Kuten arvelinkin

Menin eilen kello 23:00 torille ja odottelin sitä minun "pieksäjää" paikalle saapuvaksi.

Lähdin kello 23:25 kun "pieksäjältä" oli ilmeisesti mennyt paskat housuun kesken illan.

Tiedoksi pelkurille että se huutelu saa luvan nyt loppua. Jos ei ole kanttia seisoa sanojensa takana niin kannattaa pitää turpa kiinni. Annoin pojulle mahdollisuuden mutta pelkuri piileksi pusukossa.

Seriffille semmoisia terkkuja että mikäli kyseisen paskahousun huutelut jatkuvat täällä annan sinulle luvan laittaa asian selvitykseen. Ja hyvää viikonloppua ;-)

17

2744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pojat leikkikö

Ei tälle palstalle pidä kirjoitella,jos kaikesta menee paskat housuun.Ihmettelen vain mistä olisitte tunnistaneet toisenne,vai oletteko kenties tuttuja????

• Kuka lie hampaaton vätys.

• Menit sinne
        SavoRULES kirjoitti:

Kuka lie hampaaton vätys.

Torille???Eihän sitä tiedä jos kaverikin oli.

• Menit sinne kirjoitti:

Torille???Eihän sitä tiedä jos kaverikin oli.

Menin koska minulla on kanttia siihen ja tori oli tyhjä, ketään ei käynyt 25 minuuttiin.

Selvisikö?

• Ei ole varmasti
        SavoRULES kirjoitti:

Menin koska minulla on kanttia siihen ja tori oli tyhjä, ketään ei käynyt 25 minuuttiin.

Selvisikö?

Tyhjä mihinkään vuorokauden aikaan.Taisit olla Juvan torilla.

• SavoRULES
        Ei ole varmasti kirjoitti:

Tyhjä mihinkään vuorokauden aikaan.Taisit olla Juvan torilla.

Mikä on Juva?

• Juvahan on
        SavoRULES kirjoitti:

Mikä on Juva?

Juva,etkö ole ikinä kuullut moista???

• sola"

Minä voin muru pieksää sinua, jos nuin kovasti haluut...tehhään kunnon vastat ja mäiskitään löylyissä toisiamme.. ;)

• Olet ainoa jonka annan itseäni "pieksää"

:-DD

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Olet ainoa jonka annan itseäni "pieksää"

:-DD

että mä saan.. ;)

• sola" kirjoitti:

että mä saan.. ;)

Minä taas tiesin että sinä saat.. ;-)

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Minä taas tiesin että sinä saat.. ;-)

ja minä tiesin, että jne...no tuotaKIN vois jatkaa kanssasi vaikka kuinka pitkään, mut terassi alkaa kutsua.. ;)

• sääntöjen mukaan

mennään ja kuunnellaan esikunnan ukaaseja.

Joillekin on aina kaikki: "the worst day since yesterday"

yhtä irkku-bändiä lainaten ;)

• Tuttu biisi, kyllä savonukko nuo tunnistaa ;-)

Kyllä huomaa että sinun musiikkimakusi on ihailtavaa luokkaa.

• tiedetään
        SavoRULES kirjoitti:

Tuttu biisi, kyllä savonukko nuo tunnistaa ;-)

Kyllä huomaa että sinun musiikkimakusi on ihailtavaa luokkaa.

ja katos itse ihailen eniten :))) hyvästä on vaikee
        veistää parempaa!

• BadMyntton

Oli miehen teko mennä sinne torille, mutta ensi kerralla tule pois sieltä roskakopista, koska mahdollisen hyökkääjän on mahdotonta havaita sinua muuten! Olit kuulema kiikarit kourassa seisonut roskapussin päällä ja suussasi oli ollut pelastusliiveistä irti leikattu pilli????

• Olen valmis

että pistäisit huutelut eteenpäin ihan oikeuteen asti niin nähtäisiin kuka minkäkin nikin takana on ja kuka täällä provoilut on aloittanut. Tee se Rulle niin paljastut itsekin ja saan tietää kuka olet. Jos nostaa syytteen jotakin vastaan niin syytetty saa tietää tietenkin syyttäjän nimen. Se jälkeen olet historiaa Rulleluuseri!

Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe