Tämän päiväisten Ilta-Sanomien ja Ilta-Lehden mukaan Ninni uhkuu itsevarmuutta Miss Universum-kisojen alla.
"Räväkkä Ninni ilmoittaa ykskantaan tavoittelevansa sijoitusta 15 parhaan joukossa.
- En todellakaan jaksa lähteä sinne turhaan, Ninni sanoo."
Jaa-a...enpäs usko tuohon sijoitukseen.
Mitäs mieltä te muut olette?
Ninni itsevarmana Miss Universum-kisoihin!
175
30403
Vastaukset
- myh
aika hiljasta, että pääsis lähellekään 15 parasta. katoin noi iltalehden kuvat ja totesin taas kerran, että onpas mitäänsanomattoman näköinen...
- nutball
kyllähän tuo ninni on tyhmä kuin saapas!
noita-akat tuskin siellä pärjää...joku venezuelan
tyttö sieltä kermat kakun päältä vie..ja ninni
maitojunalla takaisin suomeen- Ei voittaja ehdokas
Eipäs sattunut olemaan mun "voittajasuosikki"? Ei pärjää tämä Suominainen missimittelöissä-Mutta kai se aika sielläkin kuluu kun on joukossa naisen näköisiä ja fiksuja tyttöjä. Hyvä kyllä Suomen missiksi-vaan nyt on kyse vähän arvostetummasta kisasta-eikä mistään "maitotyttömissistä"
- Nannawee
Ei voittaja ehdokas kirjoitti:
Eipäs sattunut olemaan mun "voittajasuosikki"? Ei pärjää tämä Suominainen missimittelöissä-Mutta kai se aika sielläkin kuluu kun on joukossa naisen näköisiä ja fiksuja tyttöjä. Hyvä kyllä Suomen missiksi-vaan nyt on kyse vähän arvostetummasta kisasta-eikä mistään "maitotyttömissistä"
Ei se pärjää TODELLAKAAN.
- on OLLU PAREMPIA!!
Nannawee kirjoitti:
Ei se pärjää TODELLAKAAN.
minun mielestä ninni on huono esim verrattuna viime vuoden miss suomeen. olin hyvin pettynyt kun ninni voitti ja muutenkin oli huonot finaalistit!!! ninni EI pärjää kisoissa!!! (mut silti onnea, onhan se suomalainen ;)
- pärjäis
on OLLU PAREMPIA!! kirjoitti:
minun mielestä ninni on huono esim verrattuna viime vuoden miss suomeen. olin hyvin pettynyt kun ninni voitti ja muutenkin oli huonot finaalistit!!! ninni EI pärjää kisoissa!!! (mut silti onnea, onhan se suomalainen ;)
- KATSO TÄMÄ OTSIKKO!!!
pärjäis kirjoitti:
Täällä totuus:
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5449.0.html
Ei pärjää. - ei pärjää
KATSO TÄMÄ OTSIKKO!!! kirjoitti:
Täällä totuus:
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5449.0.html
Ei pärjää.Kauniissa naisessa on monta kaunista kohta. Mikä kohta Ninnissä on kaunis?
http://www.julkkikset.fi/gallery/thumbnails.php?album=98&page=3 - ESIMERKKIÄ NINNILLE
ei pärjää kirjoitti:
Kauniissa naisessa on monta kaunista kohta. Mikä kohta Ninnissä on kaunis?
http://www.julkkikset.fi/gallery/thumbnails.php?album=98&page=3http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5449.msg109371.html#msg109371
Se ei ole paljon jos Ninni tähtää Miss Universessa 15 parhaan joukkoon, kun edes perintöprinsessoita ei mainita Miss Universen nettisivuilla. - miina
on OLLU PAREMPIA!! kirjoitti:
Onpas mahtavat silmäpussit,ei pärjää muihin verrattuna.
- no...
enpä tuota jaksa oikeín uskoa tuohon Ninnin pärjäämiseen tuolla kisoissa...eli ei tule sijoittumaan 15 parhaan joukkoon taitaa tytön sijoitus olla siellä viimeisten joukossa...
- totio
ninni ei pärjää. hyvä jos tulee toiseks viimeiseksi
- Osmoss
Oliverki Panis
- Molla........
Ei tule päärjämään, sama kun ei menisi
- Ällöttävää
Ei tuu pärjäämään.Muutenkaan pidä koko ihmisestä,on niin itteensä täynnä että.
- Arvostelija
... ja itseään täynnä, kuten joku sanoikin...
- nikki
Arvostelija kirjoitti:
ruma. Tiedät sen varsin hyvin itsekkin.
Minulle Ninni oli suosikki ja voitti myös.
On sinun asiasi tykkäätkö siitä tai et, mutta ruma Ninni ei ole.
Jos olisi ruma niin melkein kaikki suomalaiset ovat sinun mittapuusi mukaan rumia. - ne onkin
nikki kirjoitti:
Jos olisi ruma niin melkein kaikki suomalaiset ovat sinun mittapuusi mukaan rumia.???
- ihanus
Arvostelija kirjoitti:
olet katkeroitunut paska ja itse kypsymätön, tyytymätön omaan elämääsi.jos olet mies niin et ole varmaan koskaan saanut naisia. jos olet naispuolinen olet kateellinen ja ruma lihava etkä tule koskaan saamaan ketään itsellesi. annan yhden neuvon, ammu itses.täällä ei tarvita noin sairaita ihmisiä
- ruikuttamaan
ihanus kirjoitti:
olet katkeroitunut paska ja itse kypsymätön, tyytymätön omaan elämääsi.jos olet mies niin et ole varmaan koskaan saanut naisia. jos olet naispuolinen olet kateellinen ja ruma lihava etkä tule koskaan saamaan ketään itsellesi. annan yhden neuvon, ammu itses.täällä ei tarvita noin sairaita ihmisiä
miksi aina pitäisi olla kateellinen jos ei pidä jostain?
- terve
ihanus kirjoitti:
Ei kai tänne tartte noinkaan sairaita, miten se liittyy tämä missi touhu, kuka kenetkin saa????
Mies vai nainen....heh...heh...ja kateellisuus....voi... - kauneuedn puolesta
kateelinen olet
- jmdija
ruikuttamaan kirjoitti:
miksi aina pitäisi olla kateellinen jos ei pidä jostain?
Ei kaikista vaan tarvi pitää.
