SaPKokin päätti hommata sitten ranskalaisvahvistuksen joukkueeseen.
Uuden pelurin nimi on Zinedine Zidane ja alustavien tietojen mukaan mies puskee kuin pässi.
Siksi mies sopiikin SaPKoon ja toivotaan että mies jatkaa puskemistaan maalien toivossa ja voi siinä sivussa tietysti puskea vähän vastustajiakin otsaluuhun.
Pässi puskee taas!
24
3019
Vastaukset
- vie.
Savon soutaja huomasi, että veneen pohjalla on vettä, noh otti tapin pois pohjasta aikoen laskea veden pois, mutta vene upposikin.
- tuo.
Savorules sateen sattuessa uimareissulla´aloittaa sukeltamisen, ettei kastuisi niin pahasti.
- Uidaan
tuo. kirjoitti:
Savorules sateen sattuessa uimareissulla´aloittaa sukeltamisen, ettei kastuisi niin pahasti.
Rullea,Rules kehitti tämän uuden uintitavan,ollessaan Sulkavansouduissa.Siinä uidaan niin sanottua "tarzania" suuauki,että särjet ja sitä isommat jalokalat pääsevät uimaan suoraan nieluun.Rullen muutenkin vilkkaat vatsahapot pitävät lopusta huolen,anuksesta roiskahtaa tietyin välein,ruodot ja evät,ja muut syömäkelvottomat sisäelimet.Rulle on tykästynyt tähän taloudelliseen tyyliin,voi uida pitkijäkin reissuja tankkaamatta.On varmaan ensikesänä Sulkavalla yksi kilpailulaji....Rultsina/ruotouinti.
- IsäGamillo
Uidaan kirjoitti:
Rullea,Rules kehitti tämän uuden uintitavan,ollessaan Sulkavansouduissa.Siinä uidaan niin sanottua "tarzania" suuauki,että särjet ja sitä isommat jalokalat pääsevät uimaan suoraan nieluun.Rullen muutenkin vilkkaat vatsahapot pitävät lopusta huolen,anuksesta roiskahtaa tietyin välein,ruodot ja evät,ja muut syömäkelvottomat sisäelimet.Rulle on tykästynyt tähän taloudelliseen tyyliin,voi uida pitkijäkin reissuja tankkaamatta.On varmaan ensikesänä Sulkavalla yksi kilpailulaji....Rultsina/ruotouinti.
On opetellut uimaan,tyyli on kyllä hyvin omaperäinen.Uimataito on eduksi,kun soutaa tapittomalla venholla.
IsäGamillo kirjoitti:
On opetellut uimaan,tyyli on kyllä hyvin omaperäinen.Uimataito on eduksi,kun soutaa tapittomalla venholla.
Taitaa olla tapulissa kohtalaisen raju lepakkoprobleema?
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
..sinulle on käynyt joskus noin. Kokemuksen rintaäänellä tunnut niin kiihkolla puhelevan.
Olipa hyvä, että asia tuli esille, koska olit jo unohtanut tapauksen.
- Ville.
on ennestäänkin runsaasti pässejä. Yksi ranskalainen sopii hyvin kuvioon.
- Mietiskelijä
SavoRULES kirjoitti:
..on runsaasti apinoita. Joten yksi Ville sopii mainiosti joukkoon.
Olen samaa mieltä.
- Ei mene läpi!
Mietiskelijä kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Tämä haisee taas Rullen omakehulta! Luuletkos todella, että tuota sinun naurettavaa itsesi puolustelua toisella nikillä ei huomata? Hah!
Teet itsestäsi vain koko ajan naurettavamman pellen, mutta ei se mitään jos saat siitä kiksejä tai jotain muuta mukavaa kihelmöintiä päähäsi!
- Mietiskelijä
SavoRULES, olet jumalauta jätkä nero.
Tarkemmin ajateltuna tuo letkauksesi on suorastaan loistava! =oDEn minä sentään nero ole vaikka läheltä liippaakin.
Olen vain savolainen jässikkä jolla juttu lentää. Mukavaa että miellyttää sillä eräitä hämäläisiä ei jostain kumman syystä miellytä?
:-)- sola"
SavoRULES kirjoitti:
En minä sentään nero ole vaikka läheltä liippaakin.
Olen vain savolainen jässikkä jolla juttu lentää. Mukavaa että miellyttää sillä eräitä hämäläisiä ei jostain kumman syystä miellytä?
:-)eräitä hämäläisiä miellyttää.. ;)
- Ei mene läpi!
Naurettavaa! Sähän olet SavoRULES skitso! Miltä se oikein tuntuu keskustella itsensä kanssa? Säälittävää!
sola" kirjoitti:
eräitä hämäläisiä miellyttää.. ;)
Tiedän sen. Oletkin sitä jotain tiettyä kaunista joka hämeestä on tullut.
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Tiedän sen. Oletkin sitä jotain tiettyä kaunista joka hämeestä on tullut.
mut toi siirappi kyllä toimii hyvin muru... ;)
- Mietiskelijä
Ei mene läpi! kirjoitti:
Naurettavaa! Sähän olet SavoRULES skitso! Miltä se oikein tuntuu keskustella itsensä kanssa? Säälittävää!
kyllä tässä sinä tunnut se skitso olevan.
sola" kirjoitti:
mut toi siirappi kyllä toimii hyvin muru... ;)
Kesälomani lyhenee, nyt alkaa ottaa pattiin. Eiköhän pistetä hulinaksi, söpöläinen?
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Kesälomani lyhenee, nyt alkaa ottaa pattiin. Eiköhän pistetä hulinaksi, söpöläinen?
En jaksa enää oikein sun juttujas, Kivaa oli niinkauan kuin se kesti. Hyvää kesän jatkoa sulle SavonHURJA!
- Karju...
Mietiskelijä kirjoitti:
kyllä tässä sinä tunnut se skitso olevan.
Olet todella pahasti häiriintynyt! Pieni ja ruma kyykkyapina! Naurettavinta on tuo sinun omakehusi muilla nikeillä. Sulla ei ole vissiin ystäviä ollenkaan enkä ihmettele idiootti!
Siis HAHAHAH aivan valtavan hyvä joukki! Saaks tän pistää meilinä frendeille?
- Säälittävää
ja jonninjoutuva höpöhöpöjuttu! Teinien tasoa!
Hoh hoh!
- ------------
------
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778