Kaikki shakin pelurit tänne! Kirjottakaa vinkkejä ja osotteita jossa voi peleta shakkia, tai ladata koneelle! T. Shakki
SHAKIN PELAAJAT TÄNNE!!!
5
874
Vastaukset
- sdtgwset
www.google.fi seki on kato keksitty.
aapelissa on hyvä shakki online peli. - pumpökt
se kyllä antaa pähkäiltävää pitkäksi aikaa, ja se on kova vastustaja. jos pistät minuutin ja 2 mietintäaikaa sille niin saat kyllä luovuttaa on se niin kova tapaus. Mun barracuda ei taho pärjätä sille kun molemmille pannaan 5 minuuttia aikaa pohtia siirtoja
- pelimestaa
Internet chessclub
ja
Playchess.com
lataa ilmainen softa ja pääset pelaamaan ilmaiseksi vierailijastauksella. www.chesshere.com ja www.gameknot.com
Gameknottiin erityisesti kannattee tutustua. Chesshere on melkein samanlainen (lähdekoodi taitaa olla vähän ryövätty). Rekisteröityä täytyy, mutta se ei maksa mitään, jollei halua tiettyjä etuja, kuten enemmän pelejä kerralla..- aaaaaas
Kasparovilla on omat sivut jossavoi pelata.On kyllä aikaa kun kävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997730- 1075567
- 2694780
- 494743
- 733493
- 502798
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264