Pidin kovasti The Doorsin musiikista 80-luvun loppupuolella, jolloin olin vielä opiskelija.
Pidän edelleenkin, joskin suhde bändiin ja musiikkiin onkin vuosien varrella muuttunut.
L.A. Woman, The End ja Light My Fire siinäpä nuo suosikit lyhyesti.
Hyviä
3
622
Vastaukset
- 5to1_1in5
Minäkin olen doorsini kuunnellut ensi kerran 80-90-lukujen vaihteessa.
Eka LP "The Doors" (Break on Through ... The End) on mielestäni todella hyvä levy.
Toinen - "Strange Days" (Strange Days ... When the Music's Over) ei ole paljoakaan huonompi.
Myöhemmiltä levyiltä suosikkibiiseihini kuuluu "Five to One", "Roadhouse Blues", "Waiting for the Sun", "You Make Me Real", "Touch Me", The Soft Parade", "L.A.Woman" ja "Riders on the Storm". - ex-fan
I used to like songs like raiders on the storm,the end and light my fire .Nowadays I like Jethro Tull.
- zon
I'm laughing my sorry-ass out! Jethro Tull! Flutes! You piece of progressive twat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244