Minkälaisia rasva-% teillä on, jos haluatte kertoa. Mun oli vähän yli 6%, kun se mitattiin mittalaitteella ja mietin miten normaali se on?
Kun laskin nettitestissä (pituus, paino, ikä ja sukupuoli) niin tulos oli 13, ja siinä sanottiin se voi heittää riippuen lihas- tai rasvamassan määrästä. Ni mulla on kai sitten enemmän lihasmassaa ;)
Rasva-Prosentti
5
744
Vastaukset
- hhhhhhhh
6% on ihan liian vähän. Terveydelle haitallista. 10% pitäis vähintään olla. Jotkut kehonrakentajat tai fitness kilpailijat on 5-7%, mut ne pitää sen korkeintaan pari viikkoa kisoja varten. Ite oon n.15%.
- 6%-fat%
Mä ihmettelen miten se voi olla niin alhainen, vaikka mä syön aika rasvaisia ruokia ja melko paljonkin. Enkä edes ole mikään himourheilija.
Voikohan siinä testissä sattua mitenkään tulemaan virhettä? Se oli sellanen kone mistä vaan pidettiin käsillä kiinni. Miten sellanen voi edes mitata mitään rasvaprosenttia? - hhhhhhhh
6%-fat% kirjoitti:
Mä ihmettelen miten se voi olla niin alhainen, vaikka mä syön aika rasvaisia ruokia ja melko paljonkin. Enkä edes ole mikään himourheilija.
Voikohan siinä testissä sattua mitenkään tulemaan virhettä? Se oli sellanen kone mistä vaan pidettiin käsillä kiinni. Miten sellanen voi edes mitata mitään rasvaprosenttia?Yleensä neuvotaan ottamaan rasvaprosenttitestit samalla menetelmällä joka kerta, jos haluaa esim. treenikehitystä seurata pitempään. Tämä kyllä viittaa siihen että eri testit antaa vähän eri tuloksia. 6% on käytännössä niin laiha, että ylimääräistä rasvaa ei ole yhtään, kaikki vatsalihakset näkyy jne.
- kröhöm
hhhhhhhh kirjoitti:
Yleensä neuvotaan ottamaan rasvaprosenttitestit samalla menetelmällä joka kerta, jos haluaa esim. treenikehitystä seurata pitempään. Tämä kyllä viittaa siihen että eri testit antaa vähän eri tuloksia. 6% on käytännössä niin laiha, että ylimääräistä rasvaa ei ole yhtään, kaikki vatsalihakset näkyy jne.
on tainnu mittari vähän sekoilla. Se rasvaprosentti ei iihan tietämättä tipu tollasiin lukemiin.
- jurujustiina..934
Testi on nyt tehty uudestaan, ja näytti jotain 12% ja se oli hyvä. Aika Kerikemmaista..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738