_moi o.c on paras ohjelma katson o.c joka tiistai mtv3 kanavalta ja ryan atwood on paras niistä eli benjamin mckenzi oon o.c fani o.c in the best!!!!
o.c on paras!!!!!
6
574
Vastaukset
- amanda]
moimoi sullekkin :'D joo.sama täälä. katon aina ku vaan on mahollista ja ryan on kans mun suosikki. :'>>
- tuutin täydeltä
O.C on tayttä paskaa. Occultism Cult liittyy epämääräisen lahkoon, johon kuuluu mm. Tom Cruise.
- Summer*
Mä en tavallisesti jää koukuun mihinkään mut oc on paras!!!mun oli jopa pakko hankii ne dvdlle ja saan 3 tuotantokauden kohta dvdlle.
- o.c.fanittaja
mä oon myös jääny o.c.hen ihan koukkuun.. ja oon samaa mieltä et ryan on tosi söpö.. ;)
- suu auki
miksi sillä Rayanilla on suu koko ajan auki? Ei kukaan tollai voi olla koko ajan niinku ihmeissään näköinen.
- niko2_4
o.c on paras mut marissa ei saa kuol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337