Hei kuule hyvä neiti mä oon vorssasta, sillä vorssassa syntynyt oon. Ja suoraan vorssan koulusta menin vorssanopistoon..
Forssa Forssa!
4
359
Vastaukset
- sORI VAAN!
Mitä oikein esität kun puhut jostain "vorssasta"?Se on FORSSA älykääpiö!Onko pakko nolata koko paikka esittämäällä junttia kun jo muutenkin nauretaan kun on täältä kylästä!Ja mitä vitun ihanaa siinä on että on joku "VORSSALAINEN"?!
- nkcfigvijir
ärsyttää toi vorssa!!
- vorssalaine
Voi vittu ootte nii idioottei saatana ettekö tiedä että Forssa on VORSSA forssan murteella, että luusitte niinku tietävän jos ootte forssasta. Et vanhemmat forssalaiset puhuu murteella, jollon se on vorssa/vorssalainen/vorssasta yms.. vitun daijut..........
- fittupää
vorssalaine kirjoitti:
Voi vittu ootte nii idioottei saatana ettekö tiedä että Forssa on VORSSA forssan murteella, että luusitte niinku tietävän jos ootte forssasta. Et vanhemmat forssalaiset puhuu murteella, jollon se on vorssa/vorssalainen/vorssasta yms.. vitun daijut..........
ja daiju ei muuten kuulu forssan murteeseen!!! et kukaan ketä täällä on syntyny ja elämänsä asunu ei käytä sanaa daiju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249