niin olisi pakko ostaa kohtuu hyvä hiiri, kun entinen alkaa mennä paskaksi... Joten kysyisin olisiko tämä hyvä hiiri http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8695
Kiitoksia valmiiksi jo vastanneille ja lämpimiä kesäpäiviä!
Hiiren osto
6
676
Vastaukset
- Laritsa M
Mulla on ollut jo ties kuinka kauan sellainen. Patterit pitää vaihtaa sitten joskus.
- dalai
mutta käytän vain langallisia. en tykkää lagattomista ja siitä ainaisesta patterin vaihdosta, ynnä häiriötekiät kun sattuu oleen paljon koneita samassa huoneessa =)
- 434
dalai kirjoitti:
mutta käytän vain langallisia. en tykkää lagattomista ja siitä ainaisesta patterin vaihdosta, ynnä häiriötekiät kun sattuu oleen paljon koneita samassa huoneessa =)
Pattereit ei tartte vaihtaa jos ostaa akullisen jossa on tukiasema jos voi ladata sen. Eikä nuo nykyään häiriöt herkäst ota.
- vee-e
langattomissa pallollisia, mulla ainaki. optisissa hiiruissa ei palloa ole. näin luulen.
- dalai
434 kirjoitti:
Pattereit ei tartte vaihtaa jos ostaa akullisen jossa on tukiasema jos voi ladata sen. Eikä nuo nykyään häiriöt herkäst ota.
...joo voi sen niinkin ottaa...
- Tona
Ite ostin razer copperheadin (laser,59€), tarkkuus 2000dpi. Tarkkuudesta ei hyötyä, hiiri meni liian nopeaksi ja oli pakko hidastaa jopa 800 dpi:hin asti. Ja langallinen sopii kuulemma huomattavasti paremmin pelaamiseen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219