Onkohan Ray Manzarekilla kaikki enää kotona? Se on aika pahasti jämähtänyt 60-luvulle, ainakin sen juttujen perusteella. Jossain kirjassa sen sanottiin laskeneen itse liikkeelle huhuja, että Morrison olisi elossa.
Nykyäänhän se pelehtii Kriegerin ja Ian Astburyn kans ja yrittää elää unelmaansa uudestaan. No, onhan se toisaalta hyvä, että vanhakin jaksaa yrittää. Densmore lienee ainoa selväpäinen noista kolmesta.
Ian Astburykin pokkana luulee (olevansa) pystyvänsä korvaamaan Morrisonin kietoutumalla nahkaan...Huhhuh.
Aika halpoja saisivat liput olla, että menisin tota reunionia katsomaan. Ilmaiset.
Manzarek ja d21c
stound
1
413
Vastaukset
- Olio
Mulla on DVD tosta uudelleen lämmitetystä jengistä ja hyvin sekin rokkaa, joten antaa setien vaan rokata. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284