Muilla kokemuksia epäkohteliaista opettajista? :(
Millaisia?
Epäkohteliaita opettajia?
5
2781
Vastaukset
- useita
Minä olen =OD
- kokenyt ab
eipä ole moitteen sanaa, Kivaa väkeä ja pinnakin kestää. Kesää vaan heille itse kullekin! Mari
- kiitos,
ja kesää sullekin Hei.. öh siis Mari.
kiitos, kirjoitti:
ja kesää sullekin Hei.. öh siis Mari.
Ainakin Lapualla oli ennen vanhaan autokoulu Kanervo, jossa muutamalla opettajalla meni käämit silloin tällöin. "Sä et saa korttia ikinä, jos sä ajat näin!" ja toinen hyvä heitto: "Älä selitä, vaan aja oikein!". Vaikuttaa ainakin osa ko. koulun opettajista nykyään Seinäjoella Auto-opistossa. Opetuksen tasokaan ei päätä huimannut, itsekin sain kortin vasta 3:nnella kerralla. Hinnat sen sijaan hipoivat pilviä. Omille lapsilleni suosittelisin ehkä Young Drivers -autokoulua, vaikuttaa ainakin nettisivujen perusteella hyvältä. Ja joiltain kouluilta saa jopa takuun ts. lisätunnit eivät maksa mitään, jos inssi epäonnistuu.
- JCP
Oma B-kortin opettaja oli kyllä, niin kamala kuin olla vaan voi. Suoritin C-kortin eri opettajalla, joka oli varsin mukava henkilö. Tarpeeksi rento asenne ja kertoi aina mikä meni vikaan tai mitä pitää korjata.
B-korttiin itselleni tuli toinen opettaja. En tiedä oliko mies kyrpiintynyt työhönsä tai jotakin, mutta en tajua miten joku voi olla noin kamala aloittelevia kuljettajia kohtaan. Jokaisesta pienestäkin virheestä oli huutamassa eikä todellakaan säästellyt kirosanoja. Tunnelma autossa oli älyttömän painostava ja se yleensä johti siihen, että näitä pikkuvirheitä tuli yhä enemmän. Tuntui, että oikein tavoitteli sitä että minä olisin mokannut. Esimerkkinä tilanne, jossa 2 kaistaa joista toinen menee suoraan ja toinen suoraan sekä kääntyy oikealle. Ajoin oikeanpuoleista kaistaa ja hän käskee väistämään, koska sillä ainoastaan suoraan menevällä olisi helpompi ajaa. 10 minuuttia myöhemmin samanlainen tilanne ja vaihdan kaistaa jolloin hän alkaa riehumaan siitä, että minun pitäisi keskittyä ajamiseen eikä vaihdella kaistoja sen perusteella kumpi on parempi. Eräällä toisella kerralla harjoittelimme pysäköintiä lähes tyhjällä parkkipaikalla. Ajoin ruutuun ja autoi meni hieman vinoon, jolloin otin sitä hiukan eteenpäin saadakseni sen pakitettua suorana. Tällöin hänen mielestään minä en keskity ajamiseen. Yritin kovin selittää, että koitin saada auton suoraan siihen ruutuun, mutta tätähän hän ei tajua vaan naama punaisena jatkaa saarnaansa. Eikä hän huutanut ainoastaan minulle. Ajoimme liukkaanradan erään toisen oppilaan kanssa vuorotellen toisen odottaessa takapenkillä ja hän sai kyllä kuulla samanlaista huutoa myös.
Onneksi pääsin teoriasta ja ajokokeesta ensimmäisellä läpi, ettei tarvinnut uudestaan kyseisen äijän kanssa ajamaan lähteä. Ehkäpä pelko sitä kohtaan saikin minut ajamaan niin hyvin, joten voisihan sitä sanoa, että hän työssään onnistui. Ajokoulua suosittelen kyllä, mutta kyseisestä opettajasta aion kavereita varoittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806