- jabajaba
nikki kirjoitti:
Jos olisi ruma niin melkein kaikki suomalaiset ovat sinun mittapuusi mukaan rumia.mitä tuolla tarkoiti että kaikki suomalaiset rumia jos ninni on??? Haloo, ei kaikki kauniit mihinkään missikisoihin mene, en menis minäkään. Ninni ei tavista kummempi joten pysys kotona vaan.
- olla
ihanus kirjoitti:
SEKOPÄÄ isolla S:llä!!!!!!!
- werner76
nikki kirjoitti:
Jos olisi ruma niin melkein kaikki suomalaiset ovat sinun mittapuusi mukaan rumia.sithän me ollaan juu kaikki rumia. Ninni edustaa tyypillistä suomalaista naista. lukion kuningatar, sitten vähän plösöönnytään, korkeat poskipäät, vaalea tukka ja plöööntymisen jälkeen jatkuu sama asenne kuin lukiossa, I´m the Queen, vaikka olis ihan kasassa.
- En ois niin varma
Onhan se missiksi aika lihava, tai ei lihava, mutta pyöreä. Kun on kerta tuohon leikkiin mukaan lähtenyt, ei kiloja kärsi olla yhtään ylimääräisiä. Ne muut nauraa sen ulos sieltä kisoista.
Älylläkään ei oikein voi loistaa, sen puutteella kyllä... Ninni siis.- Mietiskelijä
Ajattelin vain , että jos pärjää niin tuomarit on kännissä tai ihan muuten vaan! Lordin puolesta..?
- hubaliina
Ei kilot haittaa jos ne on hyvässä muodossa ja oikeissa kohdissa. Kaikki voivat kuvista todeta totuuden. Mutta onhan se hyvä, ettei päätä palele. Totuus kohdataan vielä, ei se pääse kyseisissä kisoissa hämärtymään kuten täällä, toppatakkien verhoamien keskimäärin satakiloisten maassa.
- Näössäsi vikaa
Jos katsoit 4.7.italehden kuvat Ninnistä, et voi sanoa, että Ninnillä on liikakiloja.Kerro minulle missä kohtaa???OLETKO KATEELLINEN,VAI SOKEA?
- Olet upea Ninni
Ninni on kruunattu Miss Suomi ja kantaa urheasti titteliään. Onnea ja menestystä hänelle.
Upea ilmestys: riittävän pitkä, persoonalliset
kasvonpiirteet ja upea vartalo. Vähintään ensimmäinen sija tulee. Kaikkea hyvää Ninnille!- huh huh
että jaksat sinä edes uskoa muilta aikaa sitten usko loppunut.
- vauuuuu
tottakai maailmaan mahtuu monenlaista neitosta mutta ninni on menossa suuriin karkeloihin joihin valitaan vaan parhaat!!!.onko meille suomalaisille niin kauhean ylivoimainen tehtävä kannustaa oman maan edustajaa.meidän tyttö menee isoihin karkeloihin.
ja sinä joka sanoit näkeväsi jokapäivä paljon kauniimpia naisia.please avaa ne optikkoliikkeen lähettämät kirjeet.ne on juuri sinunlaisiasi varten. - joku vaan
vauuuuu kirjoitti:
tottakai maailmaan mahtuu monenlaista neitosta mutta ninni on menossa suuriin karkeloihin joihin valitaan vaan parhaat!!!.onko meille suomalaisille niin kauhean ylivoimainen tehtävä kannustaa oman maan edustajaa.meidän tyttö menee isoihin karkeloihin.
ja sinä joka sanoit näkeväsi jokapäivä paljon kauniimpia naisia.please avaa ne optikkoliikkeen lähettämät kirjeet.ne on juuri sinunlaisiasi varten.Kyl toi Ninni on harvinaisen kaunis suomalais näky.Niille jotka ei usko oman maan seksikästä pimuun niin haistakoot pitkää p****a
- kannustetaan, kannustetaan
vauuuuu kirjoitti:
ja sinä joka sanoit näkeväsi jokapäivä paljon kauniimpia naisia.please avaa ne optikkoliikkeen lähettämät kirjeet.ne on juuri sinunlaisiasi varten.Mutta kun, eipä siitä paljon apua ole niiden treenattujen ja leikattujen missien rinnalla. Ei luomuna nykypäivänä pärjää, edes Ninnikään :)
- likinäköinen
vauuuuu kirjoitti:
ja sinä joka sanoit näkeväsi jokapäivä paljon kauniimpia naisia.please avaa ne optikkoliikkeen lähettämät kirjeet.ne on juuri sinunlaisiasi varten.on katsojan silmässä ei siinä paljon auta vaikka kuinka avaisi optikon ovia ja kirjekuoria ei se Ninni yhtään kauniimmaksi muutu.
- janjanto
Herää tähän päivään. Ei pärjäis vaikka olisi ainoa osanottaja!
- kaikki ole
kannustetaan, kannustetaan kirjoitti:
Mutta kun, eipä siitä paljon apua ole niiden treenattujen ja leikattujen missien rinnalla. Ei luomuna nykypäivänä pärjää, edes Ninnikään :)
Suurin osa siellä on luomuja, jos joku venezuelasta leikkelee itseään ei kaikkia tarvitse leimata!
- Keijo
siinä tytöllä kova usko itseensä. Olen aina ihmetellyt miten Ninnistä ylipäätään tuli missi ei erotu joukosta kuin ohuilla hamppu hiuksilla tekisi tukalleen ennen kisamatkaa jotakin.
- sehän
kävi tuuheuttamassa niitä.. ja etuhampaitakin oli korjailtu. etkö lue iltapäivälehtiä?
- uutistenlukija
sehän kirjoitti:
kävi tuuheuttamassa niitä.. ja etuhampaitakin oli korjailtu. etkö lue iltapäivälehtiä?
nimenomaan uutiset en juoruja jostakin mitään sanomattomasta missukasta.
- Usko
Todellakaan pärjäävän noin hyvin..
- Tweenie
Kyllä on Suomen taso aikas matalaa missirintamalla.
Tuskinpa hää erottuu muista tusinamisseistä
mitenkään...- paluulippua kotiin
olihan tuo Ninni kuitenkin tarjokkaista paras.
Miss Suomi-kilpailuehdokkaiden taso on laskenut.
Aika olemattoman näköistä ja hieman apaattisia tyttösiä.
Riippuu vähän siitä minkälaista misua taas maailmalla haetaan.
Jos Ninni osaa käyttäytyä,niinkuin on luvannut,rohkeasti ja edustavasti voi loppupelipaikka tulla.
Luulisin ainakin että se hampaiden korjaus on tehnyt terää,hän hieman muistutti joissain kuvissa jyrsijää.
- ytimekkäästi
Ei pärjää :)
- Ninniä
mitenkään erikoisen kauniina. onneksi sentään on tukkaansa tuuhennuttanut kisoja varten.
mutta voihan olla, että juju piilee juuri tuossa itsevarmuudessa. yleensä suomalaismissit eivät ole kovin itsevarmoja olleet, ovat vaatimattomina jääneet muiden varjoon. mutta Ninni tuntuu olevan itsevarma, ja ehkä sitä kautta tulee myös menestystä.- pärjätty
Kyllä suomalaiset missit ovat pärjänneet isoissakin kisoissa. Ei kai joka vuosi voi voittaa? Pieneksi maaksi Suomella on tosi mukavasti sijoituksia kansainvälisissä missikilpailuissa.
Ja mitä ihmeen vaatimattomia? Eivät sen vaatimattomampia minusta kuin muutkaan. - mutta
pärjätty kirjoitti:
Kyllä suomalaiset missit ovat pärjänneet isoissakin kisoissa. Ei kai joka vuosi voi voittaa? Pieneksi maaksi Suomella on tosi mukavasti sijoituksia kansainvälisissä missikilpailuissa.
Ja mitä ihmeen vaatimattomia? Eivät sen vaatimattomampia minusta kuin muutkaan.tuollaisissa isoissa kisoissa pitää käyttää "kyynärpäätaktiikkaa", että saa itsensä esille. jotkut suomalaismissit ovat jättäytyneet viime vuosina suosiolla taustalle. on varmasti poikkeuksiakin, mutta jos sitä ulkonäköä ei ole tarpeeksi niin pitää jotenkin muuten saada itseään esille.
ja onhan suomi pärjännytkin joskus, mutta viime vuosina ei.
- ---
pärjää.se on aika ruma..oikeesti.elina nurmikin on kauniimpi!
- MaTaMi
No EI TODELLAKAAN pärjää!
Näkeehän sen jo tosta suomi24:n kuvasta...mokomakin nököhampainen hiiri! HYI HEMMETTI !!! Toivottavasti saa jonku pahan taudin eikä pysty osallistumaan ollenkaan, säästyttäispähän me suomalaiset taas yhdeltä nolaukselta...
Mistä tollasen näkönen harppu onkaan oikein repästy?! - Ei numeroa...
Minä luulen että Ninni pärjää ihan hyvin kisoissa. Luulen että hän pääsee jopa 10 parhaan joukkoon. Ja hän EI mene kisoihin turhaan! En kuitenkaan usko että hän voittaa.
- Juha
Ketä kiinnostaa oikeasti missikilpailut enään? Itse jaksoi olla vielä 15 vuotta sitten jotenkin kiinnostunut, mutta jossain vaiheessa on töksähtänyt koko touhu, vaikka en homoksi ole muuttunut.
- gdffddsdg
Nykyään kauneutta tulvii mediasta niin paljon muutenkin kuin missikisojen tiimoilta, että missikisat sinänsä alkaa olla jo aikansa eläneet, ETENKIN kun missit sinänsä ovat mitäänsanomattomampia ja levähtäneempiä taviksia kuin oikeastaan koskaan. Eikös missien pitäisi olla poikkeuksellisen kauniita ja edustavia nuoria naisia? No eivät ainakaan enää ole. Samoja taviksia kuin kaikki muutkin. Ehkä pari kiloa vähemmän elopainoa kuin normaalilla suomalaisella läskipossu-sipsien mussuttajalla, mutta muuten ei mitään eroa.
Itse kävin aikoinaan ihan kuumana vuoden 1984 missiin, Anna-Liisa Tilukseen... Myös Lola Odusoga oli poikkeuksellisen edustava missi, ja pärjäsipä Miss Universumissakin hyvin. Mutta viime aikoina on taso ollut aika vaatimaton. En tiedä, onko vika enemmänkin tarjonnassa vai tuomaristossa, mutta jossain on häikkää.
- Juha
Mikäli tuo on "miss Suomi", niin voitte onnitella minua siitä että seurustelen ulkonäöltään häneen verrattuna Miss Maailman kanssa, jolla on ollut sen verran älyä ettei lähde tuollaisiin kissanristiäisiin missä minäkin RUMANA miehenä pääsisin semifinaaleihin PISTE
- JAA.AA
NINNILLÄ ON TURHAN LIIAN KOVAT ODOTUKSET....
- just joo
ei tommonen läski ämmä mihinkään pääse.
- lurpsu1
en ymmärrä miksi täällä annetaan näin paljon kritiikkiä ninniä kohtaan. vähän nyt tukea neidille, hän on menossa edustamaan suomen kauneutta!
ninni ei ole sellaisen "perus" missin näköinen vaan tuo noihin miss universum kilpailuihin vähän uutta säväystä!
osa tuomareista voi hyvinkin ihastua noihin veikeihin kissansilmiin.. ja mielestäni on pelkkää plussaa että ninni on naisellisen muotoinen!
en sitten tiedä miten tuomarit suhtautuvat, kai ne taas haluavat voittoon ne tavanomaisemman näköiset.. tsemppiä ninnille! - Kalle
Kylla luulisi suomesta loytyvan paremmannakoisia muijia kuin Ninni meita edustamaan. Joka paiva naan kadulla kauniimpia naisia. Kuka taman Ninnin valitsi voittajaksi ? Miten han edes paasi miss Suomi finaaliin ? Ninneja on 13 tusinassa, eli ei mitaan saumaa parjata miss universumissa...
- koko kisassa
varmaan viiminen!
- BritneyFani<3
En jaksa uskoa että noita-Ninni pärjää. Ihan kamalan näkönenki.Surkea valinta tuomareilta Miss Suomeksi.
- ... katsojan silmässä
Kyllä Ninni pärjää ja paras oli noista muista suominoidista... Ninni on persoonallisen kaunis, kun muut on samasta puusta veistettyjä, phyi!
- karoliina ylijoki rulez
MUN MIELESTÄ KAROLIINA YLIJOKI OIS OLLU PAREMPI VALINTA....NINNI ON MINUSTA LIIAN YLIMIELINEN..KOKEMUS EI OLE KOSKAAN PAHITTEEKSI EDES MISSIKISOISSA
- korjaus
karoliina ylijoki rulez kirjoitti:
MUN MIELESTÄ KAROLIINA YLIJOKI OIS OLLU PAREMPI VALINTA....NINNI ON MINUSTA LIIAN YLIMIELINEN..KOKEMUS EI OLE KOSKAAN PAHITTEEKSI EDES MISSIKISOISSA
MUN MIELESTÄ NINNI ON VÄHÄN LIIAN YLIMIELINEN JOS LEHTIJUTTUJA KATSOO..KAROLIINA YLIJOKI TAI RITA AALTOLAHTI OLISIVAT OLLEET MISSEINÄ PAREMPAA OSASTOA.KOKEMUS EI OLE MISSIKISOISSAKAAN PAHITTEEKSI
- AIKA KOVAT KISAT
korjaus kirjoitti:
MUN MIELESTÄ NINNI ON VÄHÄN LIIAN YLIMIELINEN JOS LEHTIJUTTUJA KATSOO..KAROLIINA YLIJOKI TAI RITA AALTOLAHTI OLISIVAT OLLEET MISSEINÄ PAREMPAA OSASTOA.KOKEMUS EI OLE MISSIKISOISSAKAAN PAHITTEEKSI
VEIKKAAN ETTÄ NINNI SIJOITTUU KOLMANNEKSI TAI NELJÄNNEKSI..TAIKKA JOS HYVIN KÄY JOPA MISS UNIVERSUMIKSI.SKABA ON KOVA JA PELI RAAKAA..
- *naurattaa*
korjaus kirjoitti:
Ainakin hyvät naurut sain... Itsevarmuus on hyvä juttu, mutta eikö toi nyt oo vähän suureellista.
Jos se olis sanonu, että menen sinne oppimaan ja kokemaan niin joku olisi voinut ollakin että hei...
Eksyin aikoinaan katsomaan miss suomi ehdokkaita kun olivat kietueella ja telkkari vääristää. Jokainen heistä oli erittäin siro ja kaunis. Mutta hieman persoonattoman oloisia. Karoliina Ylijoki olisi mielestäni saanut voittaa. Hänessä olin aistivinani jotain persoonaakin... - blackmagictiger
*naurattaa* kirjoitti:
Ainakin hyvät naurut sain... Itsevarmuus on hyvä juttu, mutta eikö toi nyt oo vähän suureellista.
Jos se olis sanonu, että menen sinne oppimaan ja kokemaan niin joku olisi voinut ollakin että hei...
Eksyin aikoinaan katsomaan miss suomi ehdokkaita kun olivat kietueella ja telkkari vääristää. Jokainen heistä oli erittäin siro ja kaunis. Mutta hieman persoonattoman oloisia. Karoliina Ylijoki olisi mielestäni saanut voittaa. Hänessä olin aistivinani jotain persoonaakin...HEI HEI EI MUA HAITTAIS VAIKKA JOS MÄ OISIN JOSKUS NAIMISISSA ETTÄ VAIMO OIS VAIKKA KAROLIINA YLIJOEN NÄKÖINEN
- ei sijoitu!
AIKA KOVAT KISAT kirjoitti:
VEIKKAAN ETTÄ NINNI SIJOITTUU KOLMANNEKSI TAI NELJÄNNEKSI..TAIKKA JOS HYVIN KÄY JOPA MISS UNIVERSUMIKSI.SKABA ON KOVA JA PELI RAAKAA..
niinkuin Fingeroos ja Lampenius. Pussit silmien alla, (liikaa olutta ja siideriä ?) naapurintyttö, sopii parhaiten Elovena tai Valion mainokseen.
- mutta kun muodot
*naurattaa* kirjoitti:
Eksyin aikoinaan katsomaan miss suomi ehdokkaita kun olivat kietueella ja telkkari vääristää. Jokainen heistä oli erittäin siro ja kaunis. Mutta hieman persoonattoman oloisia. Karoliina Ylijoki olisi mielestäni saanut voittaa. Hänessä olin aistivinani jotain persoonaakin...niin siinä ei persoonat paljon auta...
- ei tekemistä
ei sijoitu! kirjoitti:
niinkuin Fingeroos ja Lampenius. Pussit silmien alla, (liikaa olutta ja siideriä ?) naapurintyttö, sopii parhaiten Elovena tai Valion mainokseen.
Silmäpusseilla ei kyllä ole mitään tekemistä oluen ja siiderin kanssa. Itsellä ongelmia asian kanssa ja olut/siiderilasi ei kiinnosta tippaakaan.
- kylläpä..
ei tekemistä kirjoitti:
Silmäpusseilla ei kyllä ole mitään tekemistä oluen ja siiderin kanssa. Itsellä ongelmia asian kanssa ja olut/siiderilasi ei kiinnosta tippaakaan.
tapauksessa olla. Olut ja siideri yömyöhään nautittuna on takuuvarma silmäpussien aiheuttaja, jos ei geeniperimää oteta lukuun!
- mursu
joo, enpä kanssa jaksa uskoa että ninni pärjäisi. minusta ei minkään näköinen mimmi. tavallinen tusinaturpa joita tulee kadulla joka päivä vastaan. ja useimmat näistä ovat paljon kauniimpia kuin "missimme". ei mahkuja, elleivät tuomarit ole puusilmiä ja kansa samaa sarjaa
- joffe
Eipä siellä Ninnillä ole paljon mahdollisuuksia, kun kaunottariakin joukossa.
- hempukka
sillä on nenässä iso vinni.
- Ei Ninni-fani
Tässä näyte Ninni Laaksosen tv-haastattelusta, jonka hän antoi MTV3:lle seuraavana päivänä kun hänet oli valittu Miss Suomeksi (haastattelijana oli Lauri Karhuvaara).
Karhuvaara: "Oletko sinä mielestäsi vaikuttajapersoona vai katsotko, että sinun imagoosi ei sovi antaa lausuntoja esim. missibisneksen ulkopuolelta?"
Ninni: "No...se on niinku sillai että mä niinku olen ajatellut sen niinku sillai että musta on tärkeää olla niinku esikuva sillai niinku etenkin nuorille tytöille jotka niinku kuuntelee mua ja katselee mua ja ne niinku miettii että miten voisi niinku sillai näyttää hyvältä ja kuitenkin se on niinku sillai että sisäinen kauneus on se...se niinku se juttu... you know... että niinku sielt se tulee siis... se juttu... niinku että mä toivon että voisin olla esimerkkinä ja oikeestaan mä haluunkin olla mielipidevaikuttaja. Kyllä. Ehdottomasti.
Karhuvaara: "Mikä asia tällä hetkellä on sinun sydäntäsi kaikkein lähimpänä?"
Laaksonen: "No...se...juttu...koko tää homma...niinku. Ei mitään muuta kuin että antaa palaa vaan niinku...- raukkaa...
noista vastauksista päätellen ei tainut edes ymmärtää kysymyksiä...
- seijuli
jassoo että oikein 15 parhaan joukkoon eipä taida tulla mitään nätti tyttö mutta ei ole missiksi eikä tule !
- missi-88
ei niin kui vois vähenpää kiinnostaa... onko tän jutun keksijä joju missa fani??!! missit on ihan turhia
- Olet Varsinainen hurskastel...
Niin, ja minua kiinnostaa missit - ihan totta! varsinkin kansainväliset missikisat missä on sitä GLAMOURIA mitä Miss Suomi kisoissa ei vuosikausiin enää ole ollut. Jos ei missit kiinnosta niin pidä suu kiinni äläkä kommentoi! Ja pitäydy sinua kiinnostavissa asioissa. Yksinkertaista, eikö totta?
Ei todella mitenkään, tavallisen näköinen ja tavallinen tyttö, sahaan sitä kehua, mutta, ei edes loppukilpailuun, valitettavasti! Ja pitäsisi edes tietää itse, mitä mahdollisuuksia, mutta onhan se hyvä, jos omasta mielestään pärjää hyvin!!!
- foxuldod
TOIVOTTAVASTI EI PÄRJÄIS!!
ON NI RUMAKU NOITA! NOIDAN NENÄ!
YRITTÄÄ LEUHKIA ETO MUKA KAUNIS!MUT RUMA KU NOITA! ETMEE NINNI KOTIA VA! YÄK NINNI!- nikki
olet älyttömän kade ei voi muuta sanoa.
- eunukki55
ainaskin mahtavat leukaperät.niinkus kiekkoilija monosella aikoinaa....ja ei tullu ,kuin puhetta..
ei nainen mun makuuhuoneeseeni. - Usko Thansen
Yhtä surkeesti kuin muutkin misukat, eipä tämä ole sen kummempi.
- EHDOTUS!!
viikon treenauksella YLI VIISIKYMPPINEN Anne Pohtamo sinne JA VOITTO KOTIIN. Siinä on rouva joka pärjäisi vieläkin.. Olen nähnyt luonnossa sekä voittovuosina että myöhemmin ja tiedän mistä puhun. Ajaton, klassinen, upea ja uhkea nainen, jolla on silmiinpistävän hyvä ryhti ja iho muusta puhumattakaan!! ANNE KISOIHIN JA MENESTYS TAATTU!!
- ei annea
EHDOTUS!! kirjoitti:
viikon treenauksella YLI VIISIKYMPPINEN Anne Pohtamo sinne JA VOITTO KOTIIN. Siinä on rouva joka pärjäisi vieläkin.. Olen nähnyt luonnossa sekä voittovuosina että myöhemmin ja tiedän mistä puhun. Ajaton, klassinen, upea ja uhkea nainen, jolla on silmiinpistävän hyvä ryhti ja iho muusta puhumattakaan!! ANNE KISOIHIN JA MENESTYS TAATTU!!
Anne on liian tyttömäinen ja viaton noihin skaboihin ! Lenita on tarpeeksi kokenut ja upea, osaa käyttää luisevia kyynärpäitään kaataakseen pikkumisukat ketöön ja jatkaisi Suomen voittoisaa Lordi-linjaa, hänellehän on sama naamari palanut kiinni lärviin niin tiukasti jo viimeiset 80-vuotta, jotta ei irtoa liottimillakaan. Upea Suomi-nainen, osaa ottaa yleisönsä. Lenita rulez !!
- SuomiSini
ei annea kirjoitti:
Anne on liian tyttömäinen ja viaton noihin skaboihin ! Lenita on tarpeeksi kokenut ja upea, osaa käyttää luisevia kyynärpäitään kaataakseen pikkumisukat ketöön ja jatkaisi Suomen voittoisaa Lordi-linjaa, hänellehän on sama naamari palanut kiinni lärviin niin tiukasti jo viimeiset 80-vuotta, jotta ei irtoa liottimillakaan. Upea Suomi-nainen, osaa ottaa yleisönsä. Lenita rulez !!
Kiitos viestistäsi. Nauroin niin että mahaan koskee. Olet todella lahjakas ja erittäin älykkään oloinen sanankäyttäjä. Selvää kirjailija-ainesta. Uusi Arto Paasilinna??
- hepuli
SuomiSini kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Nauroin niin että mahaan koskee. Olet todella lahjakas ja erittäin älykkään oloinen sanankäyttäjä. Selvää kirjailija-ainesta. Uusi Arto Paasilinna??
Kannatetaan! Lenita ehdottomasti kehiin! Tulee voitto kotiin ja voisivat tehdä yhdessä Lordin kanssa kiertuetta.
- Valkoiset tennissukat
ei annea kirjoitti:
...toisin kuin IHANA Ninni!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000017581737
- -KÄÄK-
Ei kyl mitään mahiksii!
- kitti
kyllä on aika epätoivoinen yritys,tuolla ulkonäöllä ei ylletä lähellekkään 15 sijaa.ei ole suomen edustus kovin kummaisissa kantimissa.kauniimpiaki ois.
- NILI
En minäkään usko, että Ninni voittaa Miss Universum-kisoihin....ihan uskomatonta!!!!
- aika paha kysymys
Ei ehkä voita mutta tuurilla voi päästä 15 parhaan joukkoon....Tai sitten ei.
- ar-de
... taitaa tyttö olla. Vähän pitäisi olla erikoisemman näköinen, että olisi "unversumin kaunein"! :)
- tämä on arvio
On liian tavanomaisen näköinen ja hieman liian ylimielisen oloinen kuvissa ainakin .
No jos osaa olla mielenkiintoinen ja hymyäkin riittää eikä ole koppava ,voi menestyä pitää osata ottaa yleisonsö ja tuomarinsa huomio ja kiinostus olla miellyttävä ja mutta ei tyrkyttävä . Luontevuutta luonnollisuutta mukaan vain ja vaaleushan on aina valttia - saa se Ninni
jää nänniksi muiden nännien joukkoon. Ei tule menestymään. Ninnin kaltaisia pikkusieviä naapurintyttöjä on maailma väärällään.
Voittaja on todennäköisesti näitä uhkeita, tummia ja näyttävän näköisiä Venezuelan, Kolumbian tai Perun tyttöjä. Ninni on niiden joukossa harmaa hiirulainen.- nainenhan on
Tää missinainen ei kyllä ole mikään pikkusievä, vaan erittäin harteikas ja pitkäkasvoinen ihminen. Piirteet on todella voimakkaat suomalaiseksi joten pikkusievä on.. (tekisi mieli sanoa "Päässäsi", mut en viitti)
- Vedo
Kyllä on niin, että Suomen Ninni ei pärjää, vaan putoaa jo alkusuoralla. Mitä annettavaa hänellä on???Ei ole ns. rotunainen, kun taas Venetzuela, Domikaanininen tasavalta, jne.. missit siellä on todella upeita katseltavaa, niissä on sitä jotain,, mutta sorry Ninni et pärjää heidän rinnalla.
Missin täytyy erottua jo PERSOONANA muista kanssakilpailijoista !!!! Anne Pohtamo erottui liiankin selvästi. Tsemppiä Ninni... - Loviisa
Samaa mieltä, tuskin menestyy siellä kilpailuissa. Puuttuu se terä tytöltä.
- pärjää ei
ei todellakaan pärjää ehkä siinä viiden viimisen joukossa ettei kokonaan häviä...
- Jaska!
Ei tommonen urpo voi pärjätä noissa kisoissa kun ei oo ees hot.
- Pitkään seurannut..
No voi tsissus..ettäkö pärjää xD Enpä muista suomessa olleen..suoraan sanottuna rumempaa missiä...yök. Noita mahtuu 15 tusinaan.
- fanny
ei todellakaan pärjää. Suomikin valitsee misseikseen aina vain toistaan rumempia ihmisiä..
- miss-fani
luulen että ninni pääsee ainakin 15 parhaan joukkoon! :)
- ninskutti
On ihan sama minulle pitääkö joku Ninnistä tai ei, mutta minun mielestäni Ninni on ansainnut paikkansa suomen ykkös missinä. Mitä väliä sillä on jos Ninni ei voita on hän silti yhtä hyvä kuin aina ennenkin. On vain yksi miinus minun mielestäni Ninni on vähän liian itse varma meinaa hän voi pettyä aikalailla jos ei pääse tavoitteeseensa. huom. en kuitenkaan tarkoita ettei hänellä olisi mahdollisuutta päästä 15 parhaan joukkoon.
- Suuren tyylin kaunottaria m...
Ninni on liian tavallinen suuren maailman makuun.. Vartalo ihan muodokas, mutta kasvojen mittasuhteet liian leveät ja tyyli vielä täysin hakoteillä.. Ja persoona vaikuttaa tosi paljon. Pitää jaksaa säteillä ja olla esillä.. Kyllä se on, taas joku latinomaiden tyttö joka voittaa.. Tumma tyttö veikkaisin.. Heillä alkaa kova kisatreeni kisoihin jo usein kaksi vuotta ennen kisoja.. Puvustus upea.. Suomen tyttöjen iltapuvut ovat olleet liian "pliisuja".. Samoin asusteet ja korut.. Hiukset huh.. Enemmän tyylikoulutusta peliin.. Ja noi Ninnin puvut Noh.. Varsinkin se fantasïapuku.. Ei ole semifinaalissa.. Tytöllä turhan suuret luulot itsestään..
- Ninni on tavis
Ninnin tavoite ei ole päästä edes viiden parhaan joukkoon vaan mitättömään 15 parhaan joukkoon. Jos luulot olisi kovat, hän olettaisi olevansa mukana kärkikahinoissa.
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/board,84.0.html
- Nimetön
sitä aina kuvitella mitä haluaa, mutta en usko että ninnillä on mitään mahdollisuuksia...Ninni on normaalipainoinen ja terveen näköinen eli missiksi läski ja ruma lehmä, jos ruvetaan vertaamaan muiden maiden leikeltyihin edustajiin...ei normaalin näköinen nainen tuollaisissa kisoissa pärjää...yleensäkin suomen edustajat ovat olleet liian tavallisen näköisiä, jos mietitään että esim. lola odusoga pärjäsi aika hyvin silloin joskus, mutta hän ei kyllä olekaan perussuomalaisen näköinen...ehkäpä missikisat kaipaisivat "pieniä" muutoksia...
- roteva kolli
ei suomalainen pers'jalkainen maatiaislehmä pärjää rotukarjan rinnalla!!!Tuon vois lähettää johonkin pornokuvauksiin.Siellä se menis toisten lunttujen joukossa kunhan olisi tarpeeksi kyrpiä edessä ja sisällä.
- lalaaa
Persjalat oli äitilläs. Ninnillä on hienot kintut, mutta tuskin sinä pääset edes homon kyrpää imemään.
- late.
kerrankin suomessa uhkea naisen näköinen missi, toivon että voittaa koko skaban
- pfdsjf
Toivoahan voi, mutta kun ei ole karismaa eika sitä jotakin, vain tyhmänylpeä asenne, niin en paljoa odottaisi. Jotenkin mitäänsanomaton koko misu. Tusinatavaraa.
- ................
pfdsjf kirjoitti:
Toivoahan voi, mutta kun ei ole karismaa eika sitä jotakin, vain tyhmänylpeä asenne, niin en paljoa odottaisi. Jotenkin mitäänsanomaton koko misu. Tusinatavaraa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/4830670_148_vi.jpg
mitä? meneekö se edustaa suome tolla mummomaisella puvulla? tekee muijan kropan ihan 55 vuoden näköiseksi :D
PITää luulla itsestään liikaa ja jotakin jos ei oo mitään... - late..
pfdsjf kirjoitti:
on siinä kauneutta ja uhkeutta, wau
millisti parempi kuva suomesta kuin laulu-ja soitinyhtye lärvit
- jambo
eihän kolmannex kaunein voi voittaa( tai ehkä tekihän lordi suomea komeammax)
- toi77
kyllä taponen-nykänen-taponen-nykänen tai mikä liekään samaan pystyis. JA MATTI TOUMARISTOON.
- Albert
Ninnihän on tällä hetkellä maailman kaunein,mutta joku latino voittaa kuitenkin rotukortilla.
- antsu- pantsu
...eiku, silikoonista ja muista täytteistä. Ei tule pärjäämään. Ei ole edes mitenkään kaunis, huomiotaherättävä eikä eksoottisen pohjoimaalaisennäköinen.
- maatuska
ei tule menestystä,voitto menee taas ohi ei siellä tämä eloveena tyttö pärjää ei ole edes viidestoista
- steig
www.whoreabuse.com
- mitä on suominainen
ole ylpeä ja itsevarma ja älä anna pikkupilujen pokkuroida. Tuo sinä tyttö kotiin kuten Lordikin teki.
