka eivät tiedä hauskanpidosta yhtään mitään.
Hah-hah-hah-hah Huuhaa On Vahvuus ja Voima ja Turva ja Lohtu ja Ties Mitä......
Huuhaan vankkumattomana Kannattajana ja Ihailijana ja Jonain Sanon Että Aina Kun Aloitan Jokaisen Sanan Isolla Kirjaimella Olen Vähintään 1,5 promillea. Ja Kysyn Vaan Että Mitä?
Saatan joskus tehdä sen tahallani, tai sit en, tai sit joo, tai sit en. Tai sit joo.
No meni vähä matkimiseks. Kylli.Kyllä kirjoitti:
seesteytyy - tai sitten ei - kun myönnät heikkoutesi, sanovat tädit jotka eivät tiedä hauskanpidosta yhtään mitään.
Hah-hah-hah-hah Huuhaa On Vahvuus ja Voima ja Turva ja Lohtu ja Ties Mitä......
Huuhaan vankkumattomana Kannattajana ja Ihailijana ja Jonain Sanon Että Aina Kun Aloitan Jokaisen Sanan Isolla Kirjaimella Olen Vähintään 1,5 promillea. Ja Kysyn Vaan Että Mitä?
Saatan joskus tehdä sen tahallani, tai sit en, tai sit joo, tai sit en. Tai sit joo.
No meni vähä matkimiseks.onkohan meille huuhaanarkomaaneille omaa tuki ryhmää...?=:0))))
Nyt poistun ja kaatelen pari karhua lisää....
- Alien-8
Oletko ihan ok?mä en oikein ole....
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
huppelis...mut mut mut muuten kaikki ok...
noh mikäs sulla...?meni ihan kuten jo aikasemmin sanoin,mut tänään tuli pankista hieman negatiivista postia...jos suoraan sanon..pikkuisen"kaljaa..:)
Alien-8 kirjoitti:
meni ihan kuten jo aikasemmin sanoin,mut tänään tuli pankista hieman negatiivista postia...jos suoraan sanon..pikkuisen"kaljaa..:)
kaljaa.... nooh otetaaks sellaset virtuaali humalat ja häiriköidään huuhaalla urakalla...=;0)))))))
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
kaljaa.... nooh otetaaks sellaset virtuaali humalat ja häiriköidään huuhaalla urakalla...=;0)))))))
Kyllä mulla viinaa on,ja oleSKELEN yksikseni kotona;)))Lausu muuten,bb,kolmen sekunnin sisällä seuraava:
yksiskösyskiskelenyksiskösyskiskelen;=)))))) Alien-8 kirjoitti:
Kyllä mulla viinaa on,ja oleSKELEN yksikseni kotona;)))Lausu muuten,bb,kolmen sekunnin sisällä seuraava:
yksiskösyskiskelenyksiskösyskiskelen;=))))))onks nyt kivaa sit...häh....voikko nää aukasta mun solmun...KIITOS näin etukäteen....=;0))))))
- kipparinoma
suunnitelmat....ne kilahtaa nuppiin....Heh.....;o))
- Birge
En nyt sanoisi , että aivan turha viesti, tulihan tuostakin kivasti aktiivisuutta=))
- Kylli.Kyllä
paitsi puutarhanhoito on turhaa. Mikä sekään ei ole kovin tärkeätä.
Kato, sormet toimi vielä! Siis mulla. - Birge
Kylli.Kyllä kirjoitti:
paitsi puutarhanhoito on turhaa. Mikä sekään ei ole kovin tärkeätä.
Kato, sormet toimi vielä! Siis mulla.Minä kyllä pidän puutarhan mönkimisestä.. aurinkoisella säällä.. Ja vielä on noi kaikki sormet mullakin tallella=))
- Kylli.Kyllä
Birge kirjoitti:
Minä kyllä pidän puutarhan mönkimisestä.. aurinkoisella säällä.. Ja vielä on noi kaikki sormet mullakin tallella=))
hän ampaisee ylös vuoteestaan!
Aurinko on korkeella,
kevättuuli lounaassa..
Anttila on... hmmhmmmhmm
hnmm hhmm
Häl´ on paljon huolia hmm...hmm hmmm
..............
Katso isä tanssii kuin hän morsian on kai
mistä hän tuon hunnun ja kukkakruunu sai
Katso kuinka monta kukkaa
noussut on jo kevätnurmelle:
orvoki, lehdokki, vuokko ja muu.
Joskus, kun olen oikeassa edes kerran, tai viitsin (hävettää) tämän laulun oiketat sanat opetteoen ja haluan laulaa edesmenneelle isälleni ja kaikille jotka halluavat kuulla ja varsinkin niille, jotka eivät halua.
Jos oisi joku täällä joka tietää, mistä ko. laulun sanat saa ja viitsii kertoa, niin kiitos.
Google ei tiennyt.
Vanhaa yrittäjäsukua kun olen, - sola"
Kylli.Kyllä kirjoitti:
hän ampaisee ylös vuoteestaan!
Aurinko on korkeella,
kevättuuli lounaassa..
Anttila on... hmmhmmmhmm
hnmm hhmm
Häl´ on paljon huolia hmm...hmm hmmm
..............
Katso isä tanssii kuin hän morsian on kai
mistä hän tuon hunnun ja kukkakruunu sai
Katso kuinka monta kukkaa
noussut on jo kevätnurmelle:
orvoki, lehdokki, vuokko ja muu.
Joskus, kun olen oikeassa edes kerran, tai viitsin (hävettää) tämän laulun oiketat sanat opetteoen ja haluan laulaa edesmenneelle isälleni ja kaikille jotka halluavat kuulla ja varsinkin niille, jotka eivät halua.
Jos oisi joku täällä joka tietää, mistä ko. laulun sanat saa ja viitsii kertoa, niin kiitos.
Google ei tiennyt.
Vanhaa yrittäjäsukua kun olen,Anttilan keväthuumaus
Anttila nyt ampaisee ylös vuoteeltaan,
aurinko on korkealla, kevättuuli lounaassa.
Niityllä hän tanssii järin yöpaidassaan
lauluhunsa yhtyä saa kuka vaan.
Kuikkaemo uittaa jo untuvaisiaan,
peipponenkin helskyttää riemulaulujaan.
Katso, kuinka kukkaakin monta on jo kevät niityllä:
orvokki, lehdokki, vuokko ja moni muu!
Palttinainen paita se vain hulmuaa.
Anttila kun karvaisia kinttujaan viskoopi.
Anttilalle auki on taivas ja maa,
oravalle kuuseen hän näin huudahtaa:
Tunnetko, sä kurre kuka tanssija on tää.
Kuule, käki kukkuu jo lempisävelmää.
Katso väriloistossaan tervehtii jo kevätniityllä:
orvokki, lehdokki, vuokko ja moni muu.
Ja kukkasista kietoo nyt mies seppeleen,
sen hän panee harmaaseen, pörröiseen päähänsä.
Laulaen hän tanssii taas perähuoneeseen.
Lapset ylös kirmaisee, hokee äidilleen:
Katso isi tanssii, hän morsian on kai,
mistä hän tuon hunnun ja kukkakruunun sai.
Noinko monta kukkaa jo puhjennut on kevätniityllä:
Anttila on vanha, mutta tanssii hän vain,
häll' on paljon huolia, rahat on myös tiukalla,
harvoin saa hän huilia, työtä piisaa ain',
millä tavoin pärjää, ei tiedetä lain.
Tietänee sen kuikka joka salmen suulla sous,
peippo sekä orava, joka oksallensa nous,
tietänee sen kukkaset, jotka loistaa kevätniityllä:
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906