Tiedättekö onko Elvis levyttänyt kappaletta Polk Salad Annie, vai onko kyseisestä kappaleesta olemassa vain keikkataltiointi? Miltähän levyltä löytyisi? :)
Polk Salad Annie
5
537
Vastaukset
- basher
monelta. Tsekkaa itse All Music Guidesta.
- Poro Tallinnasta
vakiona 70-luvun alun keikkaohjelmistoon, mutta käsittääkseni studioversiota kappaleesta ei ole.
- basher
oikeassa, varmistin vielä asian Elvari-friikiltä, jolle tää kysymys oli iisiä kauraa.
- Muurahaiskarhu
basher kirjoitti:
oikeassa, varmistin vielä asian Elvari-friikiltä, jolle tää kysymys oli iisiä kauraa.
Kiitos vastauksista. Sain mielenrauhan :) On muuten hyvä laulu tuo Polk Salad Annie.
- chain gang
Muurahaiskarhu kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Sain mielenrauhan :) On muuten hyvä laulu tuo Polk Salad Annie.
Gator got your granny :)
On näin ihan heteromiehenkin silmin hyvännäköistä katsottavaa kun Elvis keikuttaa keskikehoaan TTWII:n Polk Saladissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358