Pärjäät kyllä! - vuorineuvos
ei voittoa tipu tälläkään kertoo valitettavasti... ainahan se ameriikkojen valtio vieny senkin pystin... paitti sillo 50-luvulla me vietiin kerran :)
- ?????????????????????????
Ninni? ja mitä se on tehnyt???
- kaimaar
Eiks se ookin sen mäkihyppääjän tyttöökaveri. Päässy pinnalle hyppyrimäki-kilpailijan avulla.
- Et ole mitään menettänyt jo...
Et ole mitään menettänyt jos et tiedä.
- on missi
Ninni on Miss Suomi 2006. Kuka sinä olet?
- ei tuo
voittoa, vaam pitää olla kaunis profiili!
Toivottavasti suomalaista kauneutta osataan arvostaa maailmalla... kaikkea hyvää Ninnille ^^
- kärpix
Upea nainen! Seksikäs, sanavalmis ja todella kaunis. Voittoainesta!!!
- totuuden torvi
Valitettavasti on tällä kertaa aivan samaa oallistuuko edustajamme vai ei. Matkayhtiöt vain rikastuvat. Niin niin.
- universum kisat
Ite oon ollut siinä luulossa, että Miss Universum kisat olisi jo pidetty. eiksne yleensä oo pidetty toukokuussa jo, vai miten on.
En pahemmin seuraile missikisoja. - sarg
no tuskimpa voittaa sama ku jää kotii säästyy rahatki
- lsdkfj
Ninnillä ei oikeesti ole asiaan finaaliin kun miettiin mitkä makkarat sillä on masussa. Normaalisti ok mutta noitten missien joukossa ei mitään tsäänssiä
- werner76
ihan selkee angelina-fani?
- turhaluullakaan
Ei ole pelkoa, että Ninni pärjäisi. Maailmassa on satoja kauneimpia ja paremmin pärjääviä kuin Ninni! Ei tavallinen suomalainen tyttö pärjää maailman muitten maiden joukossa...niin se vaan on
- Kerttu Leppä
jos ei ole kauniimpia kisassa mukana, mutta olen satavarma, että on.Joten ei pärjää.Ninnihän on ihan tavallisen näköinen nainen joka ei herätä huomiota sen kummemmin kuin kuka tahansa tavallisen näköinen nainen.Jos olisi olemassa kansainväliset maitotyttökisat, niin siellä vois olla mahdollisuus sijoittua kymmenen parhaan joukkoon. Näin se on.Valitettavasti.
- joopajoooo
Hyvä että noin kovasti tykkää itsestään !!
pintaliitoa kaikki touhu.... - ukko
jos ja kun miss kolumbia osallistuu kisoihin, nii nyt todennäköissti käymässä, mutta jonkun oltva se "kakkonen"
- SAN
Ninni ei ole missityyppiä, enemmänkin mallityyppiä. Eli Ninni on persoonallisen näköinen, muttei kaunis sanan perinteisessä merkityksessä. Ninni on myös tehnyt itsestään ns. "pin-up" - tytön (pukeutuu vähiin vaatteisiin, puhuu rinnoistaan jne.),joten hän ei tule sijoittumaan 15 kauneimman joukkoon. Missikisoissa ei ainakaan aimmin ole sijoittuneet pornahtavat tytöt.
- ev@
Ei taida Ninni pärjätä. Eihän viime aikoina kukaan vaalea suomalainen missi ole pärjännyt noissa kisoissa.
Toisaalta tulihan euroviisuissakin jättipotti. - ei taatusti
Miten se ylipäätään pääse missiksi?
- Cagadyy
ei pärjää,kauneimmat missit tulee venezuela. mexico,puerto rico..Näin aina ja edelleen.
- TÄTI -50
HYVIN, KOSKA ON REIPAS, SUORASANAINEN,TEESKENTELEMÄTÖN NUORI NAINEN =)KAUNIS JA PERSOONALLISEN NÄKÖINEN, JA MIKÄ TÄRKEINTÄ EI ANOREKTIKKO.
- Missituomari
"JA MIKÄ TÄRKEINTÄ EI ANOREKTIKKO. "
Luuletko todella Miss Universe tuomareiden tärkeimmän kriteerin olevan "ettei ole anorektikko"?
Tässä pikkaisen vikkiä sulle:
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,5449.msg109371.html#msg109371
http://www.julkkikset.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=1
- Hilary Duff
jaa... en mäkään tuohon sioitukseen usko... hän ei oo ollenkaan kaunis... (sori ninni, mutt se on mun mielipide)
viime vuosina ei oo ollu nättejä missejä, ei ainakaan Lolan jälkeen! - kissa
enpä usko ninniin tai sen näkee sitte
- kyllä pärjää
Ninni on upea tyttö, miksei pärjäisi.
- 'mm'
kyllä pärjää kirjoitti:
Ninni on upea tyttö, miksei pärjäisi.
Ai ninnik; p'rj'isi miss universumkisoissa__ HAHHAAH! Sillon ku ilmotettii et kuka on voittanu noi suomen missikisat, m' ihan j'rkytyin, kuka oikeesti voitti. Se Ninni, jona koko kisan aikana olisin halunnu niinku tokavikaks!! Et onnea vaan sinne universumiin!
- Emilia.
Kaikki voittajat ovat tummia lattarikaunottaria.
- Maippe
kiva nähdä minkänäköset läskipallerot, harvahampaat, ohuttukat täällä haukkuu noin nättiä tyttöä vaikka miksi...???
Kyllä on suomalaisilla kauheen huono itsetunto kun lukee näitä kommentteja.
Olkaa vastaamatta noin ilkeesti vai helpottaako teidän "plösö olemustanne" jotenkin???? - Magunen
Ollankos me vaan niin Ninnistä huolissamme, kyllä siellä se pärjää. Toivottavasti siitä jää hyvä kokemus hälle, saapi sitten villasukat jalassa vanhainkodissa rupattaa muille mummeleille. En tunne ihmistä mutta eipä tuo kuvien perusteella ainakaan silmiä kieroon vedä. Saattaapi olla ihan mukava nainen. Ulkonäkö bisnes on vaan makkaratehdas joka pistää kaikki myyntiin samalla kaavalla vuodesta toiseen. Annetaan sen siviili Ninnin olla rauhassa ja räävitään vaan Missi Ninniä jos ihan pakko.
