Lemmikkipuolelta ei oo tullut apua, oisko tän palstan lukijoilla tietoa ja kokemuksia eläinhoitoloista välillä Imatra-Kouvola?
Kissahoitola
3
1027
Vastaukset
- joku
...kehui Huitsin Nevadaa. En ole itse käyttänyt. On harkinnassa, koska meilläkin oli ehkä syksymmällä tarvetta kissahoitolalle. Tosin paikan vieraskirjaa selailtuani aloin hiukan epäilemään, onko tämä paikka sittenkään meille. Joka tapauksessa joku Lappeenranta -keskustelupalstalla kehui kys. paikkaa. Yritä etsiä sieltä tarkempia tietoja ("mihin kissa hoitoon" oli keskustelun aihe).
- miumau mukkaa
Eläinsuojeluyhdistys Pesä. Sijaitsee Lpr:ssa Luukkaansalmen sillan kupeessa Lauritsalan hevostallin tiloissa. Kannattaa käydä tutustumassa. Vierailuajat torstaisin 18-19 ja sunnuntaisin 13-14.
- aksu
onko kouvolassa sijaitsevia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184