Anttilassa on alessa Madonnan uusi menestyslevy Confessions On A Dance Floor hintaan 14,95!!
Ja NetAnttilassa 16,95
Confessions 14,95 e!!!!
4
338
Vastaukset
- Nonnie82
Kiitti vinkistä,olenkin odottanut koska saisin tän uuden levyn ale-huntaan!
Tosiaan halvempi levynä kuin netistä haettuna. Kannattaa huomioida sekin, että netistä haettu toimii missä toimii. Ei läheskään kaikissa soittimissa. Siinäpä syy miksi nettimusa ei myy.
- ja se...
että tuonkin levyn voi ladata ihan ilmaiseksi melkein mistä vaan. Latasin itsekin mutta ostin sitten levynkin koska Madonna tarvii lisää rahaa.
- Buahahaaha
ja se... kirjoitti:
että tuonkin levyn voi ladata ihan ilmaiseksi melkein mistä vaan. Latasin itsekin mutta ostin sitten levynkin koska Madonna tarvii lisää rahaa.
Ei hitto mitä sontaa! Mätädonnahan on upporikas, se AKKA ei tarvi enää yhtään rahaa, LAHJOTTAS VAIKKA PUOLET OMAISUUDESTAAN KÖYHILLE, niin ois sentään tostakin MÄTÄDONNASTA jotain hyötyyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358