Ne ketkä on kyseistä peliä pelannut, niin voisitteko kertoa, onko tuo peli hyvä? Ylipäätäänsä, voittaako se San Andreaksen? Onko Liberty City tehty samanlailla kuin GTA3?
Pitäisikö hankkia vai ei?
Liberty City Stories
4
486
Vastaukset
- ei älä tee sitä
Ei kannata hankkia itse melkein koko pelin heitin ulos kun olin ostanu. Se on samanlainen ko gta3 kaikki storiesilla varustetut gtat tulee olemaan rahastusta ja väli pelaamista siihen asti kun se iso gta jolkaistaan.
- Muo harmitti.
Sii on samat valtiot kun sii yhes GTA 3 ja tehtävät on tosi helppoi.
- nobody messes with me!
Kannattaa hankkia jos tykkäsit vice citystä.Itse tykkään;mainio mafia juoni;tehtävät taattua gta:ta.Suosittelen.Kaupunkihan on sama kuin GTAIII:ssa mutta silti.
Älä hanki missään tapauksessa se on pelkkää rahastusta mutta jos sulla ei ole GTA3 sit voit harkita ostoa mutta ei muussa tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481