Kui moni käyny Kolmårdenissa? Millanen paikka? Näkeekö siellä kunnolla niitä eläimiä?
Kolmården? :)
4
878
Vastaukset
- lasten kanssa
muutama vuosi sitten. Hyvä paikka. Eläimet näkee aika läheltäkin. Kirahveja voi syöttää. Jonkinlainen safarikin oli, karhuja ja hirviä nähtiin autonikkunoista, ja muidenkin maanosien eläimiä. Apinatalo ykkönen, delfiinishow hyvänä kakkosena, aivan eri luokkaa kuin kotimainen.
Oltiin liikkeellä alkukesästä, jolloin vähempi väkeä, eikä esim norsulla ratsastamista vielä voinut harrastaa. Kannattaa varata koko päivä aikaa, nähtävää on paljon. Ruokailuhommeli oli hauska, lautaselle sai kasata mitä halusi, ja hinta määräytyi sitten kassalla lautasen koon ja sisällön mukaan. Pikaruokaakin on, ja muistaakseni hyviä paikkoja myös omien eväiden syönnille.
Hyvää matkaa! - Korkesaaren kanssa
samanlainen...
Minulle ainakin pettymys.
Se safari kantsii käydä ajamassa, se oli oikeastaan sen reissun ainut puoli.- marda
Meille taas safari oli pettymys oltiin heti aamusta matkassa ja leijonat makoilivat jossain kaukana etei niitä edes näkynyt.
Delffiinit oli tosi ihania ja hyvä esitys. Se jäi parhaiten mieleen.
- tihkusateella
Pienen sateen ansiosta kaikki jellonat yms. hyvin näkyvillä ja olisivat halunneet tehdä tuttavuutta lähemmin ellei henkilökunnan maasturit olisivat tulleet väliin... Itse eläintarha ok, kävelyä riittää. Köysiradalta ei nää oikein mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823