eli voiko balatonissa uida?
jostain luin että siellä ois käärmeitä,joissain kuvissa näytti ihanan turkoosilta ja uimakelpoiselta?
voiko balatonissa uida?
7
1466
Vastaukset
- 3333j
voi uida. miljoona unkarilaista ei voi olla väärässä.
- tottamaar voi
Erittäin hyvä ja mukavan lämmin järvi uitavaksi.
Ainakin järven eteläranta Siofokin kohdalla on
huippu. oikein hitaasti syvenevä hiekkapohjainen
uima-alusta ja mahtava ranta auringnottoon.- MichaelKnight
Olin viime kesänä pariinkin otteeseen Balatonilla viikonloppuisin käymässä. Paikkana oli balbatonfured. kävin uimassa moneenkin otteeseen ja vesi oli lämmintä, ehkä hieman sameaa. Viimeisellä kerralla siellä käydessäni huomasin tämän käärme "ongelman". Näin päivän aikana paikallisella uimarannalla kolme kertaa n. metrin pituisen käärmeen, työkavereiltani kysyttyäni he sanoivat että ne ovat kaikenlisäksi myrkyllisiä. Käärmeethän ovat tunnetusti arkoja, ei niitä muutamaa metriä lähemmäksi pääse ennenkuin sukeltavat rantaheinän sekaan pohjaan, juuri sinne jossa tuli monet kerrat uitua!!! puistattaa vielä jälkeenpäinkin ne lierot!!!
- habituska
Koska se on järvi jossa on vettä ja lisäksi vesi on lämmintä kesällä
- luikeroita inhoava
Olin muutama viikko sitten Balatonilla uimassa noiden luikeroiden kanssa. Paikalliset sanoivat etteivät ne ole myrkyllisiä. Itse eivät kyllä uineet - sanoivat että oli liian kylmä vesi vielä.
- kungg
balatonissa on vesiliskoja,ne ei kuulemma ole myrkyllisiä.
vesi haisevaa,likaista,lämmintä heinäkuussa, ja todella saastunutta ja limaista. - edellinen
kungg kirjoitti:
balatonissa on vesiliskoja,ne ei kuulemma ole myrkyllisiä.
vesi haisevaa,likaista,lämmintä heinäkuussa, ja todella saastunutta ja limaista.Liskolla on kai "jalat" - käärmeellä kai ei?
Näin niitä jalattomia. Paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239