Heippa! Tiedustelisin tällasta et tietääkö kukaan hyviä japanilaisia J-ROCK bändejä? Itse kiinnostuin japanilaisesta musiikista ja olis kiva tietää.
Kiitos jo etukäteen! :)
J-rock
6
624
Vastaukset
Tietänen enemmän ku liikaa Japanilaisesta hiphopista, mut ku et siitä kysyny ni en ala sit kertomaakaa. :)
Ja viestis ei oo ny ihan oikeessa kategoriassakaa...Vastaan nyt sullekki omasta mielestäni hyvät bändit/artistit, näitä keskusteluja tietty löytyy täältä paljon mut hälläväliä.
Trax: ihana lauluääni, punkista --> rentoon
X-Japan: legend
Hide: omalaatuinen
Gackt: monipuolinen
Muita hyviä ja muitten kehumia: Pierrot, Dir en Grey, Psycho Le Cemu, Hyde, Malice Mizer..
Kannattaa lueskella muitten kirjoittamia keskusteluja..Mä nyt joudun korjaamaan joka paikkaan omaa virhettäni. Trax ei oo japanilainen vaan korealainen bändi. Laulaa japaniks ainaki osan biiseistä ja tuottaja on X- Japanin Yoshiki, et kyllä se mun mielestä kuuluu jrock- osastoon, jotkut voi tietty olla erimieltä..
- No nose
"unohdit" huippujen J-rock bändien listasta The GazettEn. xD
- J-rock fan
Mä kuuntelen An Cafeta (Antic Cafe, Antique Cafe) ja Lar'c~en~cieliä. An Cafen keikalle menin Tampereelle maaliskuussa ja rrrrrakastan sitä ihan järjettömästi :D Lar'c~en~cielin laulaja ei osaa laulaa nii hyvi...ainakaa livenä...
p.s. J-rockille/J-popille oma palsta suomi24:seen!!! - vanilla|allinav
ah siinäpä hyvä kiinnostuksen kohde :3
nooh.....
Hime ichigo: Laulajan ääni on ihana ja miehekäs
SuG: Pirteää ja loistavaa musiikkia
An Cafe:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813