Ja lopuksi. Hyvä että me kateellisetkin saadaan ruikuttaa jossain edes, ei ahista niin paljoa sitten. Onkohan meidän elämä ihan oikealla tolalla kun paskaa näymme nakkaavan toisten niskaan heti alkajaisiksi?
Kaikkea hyvää Ninille ja kaikille muillekkin. - Chi
Jokaisessa kuvassa sama, mitäänsanomaton katse ilman karismaa tai persoonallisuutta. En pitänyt kasvonpiirteistä, tuntuu että jotain erikoista on lähetty tavoittelemaan. Ilme naisella on jotenkin ylimielinen...
- Neitoperho
Ei ikinä kuuna päivänä Tavis-Ninnit siellä pärjää! Sen verran kuitenki laskeutunut Ninnikin tähän päivään, kun alussa väitti tietävänsä, että sijoittuu kolmen parhaan joukkoon, nyt kuitenki enää 15 parhaan joukkoon. Never! Hirviän näköinen missiksi ja vielä niin itseään täynnä ku olla ja voi.
Siis onhan Ninni kaunis ja näyttävä nainen. Ihan hyvä jos häneltä löytyy itsevarmuutta, mutta parhainta on pitää kohtuus kaikessa. Miten kisoissa käykin, niin hän on ainakin pärjännyt Miss Universe-kisoihin saakka, onhan sekin jo saavutus sinänsä? :) Ehkä se nälkä kasvaa syödessä..
Toivotan onnea Ninnille kisoihin, näiden toinen toistaan upeampien naisten parissa:
http://www.missosology.org/missuniverse06/mu06candidates2.html- Monahe
minusta hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia muita vastaan. Ja syy on se, että muut maat panevat todella paljon enemmän rahaa edustajiensa ulkonäköön ja asuihin yms. Suomella ei ole mitään jakoa. Olisi hyvä joskus lähettää myös tumma suomalainen kisoihin, kuten Lola aikoinaan. Ja hän onkin minusta paras missimme ikinä !
- uteliasmiu
Tietääkö kukaan näkyykö uneversumit miltään kanavalta Suomen tv:ssä?
En kyllä ikinä usko Ninnin pärjäävän kauniiden joukossa, mutta olisi se kisa muuten kiva katsoa. Lolan ja aikaisempien aikana Kisa tuli aina tv:stä, miksi yleensä enää ei.
Taidan olla tämmöinen tositvdiggari =) - e-p
En usko, että Ninni pärjää kisoissa.
Toivotan Ninnille kuitenkin Onnea kisoihin, eihän sitä koskaan tiedä jos voitto tulis sittenkin:) - Ei pärjää !!!
ei tule pärjäämään. Hänen kaltaisiaan on tusinassa tusina !! Pelkällä "luonteella" ei pärjää. Milloin Suomi oppii ! Paljon kauniimpia naisia näkee muualla, kuin missikisoissa. Kaiken kaikkiaan missikisojen laatu on surkeaa ! Missä on ne todelliset kaunottaret !?
- hmmm
Esim. Venäjän edustaja on todella ruma:
http://www.missuniverse.com/delegates/2006/files/RU.html- mukaan?
Toi venäjän edustaja. No ruotsi ja islanti ja muut blondimaat oli yhtä heikkoja ja mitättömiä tapauksia. OMG
No tietysti tuo nyt voi olla makukysymys... itse kun olen fiksautunut tummiin hiuksiin oli kyseessä sitten nainen tai mies... ; )
Niin ja eksoottinen on kaunista... ei miss saksa tai miss ranska iskenyt nekään... liian eurooppalaisia... - hmmm
mukaan? kirjoitti:
Toi venäjän edustaja. No ruotsi ja islanti ja muut blondimaat oli yhtä heikkoja ja mitättömiä tapauksia. OMG
No tietysti tuo nyt voi olla makukysymys... itse kun olen fiksautunut tummiin hiuksiin oli kyseessä sitten nainen tai mies... ; )
Niin ja eksoottinen on kaunista... ei miss saksa tai miss ranska iskenyt nekään... liian eurooppalaisia...Näinhän se on - valkoinen rotu ei oikein jyllää. 10-20 vuoden kuluttua mm. enemmistö amerikkalaisista tulee olemaan ei-valkoisia. Se tietysti lisää ei-valkoisten mallien tarvetta.
- xidu
hmmm kirjoitti:
Näinhän se on - valkoinen rotu ei oikein jyllää. 10-20 vuoden kuluttua mm. enemmistö amerikkalaisista tulee olemaan ei-valkoisia. Se tietysti lisää ei-valkoisten mallien tarvetta.
suurin osa maailman ihmisistä on tummia. No siis jos ei tummaihoisia niin ainakin muuten väritykseltään.
Kun katseli noiden eri maiden edustajien tietoja niin kyllä sieltä aikamoisia sekoituksia löytyy. Ilmankos ovat niin kauniita. = ) - werner76
hyvä lähtökohta lähteä skabaileen..."on siellä rumempiakin"....
- ei tuu
pärjään niissä kisoissa eikä muissakaan tulevissa. On tosi mauton.
- Chi
Yhdellä maalla on Jolie-kopio, toisella Hilton-kopio. Parilla tytöllä näyttää kasvavan viikset ja muutama on oikeasti rumia. Thaimaan sekä ainakin Kanadan Usan edustajat olivat mielestäni kauniita, etenkin tuo Thaimaan edustaja. Kaikkia en katsonut läpi eikä kaikista löytynyt edes kuvaa.
Ps. Estonian tyttö se vasta ruma oli! :o- on....
sitten kaunis!! Ehdoton ykkönen minun mielestäni. Tokaksi voisi sijoittua tuo Angelina Jolien kaksoisolento. :)
- Katoppas kurkoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000017703541
Mee tänne ja laita suosikkis esille. - ei kaahaa
itseään hautaan tolla ajelemisella
- järkihoi
itekki aluksi ajattelin että hej nyt saattaiski suomi pärjätä ja toivoin että ninni harjoittelisi fiksujen vastauksien antamista haastatteluissa, mutta petyin karvaasti kun ninni mokas ittensä täysin missuniverse.com sivujen haastattelussa että sinne meni voitto ja kyllä harmittaa :S
- jorma543
Vuoden 1975 vuoden miss universum Anne Pohtamo oli silloin aikoinaan upea vaalea kaunotar. Samaa ei voi todellakaan sanoa tuosta noita-Ninnistä: tuommoisia taviksia kävelee kaupungilla joka päivä vastaan!
- werner76
annea arvostetaan vaan voiton takia. tosi tavallinen tätihän se oli!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768