Madonnan ja Marrihin riitaa lienee paisuteltu aikas paljon. Sillätuskin he tosielämässä noin pahoissa väleissä ovat? Vaikka huhuja vuosien mittaisesta vihanpidosta liikuukin....Minusta koko skaba sai alkunsa helmikuussa(eli puoli vuotta sitten) kun Madonnalle annettiin Mariahin paikka Grammy awardseissa. SEn jälkeen megatähtien taistolla riepottelu on ollut median mielipuuhaa.
Ja taas tuossa oli uusi linkki Mariahin ja Madonnan sotaan liittyen....
Mitä ihmettä Madonna ja Mariah
riita kuumeenee
1
507
Vastaukset
- -mie-
Kun ei niitä lehtiä myydä yhtä paljoa, jos siellä on otsikoita tyyliin "Madonna ja Mariah vaihtoivat pukeutumisideoita" tai muuta positiivista. Ns. sensaatio-otsikot myy paremmin, pitää ne sitten paikkansa tai ei. Ja niin kauan lehdet niitä keksii ja julkaisee kunnes ko. artisti vetää lehden oikeuteen kunnianloukkauksesta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164